Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie2 osoby w cenie 1

nowosć

Letnia szkoła zarządzania zmianą z elementami Design Thinking oraz Network Thinking

Jak poprzez kapitał intelektualny adaptować organizację do zmian?

04.07.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference enter, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo,

W dobie nieustannych zmian, głównymi kreatorami kształtu współczesnych organizacji, stają się utalentowani pracownicy zaliczani do grupy Pracowników Wiedzy (Knowledge Workers). Ich codziennością jest diagnozowanie, analiza i rozwiązywanie problemów, które przeprowadzają łącząc się w sieci, zespoły albo działając samodzielnie. Są niezbędni do tego, żeby firmy nie tylko przetrwały, ale również by mogły się zmieniać i stale dostosowywać do otoczenia. Świadomi tego, że sukces odnoszą ci ludzie i przede wszystkim te zespoły i te przedsiębiorstwa, które są w stanie szybko oduczać się tego, co już potrafią i przyswajać zupełnie nowe zachowania, zapraszamy Państwa do udziału w jednodniowym warsztacie przybliżającym ideę innowacyjnego myślenia projektowego w sieciach i zespołach. Dzięki temu łatwiej będzie Państwu stworzyć wizję zmian, zrozumieć otoczenie, osiągnąć zwinność i jasność swoich celów biznesowych.

WŚRÓD KLUCZOWYCH ZAGADNIEŃ:

  • Jednorodność czy różnorodność? Czego uczy nas historia? Jaki model przyda się w świecie nieustannych zmian?
  • 10 person innowacji – kto może tworzyć sieci?
  • Style poznawcze – czy ich znajomość pomaga w pracy?
  • Wszystkie twarze zmiany – do czego nam „ewangeliści zmian”?
  • „T - shapepeople” – wiedzą wszystko o czymś i coś o wszystkim. Po co nam taki typ pracownika?
  • Jak tworzyć grupy projektowe w firmach?
  • Jak wprowadzać Design Thinking w firmie?
  • Przeżyj to sam – szybki kurs Design Thinking.

Dowiedz się jak metody projektowania procesów, kultury, produktów, usług - skupione na człowieku - mogą być wykorzystywane w organizacji w celu szybkiego adaptowania się do zmian.

Zapraszam do rezerwacji miejsc.

Joanna Kędra
Project Manager
tel.: 22 696 80 22
j.kedra@langas.pl

Program:

PROGRAM - 4.07.2019 (CZWARTEK)
9.00 - 9.30 Rejestracja uczestników, serwis kawowy
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

NAJPIERW LUDZIE. Z ZESPOŁÓW SILOSÓW DO ZESPOŁÓW NAMIOTÓW - START'UPY W KORPORACJI?
JAKICH ZESPOŁÓW POTRZEBUJEMY W ŚWIECIE CIĄGŁYCH ZMIAN?

Każda zmiana zaczyna się od ludzi.

  • Od modelu funkcjonalnego do sieciowego. Jak zmieniały się zespoły?
  • Jednorodność czy różnorodność? Czego uczy nas historia? Jaki model przyda się w świecie nieustannych zmian?

Jak działa proces zespołowy w nowych zespołach?

  • Model Tuckmana – fazy rozwoju zespołu - fakt czy mit?
  • Jak działa proces zespołowy w zespołach namiotach?

Network Thinking – po co nam sieci?

  • Jakie korzyści i zagrożenia wynikają z tworzenia sieci w organizacjach?
  • Do czego jest potrzebna sieciowość w organizacji?
  • Jak tworzyć sieć w organizacji i sieć organizacji?

Z kultury „Know It All” do kultury „Learn it All”

  • Nowy rodzaj pracowników – Ludzie Wiedzy.
  • Jak mierzyć ich efektywność?

Wewnętrzni Innowatorzy – jak sprawiać, żeby im się chciało?

  • Motywacja – jak działa i czy działa w nowym paradygmacie?
  • 10 person innowacji – kto może tworzyć sieci?
  • Style poznawcze – czy ich znajomość pomaga w pracy?

Przykłady tworzenia nowych zespołów – porażki i sukcesy – case studies

ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY ...
Jak tworzyć współczesną, stale uczącą się organizację?

  • Jak się oduczać tego, co już umiemy w organizacjach?
  • Zasady, elementy i obszary ważne w budowaniu organizacji uczących się.

Kim są piloci zmian i po co nam są w firmach?

  • Wszystkie twarze zmiany – do czego nam „ewangeliści zmian”
  • „T - shapepeople” – wiedzą wszystko o czymś i coś o wszystkim. Po co nam taki typ pracownika?

Przykłady tworzenia - czy i jak zaprojektować zmianę? Case study z firmy produkcyjnej, firmy IT, firmy FMCG.

DESIGN THINKING JAKO NARZĘDZIE ZMIANY W ORGANIZACJACH - NIESŁYCHANIE SZYBKI KURS DESIGN THINKING
Do czego służy Design Thinking?

  • Czym jest Design Thinking, skąd się wziął i do czego możemy go wykorzystać?
  • Design Thinking: What is? What if? What wows? What works?

„Tak, chcę wprowadzić Design Thinking do swojej firmy…” i co dalej?

  • Jak tworzyć grupy projektowe w firmach?
  • Jaka jest rola moderatora Design Thinking?
  • Jak wprowadzać Design Thinking w firmie?
  • Jakie są zagrożenia i co może nie wypalić?

Przeżyj to sam – szybki kurs Design Thinkng

  • Empatyzacja – nie pytaj klientów, czego potrzebują…
  • Definiowanie problemu – czy zadajemy właściwe pytania?
  • Generowanie pomysłów - czy burza mózgów działa?
  • Budowanie prototypów – upadaj szybko…
  • Testowanie – dlaczego warto zabijać ukochane pomysły…

Co oprócz Design Thinking?

  • Jakie inne metody i narzędzia będą przydatne we wprowadzaniu zmian w firmach?
  • Co wkładać do skrzynki pilota zmian?

Metody:

DLA KOGO SĄ TE WARSZTATY?:

  • Dla przedsiębiorców i liderów, którzy chcą tworzyć nowe zespoły w swoich organizacjach - zespoły, które będą wnosiły wartość do firmy.
  • Dla tych, którzy chcą sprawdzić jak i czy Design Thinking działa w biznesie?
  • Dla członków zespołów, chcących poprawić efektywność i skuteczność pracy zespołowej, między innymi dzięki podejściu Design Thinking.   
  • Dla pracowników Działów HR, którzy chcą rozwijać sieć pracowników wiedzy w firmach i budować uczącą się organizację.
  • Dla liderów, którzy mają świadomość, że stary paradygmat nie jest możliwy do zastosowania w dzisiejszym świecie i szukają pomysłów na to, jak można inaczej się organizować w sieci, aby generować wartość.

Eksperci:

Edyta Paul


  • W Polsce zajmuje się Design Thinking od 11 lat.  Menadżer innowacji w firmie REHAU Sp. z o.o. Współtworzyła 8 firm, opracowując ich modele biznesowe i wprowadzając je na rynek z użyciem Design Thinking. Wszystkie działają obecnie na rynku  z bardzo dobrymi wynikami finansowymi.
  • Na rynku jest co najmniej 17 produktów  i usług, współtworzonych przez jej zespoły z wykorzystaniem Design Thinking. Przygotowała do pracy 43 moderatorów Design Thinking przez ostatnie 3 lata. Co roku szkoli ponad 700 osób. Przez ostatnie 5 lat prowadziła ponad 180 szkoleń, warsztatów i wykładów z zakresu Design Thinking i kultury innowacji.
  • Obecnie w  REHAU - międzynarodowej firmie produkcyjnej - zajmuje się obszarem innowacji. Koordynuje projekty związane z tworzeniem nowych usług i produktów, budowaniem innowacyjnych zespołów i zastosowaniem Design Thinking w obszarach sprzedaży i marketingu.
    Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą  jakości obsługi klienta, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta.
  • Design Thinking wykorzystuje także w pracy nad efektywnością modeli biznesowych małych i dużych przedsiębiorstw - partnerów firmy REHAU. Pokazuje, że kreatywność nie jest magią i szaleństwem, ale działa w bardzo praktycznym i rzeczowym świecie biznesu. Pomaga dostrzegać nowe możliwości i zmieniać perspektywę.

 

Cena:

zgłoszenie do 07.06.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

  CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów, do ceny należy doliczyć podatek VAT

W promocji „2 za 1” obowiązuje cena  1 870 PLN netto*, oferta obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone