Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie2 osoby w cenie 1

nowosć

Storytelling w wystąpieniach publicznych z dr Pawłem Fortuną

Jak prowadzić skuteczne prezentacje, które: inspirują, motywują, sprzedają, budują markę?

22-23.08.2019
Sopot, Hotel Haffner****, ul. Haffnera 59

Korzyści:

Szanowni Państwo,

Opowiadanie historii, a w zasadzie STORYTELLING, to najbardziej naturalny i najskuteczniejszy sposób komunikacji, najsilniej oddziaływujący na wyobraźnię, zmysły, opinie  i poglądy odbiorcy. Dale  Carnegie  mawiał , że „prezentacja to  forma sprzedaży,  a   faktycznie sprzedają opowiadane historie...".  Obecnie STORYTELLING  jest stosowany przez najwybitniejszych liderów, przywódców, sprzedawców, marketingowców.  To najnowsze trendy, które przychodzą z zachodu, ale przecież my je mamy w genach,  we krwi i naszej kulturze od wieków.  Dobrze opowiedziana historia może zapaść w pamięci na całe życie, a co w niej zostanie przekazane, zależy tylko od Ciebie. Najlepsi za pomocą historii budują marki, sprzedają, motywują, inspirują.

„...Jesteśmy otoczeni narracjami. Pierwsze były bajki czytane nam przez rodziców na dobranoc, potem filmy, rodzinne i miejskie legendy, lekcje historii, opisy przypadków, a teraz nawet telewizyjne newsy, które są rodzajem telenoweli. Historia naszego życia to też narracja, podobnie opowieści o rozwoju firmy, jej plany i coroczne symulacje progresu. Psycholodzy zajmujący się perswazją odkryli narracje dopiero w 2002 roku  dlaczego tak się stało – to długa historia… Ale dzięki badaniom prowadzonym w ostatnich latach dowiedzieliśmy się o strukturze narracji i naturze wpływu wystarczająco dużo, by móc z większą pewnością wykorzystywać je jako narzędzia menedżerskie. Jak to robić? Tym właśnie zajmiemy się w trakcie warsztatu..." dr Paweł Fortuna

Zapraszam do rezerwacji miejsc.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

WPROWADZENIE DO UDANYCH WYSTAPIEŃ - WYOBRAŹNIA,  OPOWIEŚCI I DLACZEGO W BIZNESIE WARTO SIĘGAĆ DO KORZENI?

  • O czym mówili najwybitniejsi wodzowie żołnierzom przed walką?
  • Fakty, hasła reklamowe, opowieści - jak reaguje ludzki umysł?
  • Jak zasłyszane historie wpływają na ludzki umysł i decyzje?
  • Dlaczego ludzie najchętniej "kupują" opowieści?
  • Jak "najlepsze" marki bazują na opowieściach?
  • W czym tkwi sukces narracji jako narzędzia oddziaływania?
  • Jaka jest optymalna struktura narracji?
  • Czym różni się perswazja retoryczna od narracyjnej?
  • Jak narracje pobudzają wyobraźnię i emocje?
  • Dlaczego narracje usypiają myślenie krytyczne i jak omijać zagrożenia z tym związane?

TWOJE OPOWIEŚCI, KTORE POMOGĄ CI SPRZEDAĆ, WPŁYNĄĆ NA DECYZJE, ZMOTYWOWAĆ, WYWRZEĆ WRAŻENIE  I  BUDOWAĆ MARKĘ ORGANIZACJI

  • "Kiedy opowiadasz historię stajesz się wiarygodny i prawdziwy dla odbiorcy, dzielisz się z nim częścią siebie"
  • Jakie słynne marki bazują na opowieściach?
  • Jak słynni sprzedawcy wykorzystują opowieści?
  • Jak słynni liderzy opierają swoje wystąpienia na opowieściach?
  • Opowieści z kultury Twoich odbiorców - klucz do otwarcia słuchacza

TOOL BOX – OPRACOWUJEMY NARRACJE PRZYDATNE W KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ

  • Narracje angażujące – Motywowanie odbiorców do myślenia
  • Narracje wyjaśniające – Ułatwianie odbiorcom refleksji nad treścią przekazu.
  • Narracje osobiste – Kształtowanie wiarygodności.
  • Narracje perspektywiczne – Zmiana przekonań

JAK PRZYGOTOWAĆ OPOWIEŚĆ DO UŻYCIA W WYSTĄPIENIU?

  • Jakie cechy musi spełniać dobra historia, aby silnie oddziaływała na odbiorcę?
  • Jakie narzędzia możemy wykorzystać w wystąpieniu opartym na opowieściach?
  • Kiedy opowieść inspiruje do zmiany?
  • Kiedy opowieść może stać się przyczyną zmiany postawy słuchaczy?
  • Kiedy opowieść silnie motywuje?
  • Kiedy nawiązujemy silną więź z odbiorcą?

BUDOWANIE GŁĘBOKIEGO ZAUFANIA - JAK POMOŻE CI TWOJA HISTORIA?

  • Czy opowieść musi być prawdziwa?
  • Dowcipy w wystąpieniach jako forma opowieści

TWOJA PUBLICZNOŚĆ – CO MUSISZ WIEDZIEĆ O ODBIORCACH TWOICH PREZENTACJI?

  • Jak zachowuje się publiczność w trakcie wystąpień?
  • Jak reagować na ich różnorodne zachowania?
  • Co zrobić, kiedy zadają niewygodne pytania?
  • W jaki sposób trudną sytuację wykorzystać jako swoją przewagę?
  • Co zapamiętają odbiorcy Twojej prezentacji?
  • Co zapamiętają odbiorcy prezentacji?

ŚWIADOME ODDZIAŁYWANIE I TWORZENIE ATMOSFERY WYSTĄPIENIA - POBUDZANIE WYOBRAŹNI

  • Odpowiadasz za atmosferę wystąpienia – jak ją stworzysz?
  • Co zrobisz, żeby ludzie tworzyli z Toba dialog?
  • Jak możesz sterować dynamiką wystąpienia?
  • Czy możesz przyciągać uwagę odbiorów i jak ją utrzymywać podczas dłuższych prezentacji?
  • Jak i kiedy warto zastosować metody oddziaływania na publiczność: zasada konkretności, efekt przybliżenia, efekt sensacji, zawieszenie, poruszanie się na płaszczyźnie konfliktu
  • Podtekst i komunikacja nie dosłowna
  • Jak tworzyć wartość prezentowanej myśli, produktu w umyśle odbiorców?

POMOCE WIZUALNE, TECHNICZNE I KLASYCZNE WE WZMACNIANIU EFEKTU PREZENTACJI I WYSTĄPIENIA

  • Jakie wskazówki podsuwają najnowsze badania dotyczące wykorzystania pomocy wizualnych podczas prezentacji?
  • Kiedy i jak stosować pomoce/gadżety prezentacyjne? Jaka jest rola każdego z nich?

OSOBISTE  WYSTĄPIENIE  KROK PO KROKU

  • "Wystąpienia to forma sprzedaży idei, pomysłu, siebie, usługi, produktu a faktycznie sprzedają historie"
  • Metody i technik skupiające  uwagę  adresata
  • Budowanie dynamiki wystąpienia z wykorzystaniem storytellingu
  • Metamodel języka jako narzędzie wspierające wystąpienie
  • Jak angażować uczestników w własne wystąpienie i  wpływać na  aktywność słuchacza?
  • Jak reagować na uwagi, dowcipy i "docinki" z sali aby uatrakcyjni wystąpienie?

PRÓBA, PRÓBA I JESZCZE RAZ PRÓBA

  • W jaki sposób trenować swoje prezentacje przed ostatecznym wystąpieniem
  • świadomość celu i pasja - czy masz czym "zarażać"  innych

Metody:

Szkolenie ma przebieg praktyczny. Uczestnicy wezmą udział w  serii ćwiczeń obrazujących zawiłości przygotowania i prezentowania wystąpień. Ćwiczenia mają przynieść błyskawiczną informację zwrotną dla uczestników.

Eksperci:

dr Paweł Fortuna


    • Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“
    • Prowadzi niestandarowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju osobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji.
    • Prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Twórca międzynarodowej Konferencji Aktualności Psychologicznych AKTUALIA, która w 2013 roku miała już XX edycję. Inicjator akcji „Nić przyjaźni” między Instytutem Psychologii KUL i UMCS. Fundator polsko-ukraińskiej Fundacji na Rzecz Rozwoju, twórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie.
    • Stworzył i zrealizował oryginalne projekty szkoleniowe dla takich instytucji jak Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, czy Agora. Wykładowca KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego.
    • W ciągu ostatnich 5 lat napisał książki: Metafory i analogie w szkoleniach (2013, wraz z M. Urbanem); Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę (2012, nagroda Teofrasta); Pasja żonglowania/ Passion for juggling (2011, wraz z M. Urbanem); Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia (2011); Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych (2010); Przygotowanie szkolenia, czyli jak dobry początek prowadzi do sukcesu (2009, z M. Łaguną). Jak być lepszym szefem. Inspiracje psychologiczne (2009, z M. Torój); Obrona przed wpływem telewizji (2007).
       

 

Cena:

zgłoszenie do 31.07.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.08.2019 - 2 570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 2570 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT
(wskaż w formularzu terminy noclegów) 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone