Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

LeadershipSprzedaż

nowosć

Skuteczna sprzedaż w Social Media

Warsztaty z Social Selling na przykładzie Linkedina

27.06.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo,
Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500 milionów użytkowników (ale tylko ok. 100 milionów dziennie) użytkowników LinkedIn mocno inwestuje w badania i content marketing.
LinkedIn po zmianach na przełomie 2016 i 2017 roku stał się doskonałym narzędziem do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych. Jego celem jest umocnienie trendu Social Sellingu. Obecność biznesu (zwłaszcza w sektorze B2B) w tym medium może zdecydowanie ułatwić pracę handlowców. Skuteczna obecność sprzedaży w LinkedInie może w niedalekiej przyszłości okazać się jednym z lepszych sposobów na nawiązanie biznesowych relacji.
Ostatnie badanie IAB Polska związane z Social Media wyraźnie wskazuje, że 64% respondentów chce, aby marki/firmy oferowały możliwości zakupu na tego rodzaju platformach. Oznacza to, że jeżeli jeszcze nie zacząłeś sprzedawać za pomocą social media – to chcąc zwiększyć swoje zyski powinieneś to zrobić. Natomiast jeżeli już to robisz, to warto ulepszyć ten proces. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupimy się najbardziej na naszych warsztatach.

Jeśli…

  • jesteś właścicielem firmy lub przedsiębiorcą,
  • pracujesz w działach sprzedaży i developmentu,
  • pracujesz w działach marketingu,
  • zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy,
  • chcesz budować własną markę osobistą,

… to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie idealne.

Warsztaty odpowiedzą na Twoje pytania, m.in:

  • Jak efektywnie prowadzić swój profil?
  • Jak zbudować sieć biznesową?
  • Jak pozyskiwać nowe leady sprzedażowe na LinkedIn?
  • Jak pozyskiwać i wystawiać skuteczne rekomendacje?
  • Jak tworzyć angażujące posty na LinkedIn?
  • Jak zostać gwiazdą LinkedIn?

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Natalia Kołodziej
Kierownik Projektu
n.kolodziej@langas.pl

Program:

PROGRAM WARSZATÓW

9:00–9:30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30  WARSZTATY „CZAS START”

1. SOCIAL SELLING - WPROWADZENIE

  • Icebrakers, przedstawienie planu szkolenia oraz prowadzącego.
  • Czym jest Social Selling i dlaczego jest ważny?
  • Ciekawostki wynikające z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży.
  • Najważniejsze informacje nt. LinkedIn.

2. CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

  • Pozycjonowanie (budowanie marki eksperta, korzystanie z marki firmy)
  • Wprowadzenie do Personal Brandingu.
  • Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn.
  • Omówienie przykładów wzorowych elementów profilu na przykładach.
  • Uzupełnianie poszczególnych elementów profilu.
  • Rekomendacje: Dlaczego są ważne? Jak je wystawiać i zdobywać?

ELEMENT WARSZTATOWY I:

  • Aktualizacja profilu na LinkedIn pod okiem eksperta (autorska „checklista”).
  • Wysyłanie próśb o rekomendacje oraz wystawianie rekomendacji.

3. BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW (LEAD GENERATION)

  • Omówienie Grupy Celowej.
  • Stworzenie „persony”.
  • Wyszukanie potencjalnych prospektów (nauka korzystania z filtrów wyszukiwania wyszukiwarki LinkedIn).
  • Poszukiwanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
  • Kreowanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
  • Redagowanie spersonalizowanego zaproszenia.
  • Systematyzacja pracy.

ELEMENT WARSZTATOWY II:

  • Wyszukanie potencjalnego Klienta.
  • Analiza profilu oraz szukanie pretekstu do dodania do kontaktu.
  • Przygotowanie indywidualnego zaproszenia do kontaktu.

4. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA

  • Content Marketing:
  • Skąd brać treści do udostępniania?
  • Jakie treści i jak często udostępniać?
  • Jak przygotować autorskie treści?
  • Kuratela treści:
  • Korzystanie z gotowych treści z sieci.
  • Prowokowanie i dołączanie do dyskusji.
  • Linkedin Articles – co to jest, czy warto korzystać?

ELEMEMENT WARSZTATOWY III:

  • „Szalone ósemki” (metoda Design Thinking) – wykreowanie jak największej ilości pomysłów na posty, zderzenie pomysłów z potencjalnymi odbiorcami.

5. BUDOWANIE RELACJI

  • Pomaganie w obszarze kompetencyjnym.
  • Consultacy Selling: sprzedaż przez handlowca eksperta.
  • Social Listening: poszukiwanie okazji do udzielenia pomocy.

ELEMENT WARSZTATOWY IV:

  • Poszukiwanie okazji do udzielenia porady/pomocy w komentarzu na IN.

6. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW

Podsumowanie wszystkich punktów (filarów) szkolenia oraz indywidualna praca z uczestnikami szkolenia na ich profilach na LinkedIn.

16.30 KONIEC… A MOŻE DOPIERO POCZĄTEK

Eksperci:

Kamil Mirowski


    • Od początku 2008 roku pracuje w mediach cyfrowych. Pracował jako dziennikarz, specjalista ds. reklamy online oraz product consultant w Naszej Klasie. W trakcie swojej kilkuletniej kariery pracował w redakcji dziennikarskiej, dziale handlowym mediów cyfrowych oraz w dziale marketingu jednej z technologicznych, polskich marek.
    • Od 2011 roku zajmuje się przygotowywaniem oraz prowadzeniem strategicznych działań łączących media cyfrowe ze światem rzeczywistym. Specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu Social Media we wszystkich obszarach działalności biznesu: komunikacji marketingowej, pozyskiwaniem klientów, komunikacji wewnętrznej oraz rekrutacji.
    • Pracował między innymi z takimi markami jak: InPost, AXA Polska, Warka (Grupa Żywiec), Krakuski (Bahlsen), Dr.Oetker, Ipla, BZWBK,  BIODERMA, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Jutrzenka (Colian), Onet, Puma, Canon, Nespresso.
    • Od 2016 roku stale prowadzi szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszarów swojej działalności. Dzieli się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną, ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuje z klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.
    • „W wolnych chwilach chętnie występuję na konferencjach, prowadzę wykłady na uczelniach. Jestem jedną z pierwszych osób tworzących społeczność inicjatywy Czwartek Social Media oraz pierwszą osobą, która poszerzyła działalność „Czwartków” poza stolicę. W moim przypadku, do rodzinnego miasta: Białegostoku.”
       

 

Cena:

zgłoszenie do 06.06.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.06.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

  CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

W promocji „2 za 1” obowiązuje cena  1 470 PLN netto*, oferta obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone