Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Negocjacje dla początkujących

Podstawowe zasady i reguły negocjacji

26-27.02.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Dlaczego w pracy, jak i w życiu pomoże Ci właśnie to szkolenie?

„W życiu i w biznesie otrzymujemy nie to, na co zasługujemy, a to co wynegocjujemy”

Sztuka negocjacji to umiejętność dialogu niezbędna do prowadzenia każdego biznesu.

Negocjujesz przecież codziennie, praktycznie ze wszystkimi, prywatnie i zawodowo. Są różne typy negocjacji, techniki, triki, strategie. Co wybrać? Przed czym skutecznie się bronić? Jak budować mosty, porozumienie ponad różnicami, podziałami? Jak zaplanować proces negocjacji? Jak je właściwie przeprowadzić, etapami, z dystansem, jak panować nad emocjami?

To wszystko przepracujesz i przećwiczysz na naszych warsztatach, podczas których zobaczysz jakie umiejętności negocjacyjne są Ci niezbędne w wielu sytuacjach zawodowych, zarówno w działaniach wewnątrz firmy, a jak i w kontaktach zewnętrznych.

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak rozpocząć, przeprowadzić i zamknąć negocjacje,
  • Uzyskasz konkretne, sprawdzone narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów negocjacji,
  • Poznasz zasady przygotowywania się do procesu negocjacji, aby uniknąć popełniania błędów
  • Odkryjesz, jak w negocjacjach zbudować relacje, niezależnie od przebiegu rozmów i zachowania drugiej strony,
  • Zrozumiesz, że negocjacje należy podejmować, kiedy istnieje zarówno konflikt, jak i zgodność pomiędzy stronami,
  • Dowiesz się, jak na polu przygotowywania planów działań negocjacji działał Kanclerz Otto von Bismarck?
  • Wymienisz doświadczenia z innym uczestnikami w czasie ćwiczeń zespołowych,

Zapraszamy do rezerwacji miejsc!

A jeśli potrzebują Państwo dedykowanego projektu, dostosowanego do Państwa potrzeb i dla dowolnej liczby pracowników, z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie w wersji zamkniętej. Zapraszamy do kontaktu.

Natalia Kołodziej
Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 22
n.kolodziej@langas.pl

Program:

Dzień 1 - 27 lutego 2020r.

Na początek 8 twierdzeń, prawda czy fałsz?

  • Przegląd strategii i technik negocjacyjnych  
  • Korzyści i zagrożenia każdej metody
  • Wybór strategii i możliwości ich zastosowania
  • Win or Lose
  • Konsekwencje każdego rezultatu

Odpowiednie przygotowanie jako warunek sukcesu procesu negocjacyjnego

  • Czas – dobra organizacja
  • Ludzie – zasoby organizacji i strona przeciwna
  • Relacje – ze stronami

Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne? Część I  
Ćwiczenia – warsztaty – scenki

Czy nadaję się na skutecznego negocjatora? Cechy i umiejętności dobrego negocjatora

  • Gra – pokonywanie stresu
  • Sztuka
  • Siła 4 sekund i przerw
  • Test indywidualnych umiejętności negocjacyjnych

Wywieranie wpływu a manipulacja

  • Mechanizmy wywierania wpływu
  • Wywieranie wpływu a manipulacja

Dyskusja: Na czym, Twoim zdaniem, polega różnica między wywieraniem wpływu a manipulacją?

Techniki, narzędzia, metody wywierania wpływu i manipulacji  

  • Reguła kontrastu
  • Reguła konsekwencji
  • Zasada wzajemności
  • Zasada dowodu społecznego
  • Reguła niedostępności
  • Reguła sympatii
  • Zasada autorytetu
  • Demonstracja
  • Naśladownictwo
  • Efekt pierwszeństwa i świeżości

TECHNIKI NEGOCJACYJNE  I TECHNIKI WPŁYWANIA

  • Poznanie 12-tu technik
  • Jak się przed nimi bronić?

Warsztaty podsumowujące dzień I

Ćwiczenia - Warsztaty – scenki z prowadzenia rozmowy negocjacyjnej.


Cel: praktyczne zastosowanie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy
Korzyść: własne doświadczenie budujące samoocenę

Dzień 2 - 28 lutego 2020r.

Przezwyciężanie trudności w negocjacjach  

Co to są zastrzeżenia?

  • A co gdy ktoś ma inne zdanie?
  • „Magiczne” zdanie…                                                               
  • Nie i już!

Manipulacja - konsekwencje

  • Test umiejętności przewidywania zachowań ludzkich w sytuacjach manipulacyjnych 
  • „Siła rażenia” - wywierania wpływu warunkiem skutecznego przywództwa.
  • Autorytet a posłuszeństwo
  • Sztuka autoprezentacji
  • Rola samooceny

Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne. Część II
Ćwiczenia - warsztaty – scenki.

Komunikacja werbalna, niewerbalna, mowa ciała w negocjacjach

  • Komunikacja – treść i przekaz
  • Kanały komunikacji
  • Asertywna sztuka słuchania
  • Formy komunikacji
  • Dobre pierwsze wrażenie, reguła: 4 ´ 20
  • Aktywne słuchanie
  • Komunikacja werbalna - Zadawaj pytania otwarte i zamknięte                        
  • Dlaczego jest ważniejsze niż co!
  • Technika parafrazowania, błędy, 3 funkcje       
  • Komunikacja niewerbalna, a podświadomość
  • Mowa ciała x 14
  • Odległość
  • Gospodarowanie przestrzenią   
  • Intonacja głosu

Warsztaty podsumowujące dzień II

Ćwiczenia - Warsztaty – scenki z prowadzenia rozmowy negocjacyjnej.


Cel: praktyczne zastosowanie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy
Korzyść: własne doświadczenie budujące samoocenę

Podsumowanie i zakończenie warsztatów – pytania do eksperta

Metody:

Połączenie kilku metod szkoleniowych pomoże Ci szybciej nabyć nowe umiejętności

  • Warsztat, w czasie którego ekspert przekaże Ci wiedzę, która nie może być samodzielnie zdobyta
  • Twórcza dyskusja nauczy Cię, jak generować jak najwięcej pomysłów z równoczesnym powstrzymaniem się od automatycznej krytyki. Celem tej metody jest znalezienie możliwie wielu rozwiązań danego problemu
  • Ćwiczenia zespołowe i indywidualne pozwolą Ci przepracować i utrwalić zdobytą wiedzę

Eksperci:

Adam Górecki


  • Praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju biznesu w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku.
    27-letnie doświadczenie zawodowe zapewniło mu status eksperta z dziedzin: zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami, przywództwa w zmianie, negocjacji, sprzedaży B2B i B2C, obsługi i budowy trwałych relacji z klientami CRM, prowadzenia spotkań – wystąpień, organizacji pracy i czasu, coachingu i On the Job Training, work- life balance i work-life integration.
  • Był wiceszefem firm, ds. sprzedaży w Yawal i Final S.A. w ramach projektu interim management. Był dyrektorem sprzedaży krajowej w: Amica Wronki, Electrolux Poland (reprezentował firmę odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi), Merloni Indesit Polska(Ariston). Pracował jako kierownik działu sprzedaży w Leroy Merlin oraz był szefem sprzedaży w IKEA w Polsce. Zarządzał działami sprzedaży liczącymi kilkadziesiąt osób oraz był odpowiedzialny za kilkusetmilionowe budżety sprzedaży.
  • Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University – dyplom polski i brytyjski. W latach 2010-2015 Adam był wykładowcą Executive MBA w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University. Odpowiedzialny był za prowadzenie warsztatów z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych.  Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.
  • Współpracuje, jako wykładowca z UKSW (Kierunek: Coaching i Mediacje Społeczne). Współtworzył Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA). Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut studiów MBA. We Francuskim Instytucie Gospodarki (FIG) prowadzi m.in. seminaria otwarte i zamknięte dla kadry zarządzającej pt.:„Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających”.

Cena:

zgłoszenie do 10.02.2020 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 11.02.2020 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

NASZE SZKOLENIA ODBYWAJĄ SIĘ W:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone