Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketingSprzedaż

Kreatywna sprzedaż

"czyli sprzedaż bez sprzedawania" z dr. Pawłem Fortuną

28.04.2020
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

W 90% przypadków  menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta.  Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Jak burzyć spokój klienta aby ułatwiać mu generowanie wyższych przychodów?
  • Jak skrócić drogę Klienta do zakupu?
  • Jak firmy mogą autentycznie się wyróżnić, zdobywając zarówno serca klientów, poprzez zapewnienie prawdziwej wartości dodanej?
  • Jak po prostu  pozwalać kupować!

„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”.  Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych.

A jeśli potrzebują Państwo dedykowanego projektu, dostosowanego do Państwa potrzeb i dla dowolnej liczby pracowników, z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie w wersji zamkniętej. Zapraszamy do kontaktu.

Zapraszam do rezerwacji miejsc

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży

  • Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
  • Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
  • Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
  • „Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”

Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania

  • O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
  • Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
  • MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
  • Mistrzowie sprzedażowej ściemy
  • Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?

Nowe otwarcie w relacjach z Klientami

  • Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
  • Handlowiec jako szef zespołu handlowców
  • Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
  • Konieczność zmiany stylu pracy handlowca

Świadomość i przekonania handlowców

  • Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
  • Kluczowe kompetencje – Model RGB
  • Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
  • Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty

Wywieranie wpływu bez argumentacji

  • Manipulacja a biała perswazja
  • Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
  • Oddziaływanie na refleksyjność klientów
  • Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
  • Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji

Nowe kierunki kształcenia handlowców

  • Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
  • Warsztaty konsultingowe
  • Sesje inspiracji
  • Uczenie się na błędach
  • Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?

16.30 Zakończenie szkolenia

PROGRAM

Uwaga! Kluczowym momentem warsztatu jest analiza konkretnych przypadków pracy z Klientami, które przedstawią sami Uczestnicy. Taka praca ma charakter brainstormingowy, co wymyka się klasycznej agendzie spotkania. Dlatego poniższy program proszę traktować jako merytoryczne obszary, które z całą pewnością zostaną poruszone, lecz głębokość analiz będzie zależała od indywidualnych preferencji Uczestników. Pewne jest to, że poszczególne punkty programu korespondują z treścią książki
„Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”

Metody:

To jest warsztat dla Ciebie, jeśli:

  • Masz poczucie, że Twoja sprzedaż jest w fazie impasu, coś idzie nie tak i nie wiesz do końca co.
  • Masz grupę trudnych Klientów, którzy bawią się z Tobą w „kotka i myszkę” i potrzebujesz skutecznego i inteligentnego sposobu, by przejąć inicjatywę.
  • Potrzebujesz puli nowych pomysłów, które zdynamizują Twoją sprzedaż, sprawią, że entuzjazm wzrośnie, a wraz z nią zwyczajne zadowolenie z życia.
  • Spotykasz się ze szczególnie wymagającymi kupcami, nie zadowalającymi się byle czym i zależy Ci na zainteresowaniu ich innowacyjnym podejściem do sprzedaży.
  • Masz silną konkurencję i szukasz innych niż cena sposobów, by się od nich odróżnić.
  • Twoja sprzedaż idzie całkiem dobrze, ale potrzebujesz od czasu do czasu soczystego impulsu prorozwojowego, choćby po to, żeby nie dać się rutynie.
  • Zainteresowała Cię książka „Sprzedaż bez sprzedawania” i chciałbyś bliżej zapoznać się z koncepcją sprzedaży wykluczającą manipulację.
  • Byłeś już na innych moich warsztatach lub czytałeś inne moje książki, chcesz znów się spotkać i sensownie spędzić czas.

dr Paweł Fortuna

Eksperci:

dr Paweł Fortuna


  • Człowiek, który dobrze wie, że są TRZY TYPY ludzi: Ci, którzy potrafią i Ci, którzy nie potrafią liczyć, a przy okazji psycholog i trener biznesu, nauczyciel akademicki w Instytucie Psychologii KUL i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przez wiele lat wykładający metody statystyczne w psychologii.
  • Człowiek, który nie wierzy w zasadę „DO TRZECH RAZY SZTUKA” – autor i współautor kilkunastu książek, jedyny, trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz jedyny, trzykrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
  • Człowiek, który jeszcze kilka lat temu nie uwierzyłby w to, że BĘDZIE MU DANE pełnić funkcję  redaktora naukowego „Komiksowego wprowadzenia do statystyki” Grady Klein & Alan Dabney (2018, Wydawnictwo Naukowe PWN). A jednak. Tak się stało.
  • Człowiek, który jako muzyk wie, GDZIE JEST RAZ, a przy tym członek ZAiKS, kompozytor (największy hit„Dziewczyna szamana”), autor tekstów, performer i power speaker.
  • I jeszcze JEDNO… Według prof. Rafała Ohme: "Umysł Pawła Fortuny łączy talent do naukowego, czyli bezwzględnie precyzyjnego myślenia analitycznego z biznesowym dążeniem do wyszukiwania konkretnych rozwiązań i opracowywaniu planu działania i weryfikacji progresu.
  • Biegle operuje warsztatem teoretycznym i metodologicznym, a jednocześnie magazyny jego pamięci (jawnej i utajonej) wypełnione są setkami jeśli nie tysiącami biznesowych doświadczeń do jakich już przez tyle już się jest angażowany."

Cena:

zgłoszenie do 07.04.2020 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.04.2020 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

UWAGA!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone