Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieZakupy2 osoby w cenie 1

Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów

Jak wspierać firmę w osiąganiu wyników poprzez wdrażanie efektywnych rozwiązań zakupowych?

08-09.07.2019
Sopot, Hotel Haffner****, ul. Haffnera 59

Korzyści:

Szanowni Państwo,

Zarządzanie procesem zakupowym/ kategorią zakupową to kluczowe codzienne wyzwanie kupca. Każdy etap współpracy z „biznesem” bądź dostawcami to często wyzwania, do których zastosować należy czasem łatwe, a niekiedy naprawdę wyrafinowane taktyki. Zakupy to ciągła zmiana, to budowanie relacji win-win wewnątrz firmy, jak również z „aktorami” procesu zakupowego na zewnątrz.


Do działów zakupów wkraczają również nowe technologie. Dzieje się to niemrawo i powoli. Porównując rozbudowane narzędzia sprzedażowe CRM do zakupowych SRM widać wyraźnie, że jest sporo do nadrobienia w zakupach. Należy jednak na ten aspekt zwrócić szczególną uwagę, ponieważ nowe technologie mogą istotnie zwiększyć wydajność procesów zakupowych.

Zapraszamy do udziału w Letniej Szkole Menedżerów Zakupów w Sopocie, podczas której dowiedzą się Państwo jak poprawić efektywność w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych.

Szkolenie, uzupełnione „przykładami z życia” pozwoli znaleźć odpowiedzi m. in. na następujące pytania:

  • Kto jest moim kluczowym interesariuszem? Jaki to typ partnera? Jak nim zarządzić?
  • Jak wprowadzić zmianę?
  • Czy mam szansę bycia liderem zakupowym?
  • Jakie cechy ma manager zakupów?
  • Jak otoczenie wpływa na moją strategię zakupową w danej kategorii?
  • Jakie kompetencje rozwijać powinni kupcy w dobie digitalizacji?
  • Jakie funkcjonalności mają platformy zakupowe i dlaczego eAukcje to tylko wierzchołek góry lodowej?
  • Jak tworzyć strategie generowania oszczędności  i strategie generowania wartości dla firmy?
  • Strategiczny dokument czy makulatura papierowo-elektroniczna? – mity na temat strategii dla kategorii zakupowej

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 20

Program:

Dzień I  - 8 lipca 2019 r. (poniedziałek)

PROCES ZAKUPOWY A JEGO INTERESARIUSZE I OTOCZENIE


Ekspert: Łukasz Mazurowski - ekspert procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjno-procesowych

9.00 – 9.30 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć


ZAKUPY – AKTUALNE TRENDY W MOJEJ FIRMIE I W JEJ OTOCZENIU – JAK SIĘ W NICH ODNALEŹĆ?

INTERESARIUSZE PROCESU ZAKUPOWEGO – MOJE ŚRODOWISKO PRACY

  • „Aktorzy” i charakter relacji/ współzależności: Tandem zakupowy - Partnerzy Biznesowi/ „Klienci Wewnętrzni”  / inne jednostki biznesowe; Dostawcy; Otoczenie
  • „Wspólne produkty” poszczególnych etapów procesu
  • Dźwignie zakupowe a współpraca z dostawcami
  • Service Level Agreement (SLA) na linii zakupy - dostawca

ZALEŻNOŚCI NA LINII – ZAKUPY – BIZNES – UDANA KOOPERACJA

  • Budowanie zespołów zakupowych
  • „Moja” rola w potencjalnym konflikcie
  • Zarządzanie konfliktem w procesie zakupowym

STAKEHOLDER MANAGEMENT – SKUTECZNE ZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMI

  • Uwarunkowania wytycznych dla zakupów – od strategii/ Zarządu po działalność operacyjną
  • Władza nad „wydatkami”
  • „Buy-in” w zakupach
  • Plany komunikacji
  • Zarządzanie zmianą
  • Manager a lider w zakupach
  • Jak motywować uczestników procesu zakupowego?
  • Jak wyjść naprzeciw frustracjom w zespole zakupowym?

STRATEGIE ZAKUPOWE A OTOCZENIE ZAKUPOWE – CO I JAK MOŻE MIEĆ WPŁYW NA STRATEGIĘ W MOJEJ KATEGORII

  • Jak rynki mogą zostać zdefiniowane pod względem wielkości, zakresu i etapu rozwoju?
  • Poziom konkurencji w branży
  • Jak czynniki popytowe i podażowe wpływają na organizację w łańcuchu dostaw?
  • Narzędzia analityczne wyjaśniające wpływ otoczenia zewnętrznego na organizacje w łańcuchu dostaw
  • Konsekwencje wpływu CSR na organizacje

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia


Dzień II - 9 lipca 2019 r. (wtorek)

DIGITALIZACJA ZAKUPÓW - ZAKUPY 4.0

Ekspert: Jacek Jarmuszczak - doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki i strategii generowania oszczędności

8.30  – 9.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.00 rozpoczęcie zajęć

KLUCZOWE KOMPETENCJE W DZIALE ZAKUPÓW W NADCHODZĄCEJ DEKADZIE

  • Macierz kluczowych kompetencji zakupowych
  • Jaką rolę spełnia nowoczesny dział zakupów w nowoczesnej firmie w 2019 roku?
  • Jakie mierniki/wskaźniki należy przyjąć do rozliczania działu zakupów/kupców z ich pracy?
  • Mierzenie oszczędności w oparciu o TCO – 13 zasad liczenia oszczędności

PLATFORMY ZAKUPOWE I SYSTEMY IT WSPIERAJĄCE ZAKUPY – W CZYM RÓŻNICA?

  • Jakie funkcjonalności mają platformy zakupowe – i dlaczego eAukcje to tylko wierzchołek góry lodowej?
  • Do jakich kategorii można stosować eAukcje? – krótka charakterystyka możliwości (atrakcyjność i alternatywa)
  • Automatyzacja zakupów grupy C – czyli zmniejszamy pracochłonność, zajmujemy się czynnościami dodającymi wartość

PRZYGOTOWANIE STRATEGII DLA KATEGORII ZAKUPOWEJ

  • Podstawowa sprawa – dla kogo tworzymy strategie dla kategorii? Zarząd? Klienci? Interesariusze? Przełożony? Kto jest zainteresowany tym planem/strategią?
  • Kreatywność i agile czy planowanie i lean – dwa różne podejścia do realizacji zakupów w firmie
  • Dodajemy wartość – kupując więcej za mniej – czy realizujemy oszczędności, kupując to samo za mniej?
  • Strategie generowania oszczędności i strategie generowania wartości dla firmy

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Metodologia:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników działów logistyki
  • Kierowników produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ POŚWIĘCONYCH PROCESOWI ZAKUPÓW:

"Bardzo efektywne, najważniejsze jest podejście z punktu widzenia praktycznego, a nie teoretycznego. Umiejętność słuchania uczestników, brak odgórnego narzucania zdania prowadzącego i jego racji. Dzielenie się doświadczeniami"Anna Hałdrzyńska, Feerum S.A.

"Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów" - Paulina Kinal, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

"Szkolenie przeprowadzone bardzo ciekawie" - Iwona Olcen, FLEXTRONICS INTERNATIONAL POLAND Sp. z o.o.

"Szkolenie na wysokim poziomie, można dużo z niego wynieść" - Mateusz Błaszczyk, RBB STAL SA

„Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca. Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób" - Joanna Stawska, DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych Sp. z o.o.

„Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie" - Ewelina Gajduszewska, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

Eksperci:

Łukasz Mazurowski



  • Ekspert procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjno-procesowych, Partner Zarządzający PROFITIA Management Consultants, Prezes Zarządu wiodącego operatora Grup Zakupowych BATNA Group
  • Posiada 10.letnie doświadczenie w usprawnieniach zakupowych, budowie nowych organizacji zakupowych, usprawnianiu efektywności procesów, organizacji i narzędzi zakupowych wiodących firm środkowoeuropejskich w tym firm energetycznych, paliwowych, instytucji finansowych, firm telekomunikacyjnych oraz instytucji publicznych, interim manager, konsultant, ekspert. Specjalizuje się w: Sourcingu, zakupach grupowych, strategii zakupowych.
  • Doświadczenie zdobywał w Accenture, gdzie zajmował się obsługą polskich i międzynarodowych klientów z Sektora surowców naturalnych/energii/ropy/gazu. W A.T. Kearney, jako menedżer realizował projekty w zakresie optymalizacji zakupów. W Chinach prowadził własną działalność gospodarczą.
  • Prowadził projekty zakupowe mające przede na celu: poprawę efektywności w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing , University of Mainz, Polsko – Niemieckie Forum Akademickie; Swedish Institute Management Program – Swedish Institute Stockholm.
  • Wykładowca w Katedrze Logistyki SGH.

Jacek Jarmuszczak

 


      • Ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji.
      • Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę firmy (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, …). Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza trzy i pół miliarda Euro i wciąż rośnie.
      • Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich. Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group,  zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.
      • Obecnie jako Global Category Manager w Grupie Danfoss, tworzy strategię zakupową i prowadzi negocjacje z kluczowymi dostawcami.

 

Cena:

zgłoszenie do 07.06.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2019 - 2 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23 % VAT

Uwaga! Przy zgłoszeniu 2 osób w cenie 1 – rabaty się nie sumują.  W promocji „2 za 1” obowiązuje cena  2670 PLN netto*, oferta obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffnera 59
dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:

  • 2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
  • 1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone