Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing

nowosć

Design Thinking w marketingu

Twórcze wsparcie dla marketingu

03-04.02.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, Wioślarska 8

Korzyści:

Dlaczego w pracy pomoże Ci właśnie to szkolenie?

I Ty – podobnie jak cała branża marketingowa – pokochasz Design Thinking!

To, czego chcą Twoi klienci, zmienia się szybciej niż kiedykolwiek, a metoda Design Thinking pozwoli Ci  trzymać rękę na pulsie potrzeb Twojego klienta i zaspakajać zmieniające się potrzeby. Biznes, sprzedaż, nauka, marketing – niezależnie od Twojej branży i funkcji w firmie, myślenie projektowe pomoże Ci w innowacyjny sposób odkrywać nietypowe rozwiązania problemów. Podczas tego szkolenia udowodnimy Ci, że Twoje projekty marketingowe mogą być bardziej ciekawe, niezawodne i efektywne. Wystarczy, że zastosujesz narzędzia Design Thinking i zaoferujesz klientom jeszcze więcej wartości

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak w praktyce zastosować metodę Design Thinking, pracując nad przykładowym realnym wyzwaniem projektowym. 
  • Uzyskasz konkretne, sprawdzone narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów procesu DT.
  • Stworzysz w kreatywnym procesie, innowacyjne rozwiązania.
  • Dowiesz się, które narzędzia DT rozwiną Twój własny potencjał twórczy.
  • Zobaczysz, jak myślenie projektowe pozwala odkrywać niestandardowe rozwiązania problemu.
  • Zrozumiesz, że nie warto skupiać się tylko na jednym bezpiecznym rozwiązaniu.
  • Odkryjesz moc pracy zespołowej opartej na wysokim zaangażowaniu, zdobywając bądź doskonaląc umiejętność praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów.
  • Wymienisz doświadczenia z innym uczestnikami w czasie moderowania i wykorzystania narzędzi DT w pracy z grupą.

Zapraszam do rezerwacji miejsc!

Natalia Kołodziej
Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 22
n.kolodziej@langas.pl

Program:

Dzień pierwszy będzie w całości poświęcony konkretnemu wyzwaniu marketingowemu. Wspólnie z innymi uczestnikami będziesz pracować w grupie nad rozwiązaniem problemu, jednocześnie poznając specyfikę procesu Design Thinking w praktyce – doświadczając na sobie, na czym polega i jak pomaga w pracy metodologia DT.

Drugi dzień dostarczy Ci szerszych podstaw teoretycznych – w nawiązaniu do doświadczeń zdobytych w czasie pierwszego dnia. Pozwoli także lepiej zrozumieć poszczególne kroki procesu, ich zastosowanie w innych obszarach funkcjonowania firmy oraz niuanse istotne dla skutecznego projektowania i wdrażania rozwiązań marketingowych.

Dzień 1 - 3 lutego 2020r.

1.Przejdźmy razem wszystkie etapy procesu projektowego

Krok I  Zastosujmy ludzkie podejście do rozwiązywania problemu

  • przeanalizujmy i zbadajmy problem, pamiętając, że klient jest w naszym Centrum Uwagi
  • skonfrontujmy oczekiwania wszystkich ze stron,

Krok II  Uwolnijmy kreatywny geniusz i nazwijmy problem

  1. zdefiniujmy problem, skupiając się na jego rozwiązaniu

Krok III  Rozbłyśnijmy i skupmy się

  • zróbmy burzę mózgów i wysłuchajmy wszystkich pomysłów,
  • zbierzmy je wszystkie nie oceniając
  • demokratycznie wyłońmy najlepsze pomysły

Krok IV  Uczmy się na podstawie eksperymentów i ruszajmy się

  • wykorzystajmy dostępne nam metody : scenki, makiety, wykresy
  • zbudujmy prototyp razem

Krok V Sprawdźmy nasze idee

  • zaopiniujmy nasze rozwiązanie,
  • sprawdźmy potencjał naszego pomysłu

2. Podsumowanie: Dyskusja, sesja Q&A


Dzień 2 - 4 lutego 2020r.

1. Jak wykorzystywać DT w marketingu?

  • Wszyscy mówią o Design Thinking, ale co to jest i jak mam je zastosować w swojej roli?

2. Design Thinking to 5 kroków, które prowadzą do celu.

  • Empatia - dla kogo?
  • Czym jest etap empatii w Design Thinking?
  • Jak odkryć i wczuć się w potrzeby naszych klientów?
  • Jak mogę tworzyć znaczące interakcje z naszymi klientami?
  • Diagnoza potrzeb - po co?
  • Czym jest diagnoza potrzeb?
  • Jak stworzyć mapę podróży klienta i z niej korzystać?
  • Czego potrzebuje, aby skutecznie obrazować pomysły?
  • Jak precyzować problem i nadać mu kształt pytania?
  • Generowanie pomysłów – tzn.?
  • Jak skutecznie tworzyć nowe pomysły?
  • Jak przeprowadzać burze mózgów?
  • Jak selekcjonować i wybierać konkretne pomysły?
  • Jak korzystać z dostępnych metod pracy?
  • Prototypowanie – jak?
  • Jak sprzedać usługi przed jej startem, czyli o potencjale drzemiącym w prototypowaniu?
  • Jak nadawać formę pomysłom i ideom?
  • Testowanie - czy?
  • Jak wybierać najlepsze pomysły?
  • Czym jest ciągła praca nad pomysłem?
  • Czy nasze hipotezy były trafne?
  • Co nas w całym procesie zaskoczyło?

3. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Metody:

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy też to szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy.  Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Połączenie kilku metod szkoleniowych pomoże Ci szybciej nabyć nowe umiejętności:

  • Warsztat, w czasie którego ekspert przekaże Ci wiedzę, która nie może być samodzielnie zdobyta.
  • Praca w grupie pozwoli Ci bardziej zaangażować się w naukę, a tym samym zwiększyć jej skuteczność. Dodatkowo, nauczysz się lepiej współpracować, porozumiewać i osiągać kompromisy.
  • Case Study zaktywizuje Cię do myślenia i szukania rozwiązań, a tym samym do rozwoju, przez swój dynamiczny charakter.
  • Twórcza dyskusja nauczy Cię, jak generować zespołowo jak najwięcej pomysłów z równoczesnym powstrzymaniem się od automatycznej krytyki. Celem tej metody jest znalezienie możliwie wielu rozwiązań danego problemu.


Eksperci:

Olga Szyszka


  • Ekspert HR i trener biznesu z 12-letnim doświadczeniem pracy z managerami, obszarem HR i zespołami. Wykwalifikowany w zakresie zarządzania, doradztwa HR, psychologii biznesu coachingu kariery, mentoringu managerskiego oraz direct search.
  • Silny profesjonalista w dziedzinie usług rozwojowych dedykowanych dla managerów, HR-u, właścicieli firm. Fascynuje się design thinking i innowacyjnym podejściem do metod rozwoju kompetencji. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie coachingu na Akademii Leona Koźmińskiego.
  • Entuzjastka w życiu codziennym. Na co dzień niesie pomoc we wspieraniu ścieżek karier i budowania planów rozwoju zawodowego dla klientów indywidualnych i dla firm. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych koncentrujących się na rozwijaniu dwóch grup kompetencji: managerskich oraz HR.
  • „Ludzie i ich rozwój fascynował mnie od szkoły podstawowej. Lubiłam przekraczać progi edukacji. Udzielałam się aktywnie w zajęciach aktorskich. wystąpieniach publicznych, teatrach ulicznych. Założyłam Talent Power, aby rozwijać talenty ukryte w ludziach. Mój plan zakładał ujawnianie obszarów, których standardowy system edukacji nie odkrywał.”

Cena:

zgłoszenie do 24.01.2020 - 2 170 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 25.01.2020 - 2 570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

NASZE SZKOLENIA ODBYWAJĄ SIĘ W:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone