Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing

nowosć

DATA STORYTELLING wg dr. Pawła Fortuny

Jak w ciekawy i wartościowy sposób opowiedzieć o danych i wynikach?

06-07.02.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się  w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.

Podczas szkolenia:

  • Przećwiczysz porywające oraz motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
  • Zdobędziesz wskazówki jak pobudzić wyobraźnie i zmysły odbiorcy.
  • Poznasz zasady perswazyjnej prezentacji i nauczysz się opowiadać o liczbach w sposób intrygujący i ciekawy.
  • Otrzymasz wskazówki jak ułatwić sobie zapamiętywanie treści przekazu.
  • Zrozumiesz jak właściwie pożytkować dane liczbowe.
  • Dowiesz się, dlaczego za każdym zbiorem danych kryją się ludzie i jak identyfikować bohaterów narracji.
  • Nauczysz się projektować atrakcyjne formy prezentacji danych.

Zapraszam do rezerwacji miejsc.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 6 LUTEGO 2020

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA


Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

  • Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
  • Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
  • Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
  • Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
  • Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.

Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

  • Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
  • Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
  • Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
  • Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
  • Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.

DZIEŃ II – 7 LUTEGO 2020

STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE


Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

  • Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
  • Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
  • PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
  • Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
  • Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.

Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

  • Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
  • Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
  • Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
  • Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
  • Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Eksperci:

dr Paweł Fortuna


    • Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“
    • Prowadzi niestandarowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju osobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji.
    • Prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Twórca międzynarodowej Konferencji Aktualności Psychologicznych AKTUALIA, która w 2013 roku miała już XX edycję. Inicjator akcji „Nić przyjaźni” między Instytutem Psychologii KUL i UMCS. Fundator polsko-ukraińskiej Fundacji na Rzecz Rozwoju, twórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie.
    • Stworzył i zrealizował oryginalne projekty szkoleniowe dla takich instytucji jak Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, czy Agora. Wykładowca KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego.
    • W ciągu ostatnich 5 lat napisał książki: Metafory i analogie w szkoleniach (2013, wraz z M. Urbanem); Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę (2012, nagroda Teofrasta); Pasja żonglowania/ Passion for juggling (2011, wraz z M. Urbanem); Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia (2011); Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych (2010); Przygotowanie szkolenia, czyli jak dobry początek prowadzi do sukcesu (2009, z M. Łaguną). Jak być lepszym szefem. Inspiracje psychologiczne (2009, z M. Torój); Obrona przed wpływem telewizji (2007).
       

 

Cena:

zgłoszenie do 16.01.2019 - 2 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 17.01.2019 - 2 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone