Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Manager jako trener

Intensywny warsztat kompetencji trenerskich

09-10.08.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Zostań najlepszym trenerem swojego zespołu!

Nieustanne poszerzanie kompetencji oraz wiedzy niezbędnej do wykonywania przypisanych do danego stanowiska zadań to dziś nie tyle standard, co konieczność. Oczywiście szkolenia mogą przeprowadzać bardziej doświadczeni pracownicy, jednak czy potrafią oni skutecznie przekazywać posiadaną przez siebie wiedzę? Zapraszamy wszystkich, którzy przekazują wiedzę swoim pracownikom na co dzień – managerów, dyrektorów, pracowników działów kadr i szkoleń, jak również osoby chcące doskonalić swój warsztat trenerski lub pragnących rozpocząć swoją przygodę w pracy jako trener prowadzący szkolenia interpersonalne, rozwoju osobistego, biznesowe etc.

Wyposażymy Ciebie w profesjonalne narzędzia, dzięki którym szkolenia w Twojej firmie staną się interesujące i przede wszystkim skuteczne!

Odpowiedni sposób przekazywania informacji – dbałość o autoprezentację, wykorzystanie dodatkowych narzędzi i materiałów, jak również właściwe przygotowanie miejsca szkolenia pomogą osiągnąć sukces! To właśnie połącznie tych wszystkich czynników sprawi, że słuchaczom będzie łatwiej przyswoić i wykorzystać w codziennej pracy 100% informacji otrzymanych w trakcie szkolenia!  To w głównej mierze właśnie od trenera zależy, czy po wyjściu z sali jego słuchacze będą potrafili wykorzystać nowo zdobytą wiedzę.

PRAKTYCZNY WARSZTAT UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH, NA KTÓRYM DOWIESZ SIĘ JAK:

  • zaprojektować szkolenia i analizować swe zachowania
  • stosować różnorodne techniki w prowadzeniu treningu
  • identyfikować własne zasoby, na których można budować niepowtarzalne i oryginalne przekazywanie wiedzy i umiejętności
  • pracować z grupą w zakresie podstawowych umiejętności i technik (know-how trenera) interaktywnego prowadzenia grup
  • zaplanować, przeprowadzić i ocenić szkolenie


CELEM TRENINGU TRENERSKIEGO JEST BUDOWANIE POSTAWY, KTÓRĄ MOŻNA OKREŚLIĆ JAKO ELASTYCZNĄ, TWÓRCZĄ I INNOWACYJNĄ I NIE TYLKO, BO DODATKOWO…

  • Otrzymasz wiedzę jak zaprojektować szkolenia i analizować swe zachowania
  • Odkryjesz w sobie nowe możliwości oraz wzmocnisz posiadane predyspozycje do pracy z ludźmi
  • Nauczysz się stosować różnorodne interaktywne techniki w prowadzeniu treningu – praktyczne know-how trenera
  • Dowiesz się jak identyfikować własne zasoby, na których możesz budować niepowtarzalne i oryginalne przekazywanie wiedzy i umiejętności
  • Dowiesz się jak zaplanować, przeprowadzić i ocenić szkolenie, które będzie satysfakcjonujące dla grup

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Natalia Kołodziej
Kierownik Projektu
n.kolodziej@langas.pl
(22) 696 80 22

Program:

Dzień I
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

1. Na początek ćwiczenie, odpowiedzmy wspólnie na kilka pytań:

  • Co ludzi najbardziej interesuje, gdy uczestniczą w szkoleniach? Co ciebie najbardziej interesuje gdy w nich uczestniczysz? Jaki jest tego powód?
  • O co pytać innych ludzi, gdy chcemy, by odbierali nas pozytywnie, słuchali nas, robili to, co im sugerujemy?
  • Jakie jest najważniejsze pytanie, jakie zadaje sobie nieustannie nasz uczestnik?
  • Skąd, (z jakiej przyczyny) jest to akurat to pytanie?
  • W jakim stopniu my i nasze treści interesują naszego uczestnika?
  • Kiedy uczestnik się ożywia, zwiększa zainteresowanie słyszanymi treściami podczas szkolenia?
  • Jakie płyną dla nas z tego wnioski?

2. Odpowiednie podejście do szkolenia innych  – filozofia działania – jak się przygotować?

  • Na początek ustal zasady! Zakontraktuj z uczestnikami.
  • Moje zasady. Przedstaw nam swoje zasady. Zasady prowadzonego szkolenia. Ćwiczenie.
  • Ważna wiedza w praktyce
  • 5 cech „gatunku ludzkiego” – jakie z tego płyną wnioski dla osoby prowadzącej szkolenie? Ćwiczenie.
  • A poza tym… co bardzo lubimy wiedzieć? Ćwiczenie.
  • O co pytać uczestników?
  • Recepta na dobrą komunikację z innymi – czyli jak być pozytywnie odbieranym przez innych?
  • Tron, berło i korona na głowie
  • Czego ludzie nie lubią? A co uwielbiają? Ćwiczenie.
  • Dlaczego ludzie coś robią? Ćwiczenie.

3. Gdy szkolimy...

  • Co o sobie myślą uczestnicy naszych szkoleń? Ćwiczenie.
  • Czego ludzie chcą słuchać? Ćwiczenie.
  • Czego ludzie oczekują w pracy, czego chcą, co lubią? Ćwiczenie.
  • Czas na nasze wnioski! Ćwiczenie.

Jak projektować szkolenia? Co powinny zawierać. Jaka kolejność?

  • Wstęp, cele, agenda, zasady
  • Możliwy pre test i zapowiedź post testu. Jednocześnie możliwa jest zapowiedź konieczności wyboru i spisania działań do wdrożenia po szkoleniu oraz okresowych „egzaminów” z wiedzy i umiejętności osób szkolonych
  • Podanie podstaw, przyczyn, powodu, uzasadnienie szkolenia. 
  • Opis sytuacji – jak jest?

„Instrukcja obsługi” przyszłości. Ponieważ jest..., to zrobimy, będziemy...

  • Co chcemy by było?
  • Jak tego dokonać? Plan działania
  • Jak sprawdzać czy działa?

Praktyka – przećwiczmy, sprawdźmy wiedzę, jak „to” działa

  • Podsumowanie, pytania na koniec – to uczestnicy odpowiadają
  • Co z ćwiczeniami, praktyką?
  • Najlepiej zawsze, choćby jeden raz
  • Praktyka to 4ty najwyższy poziom zdobywania wiedzy i umiejętności. A jakie są trzy pierwsze? Ćwiczenie
  • Jak zbudować scenariusz zajęć, aby pracownik ukończył szkolenie nauczony? Jak sprawdzać i egzekwować wiedzę?
  • Testy wiedzy przed i po szkoleniowe
  • Wplatamy ćwiczenia, praktykujemy. Każdy ćwiczy
  • Zapowiedź Indywidualnego Planu Działań do wdrożenia po szkoleniu – weryfikacja przełożonego lub/i szkolącego
  • Okresowe „egzaminy” z wiedzy oraz z umiejętności (odpowiednie zachowanie w danej sytuacji)

Metodyka pracy z grupą szkoleniową

  • Metody prowadzenia zajęć.
  • Szkolenia na stanowisku, a szkolenia w Sali
  • Szkolenia zamknięte a otwarte

Różnice

  • Możliwości wykorzystania każdego miejsca / typu szkolenia

Mini wykłady

  • Ćwiczenia (indywidualne, w podgrupach, całym zespołem)
  • Uczenie poprzez zadawanie pytań. Pytaj i sam odpowiadaj! Przykład: No tak, a jak myślicie czy to jest…?, skąd wiemy…?, dlaczego takie a nie inne rozwiązanie? Jak zrobić, dlaczego zrobić coś tak a tak? Odpowiem: otóż aby, żeby, po to, byśmy mieli… I tu potrzebna jest… i właśnie dlatego… . A na końcu: jak to widzicie? Co o tym sądzicie? Jak waszym zdaniem zrobić to... najlepiej?

Podsumowania fragmentów przerobionego materiału szkoleniowego.
Metody aktywizujące w szkoleniach.

Niech sami do tego dojdą... pytania naprowadzające, ćwiczenia w podgrupach -  samodzielne dochodzenie do wniosków, prezentacje uczestników i podgrup, dyskusje

Podsumowania fragmentów szkolenia i całego szkolenia, przedstawiane na forum przez uczestników

Ćwiczenia praktyczne – umożliwiające użycie, wykorzystanie, sprawdzenie działania zdobytej wiedzy – nabycie umiejętności, wyrobienie własnego zdania, przekonanie się (urządzenie, program, procedura, scenki)

Obiekcje, zarzuty, zastrzeżenia – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas szkoleń

  • Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Magiczne zdanie – jak przyjmować krytykę, różnice zdań?
  • 9 metod odpierania zastrzeżeń podczas szkolenia grupy
  • 4 kroki reakcji na zmiany – szkoląc, mówimy o planowanej zmianie. Jak często ludzie reagują? Poznaj a przestaniesz się dziwić!
  • Zatem, jakie z tego płyną dla nas wnioski? Ćwiczenie

17.00 Zakończenie I dnia szkolenia.

Dzień II
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

1.Techniki uczenia się dorosłych

  • Umiejętność słuchania wypowiedzi uczestników i wykorzystanie zdobytych informacji w procesie szkolenia.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej – wspierająca recenzja.
  • Metafora, humor, cytaty, przykłady z przeszłości - dowody.

2.Przygotowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnej, logistyka szkolenia.

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
  • Prezentacja multimedialna.
  • Wyposażenie trenera, rekwizyty.
  • Ocena szkoleń - ankieta.

3.Warsztaty praktyczne – przygotowanie i prowadzenie fragmentów szkoleń przez uczestników zajęć.

  • W trakcie warsztatów praktycznych:
  • Przygotowanie przykładowych szkoleń przez uczestników zajęć do wykorzystania w bieżącej pracy.
  • Prowadzenie przez uczestników wybranych fragmentów szkoleń z nagraniem video oraz szczegółowym omówieniem.

17.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

METODOLOGIA - TRENINGU TRENERSKIEGO

  • Intensywny trening zadaniowy. Praca na zajęciach obejmuje:
  • prezentacje, odgrywanie ról, prowadzenie przez uczestników fragmentów warsztatów, ćwiczeń
  • dyskusje,
  • ćwiczenia diagnozujące potencjał i predyspozycje – praktyka – odgrywanie ról,
  • zadania indywidualne,
  • w małych grupach,
  • pracę nad przygotowaniem własnych scenariuszy szkoleń,

TEN WARSZTAT JEST DLA CIEBIE, JEŚLI JESTEŚ…:

  • Managerem przekazującym wiedzę swoim pracownikom,
  • Trenerem Biznesu
  • Trenerem Wewnętrznym
  • Pracownikiem Działu Szkoleń
  • Osobą odpowiedzialną za realizację szkoleń w firmie
  • Osobą przekazującą wiedzę nowym osobom przychodzącym do pracy
  • Osobą uczącą nowych rozwiązań / systemów / metod / zasad - innych pracowników firmy
  • Inne osoby, które chcą poszerzyć swoje umiejętności n/w zakresie tematycznym

Eksperci:

Adam Górecki


  • Praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju biznesu w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku.
    27-letnie doświadczenie zawodowe zapewniło mu status eksperta z dziedzin: zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami, przywództwa w zmianie, negocjacji, sprzedaży B2B i B2C, obsługi i budowy trwałych relacji z klientami CRM, prowadzenia spotkań – wystąpień, organizacji pracy i czasu, coachingu i On the Job Training, work- life balance i work-life integration.
  • Był wiceszefem firm, ds. sprzedaży w Yawal i Final S.A. w ramach projektu interim management. Był dyrektorem sprzedaży krajowej w: Amica Wronki, Electrolux Poland (reprezentował firmę odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi), Merloni Indesit Polska(Ariston). Pracował jako kierownik działu sprzedaży w Leroy Merlin oraz był szefem sprzedaży w IKEA w Polsce. Zarządzał działami sprzedaży liczącymi kilkadziesiąt osób oraz był odpowiedzialny za kilkusetmilionowe budżety sprzedaży.
  • Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University – dyplom polski i brytyjski. W latach 2010-2015 Adam był wykładowcą Executive MBA w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University. Odpowiedzialny był za prowadzenie warsztatów z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych.  Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.
  • Współpracuje, jako wykładowca z UKSW (Kierunek: Coaching i Mediacje Społeczne). Współtworzył Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA). Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut studiów MBA. We Francuskim Instytucie Gospodarki (FIG) prowadzi m.in. seminaria otwarte i zamknięte dla kadry zarządzającej pt.:„Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających”.

Cena:

zgłoszenie do 26.07.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 27.07.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów, do ceny należy doliczyć podatek
    23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone