Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo

nowosć

VII Forum Działów Administracji

Nowoczesne i praktyczne narzędzia prowadzenia administracji w firmach

26-27.11.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że profesjonalne funkcjonowanie działu administracji przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Dyrektor Administracyjny to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki i standardy pracy.

Zapraszamy do udziału w VII Forum Działów Administracji, corocznego spotkania Dyrektorów i Menedżerów Administracyjnych w firmach. Tematyka, która będzie przedstawiana podczas VII edycji Forum to odpowiedź na potrzeby rozwoju wiedzy praktycznej w szerokim spektrum działań, które na co dzień Państwo realizują.

VII edycja forum to nowe tematy i nowi eksperci – praktycy z wiodących firm.

Zagadnienia jakie przygotowaliśmy są zróżnicowane, dlatego mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie wśród nich rozwiązania, najbardziej odpowiadające potrzebom swojej organizacji.

Podczas Forum m.in.:

  1. Etyka monitorowania pracowników
  2. Sztuka negocjacji w administracji
  3. Zwinność w dziale administracji
  4. Strategie generowania oszczędności zakupowych w dziale administracji
  5. Komunikacja z roszczeniowym pracownikiem
  6. Tajemnica przedsiębiorstwa w firmie
  7. Well – being w praktyce firmy
  8. Hot desk w biurze
  9. Organizacja czasu pracy w dziale administracji

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami administracyjnymi, zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie.

Agnieszka Tworzyńska
Kierownik Projektu

a.tworzynska@langas.pl
tel.: 22 696 80 20

Program:

DZIEŃ I KONFERENCJI

09.00-09.30 powitalna kawa, rejestracja

10.00 – 11.00 TWOJE BIURO OBSERWUJE : ETYKA MONITOROWANIA PRACOWNIKÓW

  • Monitoring w miejscu pracy (wizyjny, monitoring poczty elektronicznej, inne formy monitoringu);
  • Przesłanki dopuszczalności monitoringu w miejscu pracy;
  • Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników;
  • Zmiany w Kodeksie Pracy – prawidłowe wdrażanie monitoringu;
  • Studium przypadku – ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu;
  • Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności;
  • Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników – warstwowanie informacji;
  • Ocena poszczególnych przypadków stosowania monitoringu w świetle decyzji i wytycznych organów ochrony danych z innych państw UE.

Anna Adamczyk - Ekspert prawa pracy, cywilnego i gospodarczego

11.00 – 11.15 przerwa

11.15 – 12.45  SZTUKA NEGOCJACJI


„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”

  • Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
  • Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
  • Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
  • Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
  • Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
  • Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
  • Negocjacje i wakacje

Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator

12.45 – 13.45  obiad

13.45 – 14. 30  AGILE  - ZWINNOŚĆ W DZIALE ADMINISTRACJI, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM

  • Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
  • Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
  • 4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA

Ewa Błaszczak, mentor liderów i zespołów

14.45 – 15.30 STRATEGIE GNEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI ZAKUPOWYCH W DZIALE ADMINISTRACJI

  • Gdzie szukać oszczędności?
  • Dostawcy jako źródło oszczędności czy wartości?
  • Jak współpracować z działem zakupów i budować zdrowe relacje

Jacek Jarmuszczak - doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności

15.30 – 15.45 przerwa

15.45– 16.45 ORGANIZACJA CZASU PRACY W DZIALE ADMINISTRACJI

  • Co to są sprawy ważne? Postarajmy się stworzyć wspólnie definicję
  • Co to są sprawy pilne?
  • Jaki typ spraw - powinno się robić/załatwiać najpierw? Co w drugiej kolejności? A co w trzeciej? Czego w ogóle nie powinno się robić Waszym zdaniem?
  • Jak i czy ustaliłeś/aś hierarchię celów, które masz zrealizować w dniu dzisiejszym?
  • Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) jest niepotrzebne?
  • Co, z tego co robisz (nie tylko dziś) inni mogliby zrobić lepiej (szybciej/bardziej efektywnie)?
  • Na co poświęcasz najwięcej czasu?
  • Czy są to Twoje najważniejsze zadania?
  • Na co poświęcasz zbyt mało czasu?
  • Podaj przyczyny Twych problemów z czasem?
  • W jaki sposób mógłbyś/abyś zorganizować swój czas bardziej efektywnie?

Adam Górecki - praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant.

ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI


II DZIEŃ KONFERENCJI


08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja

09.00-10.00 TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA W FIRMIE – JAK CHRONIĆ

  • Odpowiedzialność Menedżera za naruszenie przepisów prawa pracy
  • Kiedy i kto odpowiada za wykroczenia przeciwko prawom pracownika?
  • Dokumentacja pracownicza w firmie
  • Nowe terminy przechowywania
  • Nowe obowiązki w zakresie dokumentacji dot. czasu pracy
  • Tajemnica przedsiębiorstwa a zakazy konkurencji
  • Nowa definicja tajemnicy przedsiębiorstwa
  • Pracownik odpowiada do końca życia za ujawnienie ważnych informacji dla firmy?
  • Jak uregulować działalność kurencyjną w firmię?

Monika Drab – Grotowska - radca prawny, partner

10.30 – 10.15 przerwa

10.15 – 11.00 WELL – BEING W TWOJEJ ORGANIZACJI

  • Czym jest wellbeing w organizacji? Model wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
  • Po co wellbeing w organizacji, czyli co moz?na osia?gna?c? wykorzystuja?c wellbeing w organizacji?
  • Metoda 3 kroków, jak skutecznie wdroz?yc? wellbeing w organizacji?
  • Praktyczne przykłady wdrożeniowe z rynku polskiego.

Agata Pelc – Well-Being Expert

11.00 - 11 .45 TECHNIKI KOMUNIKACJI Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM

  • Poznaj 4 style komunikacji.
  • W jaki sposób określić przyczynę roszczeniowości pracownika?.
  • Jak komunikować się wskazując na kluczowe potrzeby pracownika?
  • Jak budować zespoły aby uniknąć roszczeniowości pracowników?
  • Jak prowadzić rekrutację i ocenę aby zbudować współpracę i zapobiegać roszczeniowej postawie?

Olga Szyszka - Doradca HR, trener biznesu , coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem

11.45 – 12.00 przerwa

12.00
12.45 ZASTOSOWANIE STRATEGII WORKPLACE W PRAKTYCE

  • Kiedy warto stosować strategie workplace a kiedy tylko jej elementy?
  • Jak w praktyce skorzystać z doradztwa oraz co zrobić w ramach własnej firmy?
  • Jakie elementy w planowaniu biura i procesach administracyjnych  się sprawdzają a jakie tylko w określonych okolicznościach biznesowych?
  • Jak budować business case dla swojego Zarządu, co warto uzyskać od Zarządu?

Marta Domaradzka – specjalista ds. budowy i wdrażania strategii workplace oraz zarządzania procesami operacyjnymi w dużych firmach. 

12.45 – 13.45  obiad

13.45 15.00 PODSUMOWANIE ROKU OBOWIĄZYWANIA RODO W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW ADMINISTRACJI

  • Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
  • Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
  • Współpraca pomiędzy pracownikami a osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie standardów RODO
  • Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
  • Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
  • Nakładane kary - jakie wnioski można z nich wyciągnąć?

mec. Łukasz Pietruk - radca prawny, ekspert w zakresie ochrony danych osobowych

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Metody:

Prelegenci

 Dlaczego organizujemy Forum Działów Administracji?

  • Chcemy tworzyć i promować platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za administrację
  • Chcemy wspierać w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Chcemy pokazać możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę administracji
  • Chcemy wzmocnić wiedzę w budowaniu bardziej funkcjonalnych i wydajniejszych procesy i procedury w organizacji
  • Chcemy inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań

Nasze wydarzenie adresujemy do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Kierowników Działu Administracji
  • Kierowników Biura
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach

Opinie uczestników wcześniejszych edycji szkoleń dla administracji:

  • „Profesjonalnie i rzetelnie przedstawiony materiał, jakiego oczekiwałem.”
  • „Szkolenie interesujące, kompetentni wykładowcy.” – Mariusz Frelichowski, Spółka Wodna KAPUŚCISKA Oczyszczalnia Ścieków
  • „Dużo cennych informacji. Czytelne przekazanie wiedzy. Profesjonalizm.” – Dorota Bujwid, Suszarnia Warzyw JAWORSKI S.j.
  • „Bardzo przydatne w mojej pracy. Doskonali eksperci.” – Dolores Rafińska, CHIESI Poland Sp. z o.o.

 

Cena:

zgłoszenie do 05.11.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 06.11.2019 - 2 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

NASZE KONFERENCJE ODBYWAJĄ SIĘ W:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone