Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo

nowosć

IV Forum Office Managera

inspiracje - praktyki - innowacje

22-23.05.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne zarządzaniem biurem przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do wzięcia udziału w IV Forum Office Managera.  Podczas tego spotkania, praktycy z największych firm oraz niezależni eksperci, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Wierzymy, że prezentowane tematy, podobnie jak w zeszłym roku, spotkają się z dużym zainteresowaniem i będą okazją do wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.

PODCZAS FORUM M.IN.:

  • Dowiesz się, jak zarządzać dokumentacją finansową w firmie
  • Poznasz najefektywniejsze metody negocjacji z dostawcami
  • Usłyszysz o efektywnych metodach zarządzania zmianą w procesie rearanżacji kuchni
  • Dowiesz się jak chronić firmę przed cyberprzestępczością
  • Poznasz metody na zatrzymanie energii w dzień i w nocy
  • Dowiesz się co to jest SamoUtrudnianie i jak się objawia?
  • Porozmawiasz nt. tego czy home office to benefit czy oszczędność?
  • Dowiesz się jak Twoje biuro może być monitorowane

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzających procesami administracyjnymi zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum, zapraszamy Państwa na „cocktail reception”. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń i efektywnego networkingu.

Zapraszamy do udziału w Forum i zachęcamy do rezerwacji miejsc.
Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl

Program:

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30 – 10.30 PANEL DYSKUSYJNY: HOME OFFICE  - BENEFIT CZY OSZCZĘDNOŚĆ?

MODERATOR: Małgorzata Michalczyk - Dyrektor Administracyjny, Colliers International

UCZESTNICY PANELU:

  • Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.
  • Marzena Trębacz - Dyrektor Departamentu Administracji, Pion Wsparcia i Usług, Citi Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie S.A.

10.30– 10.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

10.45 – 11.30 CYBERATAK – TEMAT, O KTÓRYM JEST GŁOŚNO ALE NADAL NIEWIELE WIADOMO

  • Czy to problem tylko firm przetwarzających dane osobowe, wielkich instytucji finansowych, firm logistycznych?
  • Cyberatak w praktyce
    • czy naprawdę wszyscy jesteśmy na to przygotowani tak jak nam się to wydaje
    • co się dzieje wewnątrz organizacji gdy już do niego dojdzie
    • jakie są możliwe rozwiązania i wyjścia z sytuacji

Joanna Żurek - Żuławska - Senior Broker, Real Estate Practice Leader w MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o.

11.30 – 11.55 WYKORZYSTAJ TRENDY RYNKOWE W TWORZENIU NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI

  • Nowe technologie i organizacja pracy zmieniają krajobraz biura.
  • Jak zmienia się funkcja Office Managera i jakie wyzwania stawia przed nim organizacja?
  • Office Managerze Quo vadis? Czy warto być proaktywnym?

Renata Zwierzyk – Office Manager w CBRE Sp. z o.o.

11.55– 12.10 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.10 – 13.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ?


Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy

  • Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?

 Dokumentacja pracownicza w firmie

  • Nowe terminy przechowywania
  • Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy

Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji

  • Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
  • Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
  • Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?

Monika Drab – Grotowska - radca prawny, partner

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 14.45 PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE W PIGUŁCE

  • Czy PPK dotyczą każdego pracownika?
  • Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez podmiot zatrudniający
  • Wysokość wpłaty podstawowej finansowanej przez uczestnika PPK
  • Zmiana deklaracji przez uczestnika PPK
  • Wpłata powitalna i dopłaty roczne do PPK
  • Zwrot środków zgromadzonych w PPK
  • Odpowiedzialność i sankcje

Romana Pietruk - radca prawny

14.45– 15.30 ENERGIA, I W DZIEŃ , I W NOCY

  • Office Manager w niewoli ról i stereotypów
  • Uniwersalny model wspierania własnej witalności
  • Jaka dieta przeciwko przemęczeniu?
  • Jedzenie, które dodaje energię
  • Suplementy diety - potrzeba, czy mit
  • Inteligentny posiłek

Monika Kurdej - psychodietetyk-coach, www.zasmakujwzyciu.pl

15.30 – 15.45 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

15.45 – 16.30 POSTAWA OFFICE MANAGERA  - CZY MA ZNACZENIE?

  • Co łączy oraz jak wpływają na siebie postawa, jelita i emocje?
  • Od negatywnego nastawienia do chorób neurologicznych
  • Czynniki ryzyka zmniejszające wydajność przedsiębiorstw
  • Gdzie leży przyczyna dolegliwości bólowych pleców?
  • Fakty i mity o podejściu do leczenia

Arkadiusz Martyniuk PT, DO - właściciel REHEALTHY, członek Zarządu TOP, dyplomowany osteopata.

16.30  ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

09.30- 10.15  TWOJE BIURO OBSERWUJE: ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW


Anna Adamczyk - Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego.

10.15 – 11.00 SamoUtrudnianie W PRACY OFFICE MANAGERA. JAK SIĘ OBJAWIA I CZYM SKUTKUJE?

  • Czym jest SamoUtrudnianie?
  • Jak destrukcyjne może być 
  • Jak je rozpoznać
  • Jak je ograniczać i eliminować

Karol Bartkowski - Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie"

11.00 – 11.15 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

11.15 – 12.15 W ROLI GŁÓWNEJ NEGOCJATOR

  • Dlaczego techniki negocjacyjne czasami działają a czasami nie?
  • Co sprawia, że niektórzy negocjatorzy w swoich zawodowych
  • Rolach osiągają zasadniczo lepsze wyniki niż pozostali.
  • Co kluczowo wspiera a co sabotuje Twój negocjacyjny wynik?

O unikalnej autorskiej metodzie budowania zawodowej roli negocjatora, łączącej aspekty analizy transakcyjnej, technik i gier negocjacyjnych oraz technik aktorskich - pozostając sobą zbuduj zawodową rolę wspierającą Cię w zawodowym środowisku.

Dawid Marecki – doradca, menedżer, praktyk sprzedaż


12.15 – 12.30 Przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń

12.30 – 13.15  FINANSE  W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Dokumenty finansowe w codziennej pracy office managera – najważniejsze elementy dokumentacji finansowej
  • Obieg dokumentów finansowych w firmie – pamiętajmy, że czas to pieniądz
  • Zasady dekretacji – jak pracować na MPK i czemu służy klasyfikacja kosztów?
  • Elementy sprawozdania finansowego - bilans i rachunek wyników – które elementy są ważne w codziennej pracy?

Aleksandra Tarasek - Ekspert i doradca w dziedzinie finansów, konsultant i doradca finansowy dla firm

13.15 – 14.15  I W KOŃCU ….OD KUCHNI OFFICE MANAGERA

Kuchnie szyte na miarę - przestrzeń zarezerwowana na posiłki czy współczesne miejsce pracy?

  • Filozofia i historia
  • Trendy (małe, średnie i duże firmy oraz przestrzenie co-workingowe)
  • Case study – metamorfoza
  • Dyskusja

Mariusz Wysocki - Projektant i Project Manager, IFF Architects Sp. z o.o.

14.15 – 15.00 Lunch

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Metody:

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

  • Office Managerów,
  • Kierowników Biura,
  • Kierowników Działu Administracji,
  • Dyrektorów Administracyjnych,
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu,
  • Pracowników Działu HR/ Szkoleń,
  • Pracowników Działu Prawnego.

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ OFFICE MANAGER:

Bardzo interesujące zwłaszcza część związana z kwestiami prawnymi”. Izabella Korejwo, Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
„W pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników”.
Katarzyna Mizgalska, Kanlux S.A.
„Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób”
Aleksandra Rosa, DLA Piper Wiater sp.k.
"Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny przez kompetentne osoby. Ciekawe elementy szkolenia z odniesieniem do poszczególnych uczestników"
Daria Kulis, KEGAR Sp.z o.o.
,, Przydatne podsumowanie znanych mi już aspektów oraz spora część inspiracji w zakresie zarządzania biurem jak i rozwijania siebie”
Katarzyna Bilicka, DGS Poland Sp. z o.o.
,,Szkolenie w mojej ocenie przeprowadzone było profesjonalnie. Prowadzący wykazali się bardzo dobrą znajomością tematyki i umiejętnością przekazywania posiadanej wiedzy i doświadczenia. Podczas szkolenia prowadzący zachęcali do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusję i zadawanie pytań.”
Beta Koził, Grupa Azoty, Zakłady Azotowe ,,Puławy” S.A.
,, Dużo ciekawych tematów, wielu ekspertów z różnych dziedzin”
Lidia Zakrzewska, Labsoft
,, Ciekawe , bardzo przydatne informacje, myślę, że sporo wykorzystam w pracy”
Jowita Tomaszewska, Oknoplast

Cena:

zgłoszenie do 22.04.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 23.04.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w forum dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
  • cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone