Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Feedback

Trening umiejętności udzielania informacji zwrotnej

05-06.06.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Informacja zwrotna jest potrzebna i przydatna każdemu, ponieważ usprawnia komunikację i poprawia skuteczność  całego zespołu. Feedback jest niczym przyrząd nawigacyjny, precyzyjnie wskazujący kierunek, w jakim ma podążać zespół według wcześniej przyjętych parametrów i celów.  Zastanawiasz się jak przekazywać informację zwrotną tak, aby Twój pracownik mógł się czegoś na jej podstawie nauczyć i poprawić swoje działanie oraz dzięki temu przyczynił się do rozwoju organizacji?

Zapraszamy na intensywny trening, podczas którego nauczysz się profesjonalnie przygotować i przeprowadzić feedback, by budować skuteczniejsze i bardziej zmotywowane zespoły.

Podczas szkolenia m.in.:

  • pogłębisz wiedzę w obszarze udzielania feedbacku menedżerskiego,
  • dowiesz się, jak przygotować krok po kroku informację zwrotną,
  • nauczysz się dopasować styl kierowania do poziomu rozwoju pracownika,
  • zrozumiesz jak komunikacja smart wpływa na realizację zadań Twoich i Twoich pracowników,
  • poznasz skuteczne techniki rozwiązywania problemów oraz narzędzia i metody skutecznej komunikacji,
  • dowiesz się, jak zmniejszyć błędy w prowadzeniu feedbacku,
  • zwiększysz umiejętności radzenia sobie z oporem i lękiem przed zmianą u pracowników,
  • zwiększysz umiejętność komunikowania się z pracownikami w trudnych sytuacjach na poszczególnych etapach ich rozwoju.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Program szkolenia

  • Jak usprawniać komunikację i rozwijać skuteczność zespołu poprzez menedżerską informację zwrotną?
  • Jakie predyspozycje wspierają jakość prowadzonego feedbacku?
  • Ocena własnych kompetencji przywódczych w kontekście udzielania informacji zwrotnej
  • Style kierowania a efektywność pracowników – jak dopasować styl kierowania do etapu rozwoju pracownika?
  • Elastyczność – skuteczne zachowania przywódcy
  • Dlaczego pracownicy obawiają się ujawniania ich słabości?
  • Jak wykorzystać narzędzia udzielania informacji zwrotnej, aby niwelować obawy i opór pracowników?
  • Jak zmniejszyć lęk menedżera przed oceną pracownika?
  • Jak zapewnić pracownikom maksymalną korzyść z feedbacku?
  • Jak rozpocząć udzielanie informacji zwrotnej?
  • Budowanie argumentacji w feedbacku
  • Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość?
  • Jak oceniać, aby  zmotywować?
  • Jak zarządzać emocjami podczas udzielania informacji zwrotnej?
  • Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami i reakcjami blokującymi nadawcę feedbacku?
  • Jak korzystać z feedbacku, aby wprowadzić trwałą zmianę?
  • Jak unikać fundamentalnych błędów związanych z udzielaniem informacji zwrotnej?
  • Jak rozmawiać z sangwinikiem, cholerykiem, melancholikiem, flegmatykiem, czyli 4 typy osobowości według Florance Littauer
  • 8 sposobów na prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
  • Jak przekazać konstruktywną informację zwrotną w  oparciu o model Blancharda?
  • FUKO i SPINKA – obiektywne narzędzia informacji zwrotnej
  • Patrz, reaguj i parafrazuj – trening
  • Jak kontrolować efekty feedbacku
     

Metody:

Szkolenie będzie prowadzone przy użyciu metod interaktywnych m.in. gier symulacyjnych, prezentacji multimedialnych gier,  filmów oraz materiałów pomocniczych. Wykorzystane zostaną także testy diagnozujące i ćwiczenia.

Opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Małgorzatę Głębocką-Szurko

„Szkolenie bogate w ćwiczenia, które pozwalają utrwalić + zrozumieć omówione techniki, co bardzo mi się podoba.” – Tomasz Rzepka, "CAPAROL POLSKA" SP. Z O.O., p.o. Kierownika Działu Obsługi Klienta

„Wrażenia pozytywne, doświadczenie i wiedza fachowa trenera, imponująca. Gry, scenki interesujące” – Radosław Paduchowicz, SITECH SP. Z O.O., Samodzielny Referent ds. PCU

„Szkolenie wyczerpujące na temat metod feedbacku. Gry i zabawy ułatwiają zapamiętanie metod i są efektywne w trakcie nauki.”- Karolina Banaszkiewicz, WOJSKOWE CENTRALNE BIURO KONSTRUKCYJNO-TECHNOLOGICZNE SPÓŁKA AKCYJNA, Marketing Manager

„Ogromna dawka wiedzy, praktyczne przykłady, bardzo dobry kontakt z trenerem, bardzo dobra organizacja sali, materiałów i super atmosfera.” – Magdalena Zawadzka, WOJSKOWE CENTRALNE BIURO KONSTRUKCYJNO-TECHNOLOGICZNE SPÓŁKA AKCYJNA, Koordynator ds. eventów i marketingu

Eksperci:

Małgorzata Głębocka - Szurko


    • Przedsiębiorca, Ekspert w zakresie transferu filozofii LEAN i KAIZEN i zarządzania zasobami ludzkimi.
    • Zarządzała międzynarodowymi projektami i zespołami w Chinach, Dani, Holandii, Norwegii, Wietnamie i USA. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zmian (restrukturyzacje, połączenia). Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.
    • Wdrażała systemy motywacyjne Kaizen dla pracowników produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”. Posiada wiedzę oraz doświadczenie w zakresie międzynarodowego Prawa Pracy, filozofii Lean Management, projektów międzykulturowych.
    • Podczas jej pracy w Sonion Polska, firma była wielokrotnie wyróżniana, m.in. godłem „Inwestor w kapitał ludzki" (2002), dwukrotnie bursztynową statuetką „Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi": za partnerstwo w zarządzaniu (2004) i innowacyjność (2005) oraz złotą statuetką za całokształt osiągnięć w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (2006).
    • Międzynarodowy Trener NLP, coach, doradca HR. Zaraża pasją inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.

 

Cena:

zgłoszenie do 17.05.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 18.05.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone