Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Zakupy

nowosć

Współpraca z działem zakupów

Praktyczny warsztat dla niezakupowców

15.11.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Jesteś sprzedawcą i szukasz skutecznego sposobu jak przekonać kupców do zakupu albo chcesz wiedzieć jakimi technikami negocjacyjnymi posługują się profesjonalni zaopatrzeniowcy? A może pracujesz w dziale R&D, produkcji czy marketingu i na co dzień masz z działem zakupów na pieńku?

Dobrze trafiłeś! Zapraszamy na szkolenie dedykowane wszystkim, którzy na co dzień współpracują z działami zakupów. Podczas warsztatu dowiesz się, jak rozmawiać z kupcami, by podnieść efektywność bieżących działań  i zrealizować strategiczne cele firmy.

W programie m. in.:

  1. Jak rozmawiać z działem zakupów o kosztach?
  2. Jak generować oszczędności we współpracy z działem zakupów?
  3. Jak rozpoznać blef kupującego?
  4. W jaki sposób radzić sobie z arogancją po stronie kupującego?
  5. Jakich zachowań unikać budując relację z działem zakupów?

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

9.00 – 9.30 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

JAK ZORGANIZOWAĆ EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ Z DZIAŁEM ZAKUPÓW?

  1. W jaki sposób dział zakupów kontrybuuje do wyników finansowych firmy? Czy jedyną rolą działu zakupów jest cięcie kosztów i zwiększenie konkurencyjności firmy? Jak zwiększamy konkurencyjność a jak wartość przedsiębiorstwa?
  2. Jak rozmawiać z działem zakupów o kosztach - całkowity koszt posiadania (TCO)
  3. Z czego rozliczany jest kupiec – dział zakupów?
  4. Kupieckie wskaźniki efektywności (KPI) oraz główne problemy z jakimi mierzy się dział zakupów
  5. W jaki sposób dział zakupów zarządza bazą dostawców?
  6. Budowanie bazy dostawców alternatywnych
  7. Jak dział zakupów tworzy plany konsolidacji bazy dostawców?

STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ORAZ GENEROWANIE WARTOŚCI DZIĘKI DOBREJ WSPÓŁPRACY Z DZIAŁEM ZAKUPÓW

  1. W jaki sposób rozmawiać o kosztach z klientami?
  2. W jaki sposób dział zakupów tworzy ofertę alternatywną i jak wykorzystuje ją do negocjacji?
  3. Lista kluczowych pytań jakie powinieneś zadać kupcowi w trakcie negocjacji kontraktu
  4. Jak rozpoznać blef kupującego?

JAK NEGOCJOWAĆ Z TRUDNYM KLIENTEM/KUPCEM?

  1. W jaki sposób budować relacje i prowadzić rozmowy z kupcem – czyli oddzielamy emocje od wartości
  2. Jak radzić sobie z arogancją po stronie kupującego?
  3. Konflikt we współpracy – wartości, relacji, interesów, danych, struktury
  4. Siła negocjacyjna w dziale zakupów – z czego wynika i jak sobie z nią radzić?
  5. Techniki negocjacji z pozycji słabej, z dominującym klientem
  6. Skupiaj się na rozmówcy i jego potrzebach – czyli umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby kupującego

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

  1. Jak przygotować się do negocjacji z klientem?
  2. W jaki sposób budować swój autorytet w oczach klienta?
  3. Jakich zachowań unikać budując relację z działem zakupów?

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Metodologia:

Szkolenie ma formę głównie warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych i narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Jacek Jarmuszczak

 


      • Ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji.
      • Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę firmy (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, …). Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza trzy i pół miliarda Euro i wciąż rośnie.
      • Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich. Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group,  zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.
      • Obecnie jako Global Category Manager w Grupie Danfoss, tworzy strategię zakupową i prowadzi negocjacje z kluczowymi dostawcami.

 

Cena:

zgłoszenie do 25.10.2019 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 26.10.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 

 CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone