Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MarketingSprzedaż

nowosć

Cold Calling B2B dla menedżerów sprzedaży

Jak wspierać swój zespół w efektywnym i nowoczesnym dzwonieniu?

13-14.06.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

„2/3 ankietowanych osób w Polsce nie odebrało żadnego Cold Calla biznesowego w ciągu ostatnich 7 dni! Jednocześnie niespełna 10% handlowców regularnie wykonuje Cold Calling i tyleż samo managerów sprzedaży (mniej niż jeden na 10) przyznaje się do udzielania wsparcia swoim ludziom w tym zakresie”.

Cold Calling jest nadal jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Daje on bezpośredni, natychmiastowy, pewny i tani sposób na sprawdzenie pomysłu/strategii sprzedażowej. Wystarczą 2 dni i praktycznie ZERO zł budżetu. Spróbuj. Nie masz nic do stracenia, oprócz możliwości uzyskania skutecznych narzędzi do pozyskiwania nowych klientów. Przekonaj i wesprzyj swoich handlowców w działaniach Cold Callingowych.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego Cold Calling jest jedną z najskuteczniejszych i najefektywniejszych metod kontaktu z potencjalnymi klientami?
  • Jakie są największe przeszkody i problemy handlowców z wykonywaniem Cold Callingu?
  • Jak manager sprzedaży może wspierać swój zespół w regularnym i efektywnym Cold Callingu?
  • Jak uczynić Social Selling silnym partnerem Cold Callingu?
  • Jak nie dać się zwariować RODO?

Szkolenie kierujemy do:

  • Menedżerów zespołów sprzedażowych
  • Dyrektorów sprzedaży
  • Dyrektorów regionalnych
  • Właścicieli firm bezpośrednio nadzorujących dział sprzedaży

Zapraszamy do rezerwacji miejsc.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

MENTALNOŚĆ SPRZEDAWCY

  • co blokuje sprzedawców przed regularnym Cold Callingiem?
  • psychologia w służbie sprzedaży i skuteczności handlowca
  • autosabotaż (samoutrudnianie) - ukryte strategie sprzedawców sabotujące ich działania i rozwój

Narzędzia, czyli pierwsze kroki handlowca w Cold Callingu

PIERWSZE SŁOWA W ROZMOWIE

  • waga i znaczenie pierwszych zdań w Cold Callingu
  • technika “Unikalna Rozmowa”, czyli czym jest tzw. „hak na uwagę” i jak go stworzyć w 3 prostych krokach
  • technika “Moja Wizytówka”, czyli jak wzmocnić handlowców poprzez wykorzystanie sukcesów własnych, firmy i zespołu
  • case study

DO KOGO DZWONIĆ

  • kto i kiedy słyszy NIE i jak je wyeliminować
  • składowe profesjonalnego i precyzyjnego Awatara Klienta
  • jak zapewnić legalne kontakty telefoniczne dla całego zespołu?
  • case study

SOCIAL SELLING NA LINKEDIN JAKO SILNY PARTNER COLD CALLINGU B2B

(nawet jeśli dzisiaj nie masz swojego profilu na tym portalu lub jest on słaby)

  • profesjonalny profil managera i handlowca na LinkedIn – od jakich działań zacząć?
  • budowanie i zwiększanie sieci kontaktów
  • pomysły na posty i artykuły
  • jak wykorzystać LinkedIn, jako wsparcie Cold Callingu?
  • case study

PROWADZENIE COLD CALLINGU I WERYFIKACJA DZIAŁAŃ

  • działania Cold Callingowe jako mini projekty
  • ile i kiedy dzwonić - praktyczne wskazówki wynikające z doświadczenia
  • follow upy, czyli zasady “powrotów” do klientów
  • programy, wtyczki i aplikacje wspomagające Cold Calling
  • programy do kontroli realizacji Cold Callingu

Metody:

Metodologia:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń, dyskusji oraz case study. Podczas zajęć ekspert podzieli się praktycznymi wskazówkami wdrożeniowymi z zakresu cold callingu. Zajęcia pozwolą na rozpoznawanie i przełamanie 3 najczęstszych obaw/wymówek wśród handlowców. Podczas szkolenia NIE będziemy wykonywać Cold Calli, ponieważ nie to jest jego celem.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE
Zainspirowało Państwa nasze szkolenie? Chcielibyście pogłębić swoją wiedzę w temacie lub przekazać ją swojemu zespołowi?  Z przyjemnością zorganizujemy dla Państwa szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Karol Bartkowski


      • Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię.
      • Od 17 lat zajmuje się przemawianiem publicznym, biznesem i treningami sprzedaży.
      • Członek elitarnego Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także ekspert i prowadzący Brian Tracy International.
        Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie", a także założyciel Akademii Skuteczności PRO.
      • Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP.
        Doświadczenie korporacyjne zdobywał pracując dla General Electric.
        Absolwent SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

 

Cena:

zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone