Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieLeadership

NVC Nonviolent Communication

Komunikacja oparta na szacunku, szczerości, empatii i wzajemnym zrozumieniu

21-22.01.2019
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Irytacja oraz  złość  nie pozwalają efektywnie uczestniczyć zarówno w  życiu zawodowym jak i życiu prywatnym.
Jeśli zauważasz, że ludzie w twoim otoczeniu nie potrafią się porozumieć, a poszczególne działy nie zawsze reagują na komunikat menadżera tak jak by tego oczekiwano, przyczyną może być  brak  umiejętności komunikacji, właściwego wyrażania swoich myśli oraz potrzeb, a w szczególności - niezadowolenia i krytyki pozostając w dalszym ciągu w dobrych relacjach ze współpracownikami.

Jeśli chcesz zyskać efektywny zespół, potrafiący rozwiązywać konflikty, produktywny i pozbawiony żalu i wzajemnych pretensji – ten warsztat jest dla Ciebie!
Zapraszamy na szkolenie NVC gdzie wspólnie pozbędziemy się nawyków nerwowości a wiodący głos frustracji zamienimy w zdrową atmosferę która pozwala skupiać się na realizacji zadań, wzajemnym szacunku oraz dojrzałości osobistej i menadżerskiej.
Szanuj, nie manipuluj.

Dzięki NVC dowiesz się:

  • Jak radzić sobie z zazdrością współpracowników (awans, lepsze wyniki, kontakt z szefem)
  • Jak radzić  sobie z trudnymi emocjami- złością, irytacją, brakiem motywacji?
  • Jak mówić, żeby ludzie słuchali ?
  • Jak zbudować „ bazę” do empatycznego przywództwa?
  • Jak otworzyć oczy i uszy na potrzeby swoje i innych?
  • Czy naprawdę słyszymy to, co naprawdę zostało powiedziane?
  • Jak spowodować by ludzie z Tobą  rozmawiali otwarcie a nie przez pryzmat roli?
  • Jak nie dać wciągnąć się w intrygę?
  • Jak rozwiązywać konflikty zanim staną się konfliktami?

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Przemysław Mordarski
Kierownik Projektu

p.mordarski@langas.pl

Program:

DZIEŃ I

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

WIARYGONOŚĆ LIDERA

  • Dlaczego pracownicy nie zawsze reagują na komunikat menadżera tak, jak ten by tego oczekiwał?
  • Jak mówić, żeby ludzie słuchali i widzieli w tobie profesjonalistę?
  • Jakie komunikaty budują zaufanie?
  • Jak komunikować oczekiwania językiem potrzeb i wartości?
  • Jak być faktycznie spójnym w działaniu?
  • Jak mieć większy wpływ na swoje otoczenie w pracy?

DOCIERANIE DO ŻRÓDEŁ MOTYWACJI

  • Dlaczego warto odwoływać się do potrzeb i intencji?
  • Jak rozpoznawać potrzeby innych ludzi i adekwatnie na nie reagować?
  • Jak być efektywnym dbając o ludzi?
  • Jak wyrażać uznanie i faktycznie doceniać ludzi w pracy?
  • Jak mówić, by budować w innych poczucie własnej wartości?
  • Jak formułować komunikat, który będzie budował współpracę i porozumienie?
  • Jak prosić, aby dostać to, czego się chce?

EMOCJE W PRACY

  • Dlaczego tyle w nas napięcia i co zrobić żeby odzyskać spokój?
  • Co mówią do nas negatywne emocje?
  • Skąd bierze się złość?
  • Jak radzić sobie ze złością?
  • Jak nie przynosić złości do domu?
  • Jak słuchać, żeby usłyszeć, co kryje się pod zarzutami?
  • Jak tworzyć środowisko pozytywnych emocji?
  • Czy możliwe jest rozwiązywanie konfliktów w sposób zapewniający trwały dialog i współpracę?
  • Emocje w sytuacji braku realizacji oczekiwań
  • Rozbrajanie barier komunikacyjnych
  • Ujawnianie różnych punktów widzenia
  • Rozwijanie umiejętności prezentowania własnego stanowiska językiem korzyści

17.00 Zakończenie szkolenia

DZIEŃ II

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

NEGATYWNA INFORMACJA ZWROTNA

  • Dlaczego ludziom tak trudno jest mówić wprost trudne rzeczy?
  • Co stoi za krytyką, zarzutem i atakiem?
  • Czym różni się mówienie o faktach od wyrażania własnych opinii i spostrzeżeń?
  • Czy zawsze słyszymy to, co zostało powiedziane?
  • Jak wyrazić niezadowolenie i krytykę, zachowując dobre relacje?
  • Jak uniknąć błędów w komunikacji?

ROZLICZANIE Z BRAKU REALIZACJI ZADAŃ

  • Bariery komunikacyjne
  • Komunikowanie oczekiwań i próśb
  • Komunikat uznania
  • Rozumienie potrzeb i strategii ich zaspokajania
  • Radzenie sobie z krytyką
  • Złość i brak motywacji
  • Kary i nagrody w pracy z ludźmi
  • Stawianie granic w relacjach

TWORZENIE PRZYJAZNEGO ŚRODOWISKA PRACY

  • Jakie są główne źródła satysfakcji w pracy?
  • Empatia w pracy z ludźmi
  • Czy chcesz mieć rację , czy wolisz mieć relację?
  • Jak budować relacje satysfakcjonujące obie strony?
  • Jak rozpoznawać potrzeby innych i adekwatnie na nie reagować?
  • Co mówią o nas negatywne emocje i jak dbać o siebie?
  • Co powiedzieć, by zadbać o odbiorcę komunikatu i poprawić sytuację?
  • Czym różni się mówienie o faktach od wyrażania własnych opinii i spostrzeżeń
  • Jak uzupełniać wiedzę poprzez uczenie się od siebie nawzajem?
  • Ćwiczenie poprawności formułowania argumentów, jasnego precyzowania swoich poglądów, zadawania pytań

17.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie  zorganizowane w formie ćwiczeń, warsztatu oraz wykładu bazującego na realnych przykładach z wielu firm i ich doświadczeń.

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Zapytaj nas o szkolenie dedykowane Tylko Twoim pracownikom.
Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. 
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

dr Agnieszka Kozak

 


      • Psycholog, terapeutka, coach, nauczyciel akademicki, trenerka biznesu. Adiunkt w Instytucie Psychologii KUL. Specjalizuje się w procesowym podejściu do szkoleń z zakresu przywództwa i umiejętności osobistych. Oznacza to towarzyszenie ludziom w drodze ku dojrzałości najpierw osobistej, a potem dopiero menedżerskiej, ponieważ dojrzały człowiek to godny zaufania przywódca, któremu można powierzyć swoje życie zawodowe.
      • W pracy z ludźmi nie jest dla niej ważna powierzchowna satysfakcja uczestników, ale solidna, choć czasami trudna praca, która przyniesie wymierne efekty w postaci realnej zmiany. Kocha to, co robi, i robi to, co kocha.
      • Autorka kilkunastu książek z zarządzania, psychologii oraz komunikacji „ Siła Lidera. Jak efektywnie zarządzać. Doświadczenia z polskich organizacji”; „Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców”; Dojrzałość menadżerska”; „ Relationship between job satisfaction and perception of manager’s” “ Siła Nawyków w zarządzaniu”; „ Kształtowanie tożsamości organizacji poprzez budowanie dojrzałej osobowości kadry zarządzającej „;”Kształtowanie kultury wartości i zaangażowania organizacyjnego – psychospołeczne wyzwania współczesnych organizacji” i wiele innych

 

Cena:

zgłoszenie do 30.11.2018 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.12.2018 - 2 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    *cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8


 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone