26 sierpnia 2024R., SZKOLENIE ON-LINE

Prawo dla działu HR

Najtrudniejsze i najistotniejsze kwestie prawne zabezpieczające interesy pracowników i firmy

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

PRAWO, ZARZĄD

Zastanawiasz się co zrobić, aby nie ponosić odpowiedzialności za sprawy pracownicze? Jak daleko sięga ta odpowiedzialność? Jak zabezpieczyć firmę przed najczęstszymi roszczenia pracowników?  Zapraszamy na szkolenie, po którym nie będziesz mieć takich wątpliwości.

Szkolenie jest wynikiem wieloletniej praktyki eksperta w doradztwie na rzecz zarządów i działów HR i oparte jest na analizie przykładów (case studies) oraz o bogate orzecznictwo sądowe.

Korzyści:

  • Poznasz pewien schemat odpowiedzialności, który wpłynie na każdy Twój podpis.
  • Dowiesz się jakie elementy należy uwzględnić obowiązkowo w umowie, a jakie przydadzą się dodatkowo.
  • Nauczysz się jak nakładać budżety i cele do wykonania, aby nie naruszać przepisów prawa i móc je egzekwować w firmie.
  • Dowiesz się jak wprowadzić system ocen w firmie, aby skutecznie powiązać je z premią.
  • Dowiesz się jakie narzędzia z kodeksu pracy pozwalają na domaganie się najwyższej jakości pracy.

Uczestnicy

  • Dyrektorzy HR,
  • Członkowie zarządu, Pełnomocnicy ds. personalnych,
  • Pracownicy działów kadr i płac, Menagerowie, którzy zarządzają pracownikami,
  • Wszystkie osoby, które chcą nabyć praktyczną i nietuzinkową wiedzę z prawa pracy

Program:

DZIEŃ 1 / 26 SIERPNIA 2024

9.45 – Logowanie na platformę i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

BEZSPRZECZNIE ZACZNIEMY OD TWOJEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI, CZYLI PRACOWNIKÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRAWAMI PERSONALNYMI W FIRMIE. CASE STUDIES

  • Poznasz najważniejszy dla Ciebie przepis w Kodeksie pracy!
  • Czy odpowiadasz, a jeśli tak, to w jakim zakresie?
  • Co oznacza dla Ciebie pełnomocnictwo ds. kadrowych?
  • Jak zabezpieczyć się przed odpowiedzialnością?
  • Poznasz pewien schemat odpowiedzialności, który wpłynie na każdy Twój podpis.

PRACOWNICY CHRONIENI W 2024

  • Obowiązek dalszego zatrudniania zwolnionego pracownika do czasu prawomocnego zakończenia procesu
  • Zabezpieczenie w postaci dalszego zatrudniania zwolnionego pracownika do czasu prawomocnego zakończenia procesu
  • Kiedy i komu przysługują nowe uprawniania?
  • Jak się bronić przeciwko takim wnioskom pracowników?

NOWELIZACJA, KTÓRA MOŻE ZMIENIĆ NIEJEDNĄ DECYZJĘ W FIRMIE

  • Mobbing – dlaczego stał się tak niebezpieczny, jak zapobiegać
  • Dyskryminacja płacowa – jak ułożyć w firmie wynagrodzenia, aby nie przegrać procesów o dyskryminację płacową
  • Nierówne traktowanie – jak ustalić premie w firmie, aby nie przegrać procesów o nierówne traktowanie w premiowaniu

CZTERY PRZEPISY Z KODEKSU PRACY, KTÓRYCH NARUSZENIE MOŻE SPOWODOWAĆ NIEBOTYCZNE ODSZKODOWANIA. CASE STUDIES

  • Wyjaśnimy Ci ich znaczenie.
  • Zapoznamy Cię z orzecznictwem Sądu Najwyższego.
  • Nauczymy Cię, co możesz zrobić w firmie, aby ją zabezpieczyć.

ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW OD ‘A’ DO ‘Z”

  • Jaką dobrać umowę? Na jaki czas zaproponować?
  • Jakie elementy uwzględnić należy obowiązkowo, a jakie przydadzą się dodatkowo?
  • Rozprawimy się z umowami na okres próbny: terminy, przedłużenie i wydłużenie – nowe instytucje, ponowne zawarcie umowy o pracę na okres próbny, wypowiedzenie, sankcje
  • Wniosek pracownika o zmianę rodzaju umowy na umowę na czas nieokreślony: warunki dopuszczalności, procedura, zagrożenia i zalety
  • Nowe dni wolne – zwolnienie od pracy z powodu siły wyższej – poznasz wszystkie warianty
  • Absolutna NOWOŚĆ – urlop opiekuńczy
  • Zatrudnienie na Pracy zdalnej?

BUDŻETY I CELE – LEGALNE CZY NIE? CASE STUDIES 

  • Należyta staranność pracownika – gdy pracownik nie osiąga założonych wyników pracy.
  • Pokażemy Ci jak nieznajomość prawa prowadzi firmy do przegranych procesów za zwolnienie pracowników z powodu niewykonania budżetów.

PREMIE UZNANIOWE, PREMIE W REGULAMINIE CZY NAGRODY – OTO JEST PYTANIE! CASE STUDIES

  • Okresowe oceny pracowników – czy są znane Kodeksowi pracy?
  • Jak wprowadzić system ocen w firmie, aby skutecznie powiązać je z premią?

SPRAWNE ZARZĄDZANIE I SKUTECZNE DYSCYPLINOWANIE PRACOWNIKÓW – CASE STUDIES

  • Jakie narzędzia z Kodeksu pracy pozwalają na domaganie się najwyższej jakości pracy? Znasz je?
  • Czy wydaje Ci się, że jedyny sposób to kara, upomnienia i nagany oraz pozbawienie premii? Mylisz się (case study).
  • Dyspozycyjność i podporządkowanie – co robić, gdy:
  • pracownik nie wykonuje lub źle wykonuje polecenia służbowe,
  • pracownik nie odbiera telefonu służbowego podczas urlopu,
  • pracownik nie chce lub nie może pracować w godzinach nadliczbowych.
  • Czy można zlecić pracownikowi zadania spoza zakresu obowiązków?

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACOWNIKA – CASE STUDIES

  • Organizowanie czasu pracy.
  • Praca w godzinach nadliczbowych.
  • Praca w godzinach nadliczbowych bez wyraźnego polecenia przełożonego.
  • Odmowa pracy w godzinach nadliczbowych przez pracownika.
  • Zadaniowy czas pracy a praca w godzinach nadliczbowych.
  • Nadgodziny kierowników?
  • Praca w godzinach nadliczbowych w sobotę/niedzielę/ święto/ dniu wolnym dla pracownika.
  • Szkolenie w czasie pracy i poza czasem pracy.
  • Podróż w celu uczestniczenia w szkoleniu, konferencji.

ZAKOŃCZENIE WSPÓŁPRACY Z PRACOWNIKIEM

  • Jak poprawnie i efektywnie dla spółki rozwiązać umowę o pracę?
  • Formułowanie przyczyny wypowiedzenia – gdy utracone zostało zaufanie do pracownika, gdy pracownik często choruje. Jak poprawnie zlikwidować stanowisko pracy i na tej podstawie rozwiązać umowę o pracę? Pracownik nie spełnia naszych oczekiwań.
  • Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron.

KONTROLA TRZEŹWOŚCI I NA OBECNOŚĆ NARKOTYKÓW

  • Zasady wprowadzenia w firmie
  • Kiedy policja, kiedy badanie krwi
  • Informacja pisemna o wyniku badania – co z nią można zrobić
  • Czy  można badać zleceniobiorców i samozatrudnionych?
  • Czy jest podstawa do kontroli trzeźwości pracowników podwykonawców?
  • Czy zapis w regulaminie, że kontrola obejmuje wszystkich pracowników jest prawidłowy?

ETAP PO ROZWIĄZANIU UMOWY O PRACĘ

  • Publiczne obrażanie byłego pracodawcy.
  • Podjęcie działalności konkurencyjnej po ustaniu stosunku pracy.
  • Namawianie innych pracowników do odejścia.
  • “Wyniesienie” informacji z organizacji, w tym bazy klientów.
  • Odmowa zwrotu kosztów za szkolenia.
  • Odmowa zwrotu mienia powierzonego (samochód, laptop, telefon, itp.).

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Warsztaty są prowadzone metodą interaktywną przy zastosowaniu m.in.:

  • wzorów umów,
  • stosowanych klauzul w zależności od celu przedsięwzięcia.

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Polecam wszystkim osobom negocjującym kontrakty. Bardzo przydatne –nawet osobom z długim doświadczeniem w tym zakresie. Każdy moduł tego szkolenia –B.DOBRY

Ewa Skitek

MEDANA PHARMA SA

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, bardzo dobry dobór ekspertów, rzetelne przygotowanie materiałów szkoleniowych.

Marta Marek

WAMAG SA

Profesjonalne, bardzo dobre szkolenie –wysoki poziom.

Edyta Krystyńska

Plastal Sp. z o.o.

Tematyka szkolenia ujęta w sposób interesujący i profesjonalny, zalety –case study. Prowadzący –szeroka wiedza merytoryczna i praktyczna.

Małgorzata Rykowska –Kwiatkowska

Urząd Dozoru Technicznego

Zdobądź know-how, które poznało już 480+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

26 sierpnia 2024R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 05/08/2024: 1 370 PLN - Obniżasz koszt o 27%

Cena zawiera:
uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 870 PLN
Aktualna cena udziału:
1 370 PLN
do zmiany ceny zostało 129 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej
On-line Certyfikowany specjalista ds. raportowania ESG
Certyfikowany specjalista ds. raportowania ESG
więcej
On-line Ochrona Sygnalistów - Wdrożenie dyrektywy i ustawy w firmie - praktyczne przykłady
Ochrona Sygnalistów - Wdrożenie dyrektywy i ustawy w firmie - praktyczne przykłady
więcej
On-line Certyfikowany specjalista ds. dokumentacji Biura Zarządu
Certyfikowany specjalista ds. dokumentacji Biura Zarządu
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU