Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing

nowosć

Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny

Jak w ciekawy i wartościowy sposób opowiedzieć o danych i wynikach?

16-17.06.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.

Podczas szkolenia:

  • Przećwiczysz porywające oraz motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
  • Zdobędziesz wskazówki jak pobudzić wyobraźnie i zmysły odbiorcy.
  • Poznasz zasady perswazyjnej prezentacji
    i nauczysz się opowiadać o liczbach w sposób intrygujący i ciekawy.
  • Otrzymasz wskazówki jak ułatwić sobie zapamiętywanie treści przekazu.
  • Zrozumiesz jak właściwie pożytkować dane liczbowe.
  • Dowiesz się, dlaczego za każdym zbiorem danych kryją się ludzie i jak identyfikować bohaterów narracji.
  • Nauczysz się projektować atrakcyjne formy prezentacji danych.


Zapraszam do rezerwacji miejsc!

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

 DZIEŃ I

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA


Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

  • Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
  • Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
  • Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
  • Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
  • Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.

Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

  • Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
  • Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
  • Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
  • Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
  • Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.


DZIEŃ II


STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE


Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

  • Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
  • Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
  • PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
  • Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
  • Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.

Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

  • Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
  • Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
  • Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
  • Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
  • Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Eksperci:

dr Paweł Fortuna


  • Człowiek, który dobrze wie, że są TRZY TYPY ludzi: Ci, którzy potrafią i Ci, którzy nie potrafią liczyć, a przy okazji psycholog i trener biznesu, nauczyciel akademicki w Instytucie Psychologii KUL i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przez wiele lat wykładający metody statystyczne w psychologii.
  • Człowiek, który nie wierzy w zasadę „DO TRZECH RAZY SZTUKA” – autor i współautor kilkunastu książek, jedyny, trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz jedyny, trzykrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
  • Człowiek, który jeszcze kilka lat temu nie uwierzyłby w to, że BĘDZIE MU DANE pełnić funkcję  redaktora naukowego „Komiksowego wprowadzenia do statystyki” Grady Klein & Alan Dabney (2018, Wydawnictwo Naukowe PWN). A jednak. Tak się stało.
  • Człowiek, który jako muzyk wie, GDZIE JEST RAZ, a przy tym członek ZAiKS, kompozytor (największy hit„Dziewczyna szamana”), autor tekstów, performer i power speaker.
  • I jeszcze JEDNO… Według prof. Rafała Ohme: "Umysł Pawła Fortuny łączy talent do naukowego, czyli bezwzględnie precyzyjnego myślenia analitycznego z biznesowym dążeniem do wyszukiwania konkretnych rozwiązań i opracowywaniu planu działania i weryfikacji progresu.
  • Biegle operuje warsztatem teoretycznym i metodologicznym, a jednocześnie magazyny jego pamięci (jawnej i utajonej) wypełnione są setkami jeśli nie tysiącami biznesowych doświadczeń do jakich już przez tyle już się jest angażowany."

Cena:

zgłoszenie do 28.05.2020 - 2 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 29.05.2020 - 2 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone