Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieSprzedaż

nowosć

Zwycięski Dział Sprzedaży

Jak budować przewagę kompetencyjną?

22-23.10.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo,

„Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii przez menedżera zespołowi ekspertów.”

Zapraszamy na szkolenie dedykowane menedżerom sprzedaży, sprzedawcom oraz trenerom sprzedaży, czyli wszystkim zaangażowanym czynnie w dystrybucję dóbr i usług na współczesnym - wymagającym rynku.

Podczas szkolenia poznasz 8 przewag kompetencyjnych:

  • Przewaga kompetencyjna I i II: przygotowanie do procesu sprzedaży i aspiracyjne porozumiewanie się
  • Przewaga kompetencyjna III: selektywne kierowanie uwagi i poznawczy rozwój w sprzedaży
  • Przewaga kompetencyjna IV: sprzedawca, menedżer sprzedaży i trener sprzedaży, a naturalne predyspozycje - dźwignia wydajności
  • Przewaga kompetencyjna V I VI: budowanie ekostrategii i ekokariery w sprzedaży - przesłanki do lepszych decyzji oraz trening inteligencji społecznej w sprzedaży
  • Przewaga kompetencyjna VII I VIIII: pasja klienta, czyli co tzn. autoteliczna praktyka oraz selfcoaching, czyli trening samego siebie

Zapraszam do rezerwacji miejsc.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

PROGRAM – 22 października 2019 r.

9.30 Rejestracja
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

SKUTECZNY TRENING SPRZEDAŻY, CZYLI O CO CHODZI W SPRZEDAŻY DORADCZEJ
Sprzedaż transakcyjna, doradcza a sprzedaż przedsiębiorcza

  • Przewagi konkurencyjne, czyli jak budować przewagę kompetencyjną Sprzedawców
  • Przewaga kompetencyjna Menedżerów sprzedaży - nowa funkcja zarządzania
  • Czym są standardy osobiste w sprzedaży?

MODEL DUON®, CZYLI OD POCZĄTKU TWORZENIE OFERTY WARTOŚCI
Oferta wartości w sprzedaży doradczej

  • Podejście harvardzkie do sprzedaży doradczej
  • Diagnoza, uczenie, osiągnięcie i nawyk, czyli wyniki badań nad Menedżerami sprzedaży w warunkach polskich
  • 80% Sprzedawców posiada przeciętne predyspozycje do pracy w sprzedaży - mit czy fakt i jak to przełamać?

ROZKŁAD NORMALNY GAUSSA, A PRODUKTYWNOŚĆ UCZENIA I OSIĄGANIA WYNIKÓW W SPRZEDAŻY
Segmentacja kompetencyjna Sprzedawców

  • Zachowania kształtowalne a niekształtowalne
  • Warunek naturalnych predyspozycji do pracy Menedżera, Sprzedawcy i Trenera Sprzedaży
  • Model STO

PRZEWAGA KOMPETENCYJNA I i II: PRZYGOTOWANIE DO PROCESU SPRZEDAŻY I ASPIRACYJNE POROZUMIEWANIE SIĘ
260%, czyli wynik oceny wizerunku Sprzedawcy - dużo czy mało?

  • Wizerunek lidera a wizerunek Sprzedawcy - na ile współcześnie istotny?
  • Aspiracje w komunikowaniu się - jak tym zarządzać?
  • 10% doskonalsze kroki - rola zaangażowania aktywnego w sprzedaż

16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

PROGRAM – 23 października 2019 r.

8.30  Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

PRZEWAGA KOMPETENCYJNA III: SELEKTYWNE KIEROWANIE UWAGI I POZNAWCZY ROZWÓJ W SPRZEDAŻY
Etapy cyklu sprzedaży, czyli Twoje osie przewodnie w pracy

  • Prawidła psychologiczne w stosowaniu strategii focus mind i star mind
  • Greg McKeown i esencja w sprzedaży
  • Kompetencje sprzedażowe, czyli jak celowo uczyć się sprzedaży i rozwijać sprzedaż

PRZEWAGA KOMPETENCYJNA IV: SPRZEDAWCA, MENEDŻER SPRZEDAŻY I TRENER SPRZEDAŻY, A NATURALNE PREDYSPOZYCJE -DŹWIGNIA WYDAJNOŚCI
Podatne grunty, czyli jak uprawiać własny ogródek wzrostu biznesu?

  • Wybitny Sprzedawca, przeciętny Sprzedawca i rzemieślnik - jak ich odróżnić?
  • Wybitny Menedżer, przeciętny Menedżer i rzemieślnik - co robić, by więcej było ponadprzeciętnych?
  • Wybitny Trener, Mentor czy Coach sprzedaży - w którą stronę się rozwijać i edukować?

PRZEWAGA KOMPETENCYJNA V I VI: BUDOWANIE EKOSTRATEGII I EKOKARIERY W SPRZEDAŻY - PRZESŁANKI DO LEPSZYCH DECYZJI ORAZ TRENING INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ W SPRZEDAŻY
Strategie długoterminowe w sprzedaży - czy to możliwe?

  • Magia nawyków - kształtowanie przyszłości Sprzedawcy
  • Strategie myślenia - przekonanie do sprawczości i wpływu
  • Trening behawioralny - dźwignia wydajności w sprzedaży doradczej

PRZEWAGA KOMPETENCYJNA VII I VIIII: PASJA KLIENTA, CZYLI CO TZN. AUTOTELICZNA PRAKTYKA ORAZ SELFCOACHING, CZYLI TRENING SAMEGO SIEBIE
Galaktyka pasji a trening samego siebie

  • Sprzedawca - kroki do bardziej świadomego wywierania wpływu
  • Menedżer - kroki do produktywności zespołu sprzedaży i poszczególnych Sprzedawców
  • Trener - kroki do profesjonalnego doradztwa i kształtowania standardów sprzedaży

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Warsztat jest oparty na bestsellerowej książce i audiobook'u dr. Grzegorza Radłowskiego pt: „Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje". Każdy uczestnik szkolenia otrzyma egzemplarz książki dr. Grzegorza Radłowskiego.

Eksperci:

dr Grzegorz Radłowski


  • Ekspert w zakresie sprzedaży doradczej oraz zarządzania zespołami sprzedaży. Pasjonat i praktyk zarządzania, doradca, ekspert biznesu, coach, badacz środowiska sprzedaży. Zawodowy mówca, który podczas kongresów i konferencji przedstawia przede wszystkim wiedzę merytoryczną, weryfikowalną empirycznie w oparciu o badania jakie prowadzi oraz światowe praktyki. Przemawia angażująco dla grup nawet 1000 pracowników zgodnie z metodyką content power speech, gdzie proporcja wiedzy do emocjonalnego przekazu jest zgodna z prawidłami uczenia, inspirowania i motywowania długoterminowego.
  • Autor bestsellera "Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje" oraz dwóch innych wybitnych książek dla sprzedaży: "Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży" (2015) oraz premierowej (wrzesień 2019) "Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym", pierwszej w Polsce a trzeciej na świecie książce tylko i wyłącznie skoncentrowanej na sprzedaży i zarządzaniu.
  • Wykładowca akademicki w Szkole Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunkach Strategiczne zarządzanie sprzedażą i gościnnie na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządzał przez 10 lat w korporacjach na stanowiskach wyższego i średniego szczebla zespołami od 3 do 120 osób. Poprawiał wyniki sprzedaży, wyniki operacyjne oraz nauczania profesji sprzedaży w przejmowanych zespołach od 5 do 150%.

Cena:

zgłoszenie do 01.10.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 02.10.2019 - 2 170 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

  CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone