Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie2 osoby w cenie 1Produkcja/Logistyka

nowosć

Budowanie Zaangażowania i Motywowanie Zespołu Produkcyjnego Lean

Jak tworzyć wartość firmy w oparciu o pracowników?

27-28.08.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo

Filarem procesu produkcyjnego w znacznej mierze są ludzie. Imponujące wyniki uzyskamy tylko wtedy, gdy zaangażowanie osób pracujących bezpośrednio przy produkcji będzie ponadprzeciętne. Eliminowanie marnotrawstwa, tworzenie wartości i doskonalenie przedsiębiorstwa w myśl koncepcji lean, wymaga dobrze funkcjonującego zespołu. Istotne jest skuteczne działanie grupy, oparte na wzajemnym zrozumieniu i akceptacji konieczności nieustannego uczenia się. Szczególnie ważna jest postawa lidera zespołu, który stale moderuje zaangażowanie załogi i tworzy atmosferę pracy. Kluczowe jest, aby był on zorientowany na jak najlepszą komunikację, słuchanie i przekazywanie informacji, tak aby pracownicy znali wspólny cel, utożsamiali się z nim i zgodnie do niego dążyli.

Zapraszam Państwa do udziału w 2-dniowym szkoleniu, które pozwoli Państwu stworzyć zespół w pełni zaangażowany, którego członkowie - czując się doceniani - będą z ciekawością oczekiwać zmian i ulepszeń na stanowisku pracy.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Jak stworzyć wspólnotę wiedzy i celów przy użyciu technik LEAN?
  • Który styl komunikacji zastosować, aby utrzymać dynamikę zespołu?
  • Ile można osiągnąć małymi krokami (Kaizen) i wprost (Visual Management)?
  • Których technik ciągłego doskonalenia użyć, aby uruchomić trwałą współpracę? Od 5S do Kanban.
  • Jak zastosować techniki TWI (Training Within Industry) w celu szybkiego uczenia się i rozwoju zawodowego pracowników?
  • W jaki sposób „Droga Toyoty – droga LEAN” buduje motywację i zaangażowanie zespołu?

Zapraszam do rezerwacji miejsc.

Joanna Kędra
Project Manager
tel.: 22 696 80 22
j.kedra@langas.pl

Program:

DZIEŃ I SZKOLENIA

9.00 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie  szkolenia

ZESPÓŁ CZY TEAM?
Czym jest zespół i jak go stworzyć?

  • Jak sprawić, by pracownicy stali się zespołem?
  • Zrób pierwsze kroki w budowaniu wzajemnego zaufania.
  • Jakie czynniki są ważne w konstytuowaniu się grupy jako zespołu?
  • Wspólnota wiedzy i celów – do czego są nam potrzebne? Jak powinna wyglądać droga LEAN?
  • Jakie są etapy tworzenia zespołu?
  • Po czym poznamy, że jesteśmy potrzebni grupie?
  • Nasz zespół czy „team”?
  • Jak kultura i kultura organizacji wpływają na tworzenie skutecznych grup?
  • Czy struktura silosowa organizacji pomaga w utrzymaniu zespołu?

ZAANGAŻOWANIE I MOTYWOWANIE. „W PRACY” CZY  „W ROBOCIE”?
Co robić aby podnieść zaangażowanie i motywację grupy?

  • Jak przełożyć piramidę potrzeb i piramidę przetrwania na nasz grunt?
  • Co motywuje nas do pracy i jak tego mądrze użyć?
  • Czy zespoły projektowy, wdrożeniowy i działowy angażują się tak samo?
  • Jacy ludzie tworzą zespół?
  • Jak wyodrębnić i zastosować różne role zespołowe?
  • Jak radzić sobie z barierami zaangażowania pracowników?
  • Który poziom motywowania zastosować?
  • Jak odróżnić pracowników „w pracy” od tych „w robocie”?
  • Ile można osiągnąć małymi krokami (Kaizen) i wprost (Visual Management)?

TECHNIK I SZEF, KIEROWNIK, LIDER CZY PRZYWÓDCA?
Jaką rolę w procesie zespołowym pełni przełożony?

  • Szef czyli kto? Czym różni się kierownik od przywódcy?
  • Czy dobry/zły szef zawsze jest dobry/zły?
  • Jakie style przewodzenia przybierać?
  • Jaka jest rola przełożonego w budowaniu zaangażowania zespołu.
  • Co ludzie tak naprawdę robią w pracy?
  • Który styl kierowania zastosować?
  • Czy wywieranie wpływu to manipulacja?
  • Jaki stan samopoczucia szef „sprzedaje” swoim ludziom?
  • Który styl komunikacji zastosować aby utrzymać dynamikę zespołu?
  • Lider formalny czy nieformalny? – jak go rozpoznać, jak z nim pracować?

16.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

DZIEŃ II SZKOLENIA

9.00 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie  szkolenia


POTENCJAŁ, KTÓRY NIE CHCE BYĆ UKRYTY

Jak dotrzeć do możliwości, które drzemią w zespole?

  • Jak stworzyć wspólnotę wiedzy i celów przy użyciu technik LEAN?
  • Jaki jest wpływ doboru nagrody na zaangażowanie?
  • Kiedy zastosować Kaizen jako metodę budowy zaangażowania?
  • Czy podział pracy w zespole ma znaczenie?
  • Jak stworzyć matrycę kompetencji?
  • Których technik ciągłego doskonalenia użyć aby uruchomić trwałą współpracę? Od 5S do Kanban.
  • Rola standaryzacji pracy w pogłębianiu wiedzy o procesie?
  • Jak zastosować techniki TWI (Training Within Industry) w celu szybkiego uczenia się i rozwoju zawodowego pracowników?
  • Kiedy i jak rozpocząć budowanie roli liderów i przywódców na różnych szczeblach zarządzania?
  • Jakie są sposoby tworzenia wewnętrznej spójności zespołu w odniesieniu do celów i charakteru grupy.

DROGA DO „DREAM TEAM”- TECHNIKI PRACY Z ZEPOŁEM
Jak powinien przebiegać proces tworzenia ,,Dream Team"?

  • Jak w praktyce tworzy się zespół?
  • Znaczenie wpływu uwarunkowań zewnętrznych na zaistnienie procesu grupowego.
  • Zmiana czyniona małymi  krokami według zasad Kaizen.
  • W jako sposób „Droga Toyoty – droga LEAN” buduje motywację i zaangażowanie zespołu?
  • Czy analiza transakcyjna może być zastosowana w tworzeniu zespołu?
  • Co sprawia, że zaczynamy modyfikować nasze zachowania?
  • Kiedy stare zachowania zmieniają się w nowe nawyki?
  • Co jednoczy mocniej – sukces czy porażka?
  • Czy zarządzanie emocjami w zespole jest potrzebne?
  • W jaki sposób i z jaką częstotliwością przeprowadzać ocenę pracowniczą?

KOMUNIKACJA ZORIENTOWANA NA WYSOKIE MORALE I OSIĄGANIE CELÓW
W jaki sposób zadbać o wysokie morale i motywację w zespole?

  • Nasze silne i słabe strony  –  czyli SWOT zespołu.
  • Jak zapewnić pamięć o tym „PO CO?” tutaj jesteśmy przy użyciu sprawdzonych technik LEAN i Visual Management?
  • Zadania pilne czy ważne, a może nie pilne i nieważne? – Jak je rozłożyć zgodnie z predyspozycjami pracowników?
  • Jak rozpoznać bariery pracy zespołowej?
  • Które paradoksy myślenia grupowego są szczególnie niebezpieczne?
  • Który sposób konfliktu w zespole zastosować?
  • Uczyć znaczy dbać, czyli jak ucząc rozwiązywać problemy?

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników Produkcji
  • Managerów Utrzymania Ruchu,
  • Managerów Działu Technicznego
  • Pracowników oddelegowanych jako lider lub członek do projektu wdrożenia Total Productive Maintenance
  • Kierowników  Zmianowych
  • LEAN Managerów, Pełnomocników ds. LEAN, Koordynatorów Kaizen, Managerów CI (Continuous Improvement)
  • Managerów, Szefów planowania

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Wzajemne wspomaganie pracowników produkcyjnych
  • Doskonalenie standardów pracy
  • Zwiększenie efektywności pracy załogi
  • Wzrost wydajności produkcji

OPINIE UCZESTNIKÓW Z POPRZEDNICH EDYCJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI LANGAS GROUP Z ZAKRESU PRODUKCJI

„Doskonała możliwość nawiązania współpracy doskonalącej działalność każdej firmy, powiązana z praktyczną dyskusją o sposobach, narzędziach i rozwiązaniach z zakresu LEAN MANUFACTURING” Przemysław Zwoliński, Dyrektor Operacyjny, APERAM (Arcelor Mittal).

"Intensywne" Karol Niedziałkowski, Koordynator Utrzymania Ruchu, MICHELIN Polska SA.

„Bardzo inspirujące spotkanie, podsuwające wiele praktycznych rozwiązań” Zbigniew Ciepluch, Kierownik wydziału produkcji, JKT Sp.z o. o.

Eksperci:

Ireneusz Poznański


    • Praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania strukturami logistycznymi i produkcyjnymi oraz wdrożenia kultury LEAN Manufacturing. Doświadczenie zdobywał w polskich firmach oraz międzynarodowych koncernach produkcyjnych. Lider zespołów Change Management.
    • Prowadził projekty inwestycyjne i modernizacyjne w branży energetycznej. Zarządzał projektami. Kierował działami logistyki, planowania produkcji oraz magazynami.
    • Kilka tysięcy godzin spędzonych u klientów podczas wdrożeń kultury LEAN, sprawia, że potrafi udzielić oczekiwanego wsparcia. Wśród branż, które obsługiwał znajdują się m.in.: przemysł kolejowy, przemysł energetyczny, hutnictwo, produkcja żywności, automotive, górnictwo, chemia, obróbka mechaniczna, branża zbrojeniowa, drukarki 3D, centra logistyczne, turystyka.
    • Do grona jego klientów należą takie firmy jak: Bombardier, Donako,  VW, Winkelmann, Grupa Cognor, Dr. Oetker, GE, Agromaks, Teksid Iron, Cooper Standard, Epiroc, Mando, Plastica, Radiotechnika Marketing, Sebn, GTV, Wostal, Draxlmaier, Tikkurila, Bundy Refrigeration, Euro Comfort, Carpol, Zortrax, Coca Cola, Suret, Borg Warner, FM Logistics, Pilkington.
       

 

Cena:

zgłoszenie do 06.08.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.08.2019 - 2 170 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy podatek 23% VAT

Uwaga! Przy zgłoszeniu 2 osób w cenie 1 – rabaty się nie sumują.  W promocji „2 za 1” obowiązuje cena  2170 PLN netto*, oferta obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone