Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

FORUM HR FUTURE TRENDS

Technologia w obszarze People Operations

17-18.03.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Przyszłość HR jest TERAZ – technologia z „twardego” biznesu przechodzi do people operations.

Od koncepcji „najważniejszy jest klient” przechodzimy do „najważniejszy jest pracownik”, który następnie staje się „klientem”. Ta zmiana dokonuje się między innymi poprzez i z powodu technologii. W ciągu ostatnich 20 lat niemal 70% największych firm z listy Fortune 500 przeszło te drogę. Reszta już nią podąża.

Podczas dwóch dni konferencji „HR Future Trends” zobaczysz doświadczenia największych organizacji oraz integratorów technologicznych we wdrażaniu technologicznej rewolucji w obszarze people operations. Będziesz mieć okazję wymienić się doświadczeniami i zadać pytania osobom, które już tę rewolucję – z różnym skutkiem – przeszły. W oparciu o know-how i inspiracje ekspertów zaplanujesz swoją rewolucję technologiczną w swoich HRach.

Te trendy są obecne w obszarze people operations każdej firmy – najlepiej mówić o nich już teraz!

  • Technologie RPA
  • Boty w HR i procesach rekrutacji
  • GIG Economy i gigersi na fuchach
  • Big Data i twarda analityka w HR
  • Świat HRu w chmurze
  • Talent Management w świecie technologii
  • Agile Working Office

Konferencja połączy Cię z innymi liderami HR z różnych branż, który, tak jak Ty, wchodzą w świat post – cyfrowej organizacji people operations. To także znakomita okazja do poszerzenia swoich kontaktów zawodowych m.in. podczas koktajlu kończącego pierwszy dzień spotkania.

Zapraszamy do rezerwacji miejsc!

Natalia Kołodziej
Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 20
n.kolodziej@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 17 marca 2020r.

HR TECHNOLOGY

9.30 OFICJALNE OTWARCIE KONFERENCJI

9.45 – 10.15 Czy pracownik przyszłości to tylko pracownik cyfrowy?

Technologia RPA: szansa czy zagrożenie na rynku pracy? Robotyzacja back office znajduje zastosowanie w każdej branży oraz w każdego rodzaju firmie w obszarze, gdzie ludzie pracują przy komputerach. Roboty z powodzeniem są już wykorzystywane zarówno w korporacjach jak i mikro firmach.

O przyszłości pracownika w świecie robotów i rozwijającej się technologii RPA porozmawiają:

Piotr Kaczmarek, Business Development Director, Pirxon S.A
Andrzej Kubisiak, Ekspert ds. Rynku Pracy, Instytut Ekonomiczny

10.15 Kwadrans towarzyski

10.30 – 11.00 Dlaczego współczesny HR musi się znać na technologii i zatrudnić bota?

  • Jak przygotować HR na wejście w post -cyfrowy świat?
  • Czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie?
  • Czy da się zatrudnić bota w HR i jak ułożyć z nim współpracę?
  • Jak wykorzystując boty można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów HR?

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Emplocity

11.00 Kwadrans towarzyski

11:15 – 11.45 Jak wyłaniać pracowników o wysokim potencjale? Czy technologia zaplanuje ścieżkę rozwoju?

  • „Wysokie potencjały” kontra najlepsi: jak identyfikować, oceniać i rozwijać pracowników o najwyższym potencjale?
  • W idealnym świecie każdy pracownik w Twojej organizacji byłby skuteczny, ale to jest niemożliwe. Dlaczego?
  • Jak brak oceny wydajności pracownika w stosunku do jego potencjału staje się realnym problemem biznesowym?

Dariusz Rak, Head of Growth, HCM DECK

11.45 Kwadrans towarzyski

12.00 – 12.45 Najwięksi stawiają na sztuczną inteligencję – panel dyskusyjny

Nowoczesne rozwiązania technologiczne znajdują szerokie zastosowanie w różnych obszarach biznesowych. Również branża HR czerpie wiele korzyści z dynamicznego rozwoju cyfryzacji, m.in. z botów.

O przyszłości rewolucji technologicznej w procesach HR porozmawiają:

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Emplocity
Elwira Pyk, HR Manager Robotics, Global Robotics Centre

12.45 Lunch

13.30 – 14.15 HR w chmurze: zagrożenia, wyzwania, szanse

  • Dlaczego boimy się chmury w działach HR i w swoich firmach?
  • Technologia chmurowa zrewolucjonizowała sposób prowadzenia działalności przez duże firmy na całym świecie - czy czas na Polskę?
  • Co zyskujemy dzięki chmurze?

Nina Sztajdel, Global HR Digital Innovations Lead, AmRest

14.15 Kwadrans towarzyski

14.30 – 15.15 Zarządzanie talentami pracowników w przedsiębiorstwach high – tech

  • Globalne trendy w zarządzaniu talentami: jak firmy rekrutują, rozwijają i utrzymują najlepszych pracowników?
  • Dlaczego utalentowani pracownicy odchodzą i co wynika z ich exit interviews?
  • Poszukiwanie talentu u pracowników w post cyfrowej rzeczywistości - strategie zatrudnienia i zatrzymania pracownika

Łukasz Radzikowski, Talent Acquisition Specialist, Enpire HR

15.15 Kwadrans towarzyski

15.30 – 16.15 Twarda analityka wchodzi do HR – data analitics wspiera biznes działów personalnych

  • Czy analityka HR to moda czy konieczność? Jak wdrożyć analitykę HR w firmie?
  • Kontrowersje wokół analizy danych w działach HR - czy jesteśmy gotowi, żeby z nich korzystać?
  • Jak dane analityczne umożliwiają menedżerom zasobów ludzkich podejmowanie świadomych decyzji związanych z cyklem życia pracowników?
  • Czy firma może przeprowadzać analitykę HR na własną rękę?

Ela Tomczuk, Global HR Reporting & Analytics Director, Discovery Inc

16.15 ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI MERYTORYCZNEJ I DNIA KONFERENCJI

od 16.30
COCTAIL RECEPTION


DZIEŃ II – 18 marca 2020r.

PEOPLE OPERATIONS


10.00 – 10.30 Total Reward Statement – jak komunikować system wynagrodzenia pracownika angażując liderów?

  • Jaki mamy cel tworząc TRS w organizacji?
  • Dlaczego ważne jest zaangażowanie zarówno pracodawcy jak pracownika?
  • Dostępne narzędzia tworzenia jasnych i czytelnych TRS

Compensation & Benefit Senior Advisor

10.30 Kwadrans towarzyski

10.45 – 11.15 Motywowanie przez nagradzanie. Jak my to robimy? CASE STUDY na przykładzie mBank

  • Systemy wynagradzania pracowników – co się na niego składa i dlaczego właśnie to?
  • Jak to robi mBank?
  • Jakie są inicjatywy m-Banku oraz jakich zmian dokonujemy? Kiedy robimy przegląd systemu wynagradzania i jak to robimy?
  • Jakie benefity pozapłacowe napędzają nas do działania?

Anna Kaczmarzyk, ekspert ds. systemów wynagradzania, mBank

11.15 Kwadrans towarzyski

11.30 - 12.00 Great Conversation, czyli dlaczego warto zmienić podejście do feedbacku? CASE STUDY na przykładzie Randstad

  • Dlaczego tradycyjne podejście do feedbacku w niewielkim stopniu angażuje pracownika i brakuje w nim miejsca na dialog?
  • Dlaczego w naszej organizacji postawiliśmy na ciągłe, motywujące rozmowy z pracownikami, czyli Great Conversations?
  • Dlaczego częste rozmowy menedżera z pracownikiem stanowią o jakości pracy całego zespołu?
  • Dlaczego pokolenie Y potrzebuje szybkich, krótkich komunikatów, znanych z Twittera czy Snapchata?

Ewa Wawszczak, General HR Manager, Randstad

12.00 Kwadrans towarzyski

12.15 – 13.00 Gig Economy – czy „gigersi na fuchach” zastąpią zatrudnienie na etacie?

  • Czy Gig Economy jest trendem przyszłości?
  • Czy „fuchy” będą coraz popularniejsze zarówno wśród pracowników fizycznych jak umysłowych oraz samych pracodawców.
  • Czy rynek pracy czeka „uberyzacja”?
  • Jak zarządzać pracą kontraktową? Co na to prawo?

Natalia Bogdan – założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse

13.00 Lunch

13.45 – 14.15 Agile working office – niepisana umowa pracownika z pracodawcą

  • Jak tworzyć optymalną przestrzeń dla efektywnego zespołu zwinnego?
  • Czym różni się Agile Working od innych terminów zawartych w zwrocie „nowe sposoby pracy”?
  • Jak korzystać z najnowszej technologii do pomiaru wykorzystania przestrzeni oraz pomocy w zarządzaniu i optymalizowaniu sposobu, w jaki ludzie korzystają z miejsca pracy?
  • Jak będzie wyglądało zwinne środowisko pracy i Activity Based Working w organizacjach przyszłości?

Kaja Kujawska, AGILE Coach, HTD

14.15 Kwadrans towarzyski

14.30 – 15.00 Myślenie kreatywne i eksperymentowanie w HR – design thinkg twórczym wsparciem HR-wców

  • Jak wpleść kreatywność do twardych zasad rekrutacji i odnaleźć właściwego kandydata?
  • Jak z DT wyznaczać cele, aby w pełni wykorzystać i utrzymać naszych kluczowych ludzi w firmie?
  • Jak myślenie projektowe zmienia podejście do świadczenia usług bardziej zorientowanych na klienta i koncentrujących się na tworzeniu wyjątkowego doświadczenia pracowników?

Olga Szyszka, Doradca HR, coach, Talent Power

15.00 Kwadrans towarzyski

15.15– 16.00 Zanim sięgniesz po narzędzia, zastanów się jakie są potrzeby

  • Dlaczego zespoły HR zaczynają od wyboru narzędzi, a nie od analizy potrzeb, które te narzędzia mają zaspokajać?
  • Na czym polega mapowanie doświadczeń i potrzeb pracowników i kandydatów?
  • Jakie niskobudżetowe rozwiązania zastosować, aby zbudować niezapomniane, pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów?

Maja Gojtowska, ekspert z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, EB i CSR

16.00 ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Metody:

KOGO SPOTKASZ NA KONFERENCJI HR FUTURE TRENDS?

  • Dyrektorów ds. HR
  • Dyrektorów ds. Personalnych,
  • Prezesów,
  • HR Managerów,
  • HR Business Partnerów,
  • Doradców Personalnych,
  • Specjalistów ds. Rekrutacji i Selekcji,
  • Specjalistów ds. HR,
  • Specjalistów ds. Kadr,
  • Liderów zespołów,
  • Trenerów wewnętrznych.
  • Entuzjastów trendów HR-Tech.

OPINIE UCZESTNIKÓW KONFERENCJI POŚWIĘCONEJ PROCESOM HR:

"Bardzo kreatywny czas! Bardzo obiecujące kontakty branżowe!" Katarzyna Charkiewicz, KAN SP. Z O.O.

"Profesjonalna organizacja, poznanie nowych ścieżek, które wdrożę w obecnej pracy" Joanna Stawasz, INGRAM MICRO CFS FULFILMENT SP. Z O.O.

"Dużo przykładów i konkretnych cases studies dotyczących działań dużych firm, warto wdrożyć na naszym podwórku". Tomasz Bednarz, KIMBALL ELECTRONICS POLAND SP. Z O.O.

"Fantastyczny hotel, obsługa, jestem pod wrażeniem przygotowania. Prelegenci wyśmienici, bardzo wiele wyniosłam. Z pewnością polecę innym i ponownie wybiorę właśnie Langas Group". Karolina Greczkowic, HR Consultancy

Cena:

zgłoszenie do 03.03.2020 - 2 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 04.03.2020 - 2 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 

 CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce wydarzenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone