Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieSprzedaż

nowosć

Komunikacja z klientem pokoleń X,Y i Z

Nowoczesne "kody klientów" w biznesie

10-11.04.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Wydaje Ci się, że możesz mieć taką samą strategię współpracy z 20 latkiem i z 50 latkiem? Klientów w różnym wieku nie różni jedynie wiek. Różni ich sposób negocjowania, metoda sprzedaży, wartości w biznesie, kierunek i dynamika budowania relacji oraz skuteczność w rozwiązywaniu konfliktów.

Zapraszamy na 2-dniowe, niepowtarzalne szkolenie, podczas którego poznasz narzędzia współpracy z klientami z różnych okresów pokoleniowych.

Szkolenie przebiegnie w formie dużej liczby dopasowanych ćwiczeń, dyskusji i analizy studiów przypadków pokazujących charakterystykę pokoleń klientów X, Y i Z. Na tą wiedzę w kolejnym etapie nałożony zostanie kontekst sytuacji biznesowych i okoliczności współpracy z klientami w różnym wieku, z różnymi wartościami i priorytetami w działaniu.

Podczas szkolenia m.in.:

  • doświadczysz jak efektywnie wykorzystać różnice we współpracy z klientem,
  • nauczysz się budować długofalowe relacje z klientami z różnych pokoleń,
  • sprawdzisz jak rozwiązywać mini konflikty z klientami,
  • dowiesz się jak efektywnie finalizować transakcje biznesowe,
  • poznasz metody efektywnego prowadzenia rozmów w trudnych sytuacjach i impasie.

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

9:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Pokolenie X, Y i Z w otoczeniu biznesowym- czemu warto wiedzieć, z kim mam do czynienia w kontakcie interpersonalnym?
  • Jakie znaczenie mają doświadczenia poszczególnych generacji?
  • Różne myślenie, wartości oraz priorytety w działaniu poszczególnych pokoleń– jak efektywnie wykorzystać różnice we współpracy z klientem?
  • Myślenie proaktywne i hamujące działania klientów pokoleń X,Y i Z
  • Nowoczesny alfabet klientów- specyficzne kody języka we współpracy z klientami różnych pokoleń
  • Jakie narzędzia komunikacji są najwłaściwsze dla danego pokolenia? Jak dostosować przekaz?
  • Kotwice motywacyjne i motywy działania klientów X,Y i Z
  • Decyzje na „tak” klientów różnych pokoleń - co ich przekonuje?
  • Etapy sprzedaży/negocjacji z uwzględnieniem różnych pokoleń klientów
  • Zaufanie i budowanie relacji z klientami - czyli jak możesz się przygotować, bo bez przygotowania nie osiągniesz efektu
  • Jak usprawnić pierwszy kontakt z nowym klientem?
  • Jak zdobywać informacje w trakcie rozmów biznesowych?
  • Właściwa część rozmowy handlowej z klientami różnego pokolenia - autoprezentacja, prezentacja oferty, negocjacje, dobijanie targu, ustalanie cen, wspólne uzgodnienia
  • Wygrywanie sporów lub czynienie ustępstw dla klientów z różnych pokoleń – trudne sytuacje, stres, impas, agresywne negocjowanie, bierność - praktyczne metody działania
  • Szybkość komunikacji i dobijanie transakcji a wykorzystanie nowych technologii przez klientów różnych pokoleń
  • Finalizacja sprzedaży i różnice w jej rozumieniu przez różne pokolenia mentalne klientów

16:00 Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy.  Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: a.chmielewska@langas.pl

Eksperci:

Maciej Zarembski


    • Psycholog kliniczny, ekspert i badacz zakamarków ludzkiej psychiki, siły nawyków i temperamentu w zakresie czasowego i energetycznego angażowania swoich zasobów. Trener Psychospołeczny, wykładowca uczelni wyższych.
    • Ekspert w zakresie psychologii przywództwa, psychologii zarządzania, psychologii rozwoju kompetencji i diagnozy kompetencji.
    • Pracuje z najwyższą kadrą menedżerską w obszarach zwielokrotniania wydajności bez poczucia przepracowania i przytłoczenia obowiązkami, doskonalenia komunikacji, radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałaniem wypaleniu zawodowemu, radzenia sobie z konfliktem interpersonalnym, ale również udoskonala twórczego myślenia.
    • Certyfikowany Erickson Professional Coach z akredytacją International Coach Federation;
    • Trener Rozwoju z ponad 10 000 godzin szkoleniowych, 600 godzin coachingu indywidualnego, ponad 200 godzin doradztwa i konsultingu biznesowego.
    • Posiada i rozwija bardzo zaawansowaną wiedzę w zakresie regulacji emocji, fizjologicznych aspektów emocji, ekspresji mimicznych; także badań nad osobowością i jej wymiarami (zmienność cech w czasie).

Cena:

zgłoszenie do 17.03.2019 - 1670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 18.03.2019 - 1970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *cena nie zawiera noclegu

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8


Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone