Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i PrawoMarketing

Prawne aspekty ochrony marki i nowych produktów

Jak chronić i efektywnie korzystać z praw własności intelektualnej w firmie?

28.03.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo

Firma identyfikowana jest najczęściej przez klientów poprzez logo lub nazwę. Budowana przez wiele lat marka wraz z produktami stanowią fundamentalną wartość przedsiębiorstwa, którą należy w odpowiedni sposób chronić. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego dowiedzą się Państwo jak skutecznie chronić produkt i markę, jaką strategię ochrony przyjąć oraz jakie kroki prawne należy podjąć, aby nie narazić firmy na straty.

W programie m. in. 

  • Rejestracja znaku towarowego krok po kroku, czyli jak wygląda procedura rejestracji znaku towarowego?
  • Kiedy można używać cudzego znaku towarowego?
  • Dlaczego warto zainwestować w ochronę marki?
  • Jak chronić kształt produktu?
  • Patent – czy to się opłaca? Ile kosztuje patent? I  jak zarabiać na patencie?
  • Kiedy wybrać patent, a kiedy wzór użytkowy?
  • Czym jest know-how firmy i jak można go chronić?
  • Jak daleko można się inspirować działaniami konkurencji?

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska

Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

9.00 – 09.30 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA W BIZNESIE – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Prawo własności intelektualnej – informacje wstępne
  • Prawo własności przemysłowej a prawo autorskie, czyli o ochronie kumulatywnej

BUDOWA I OCHRONA SILNEJ MARKI Z PRAWNEGO PUNKTU WIDZENIA

  • Znaczenie i funkcje marek – przykłady z rynku polskiego i zagranicznego
  • Znak towarowy – co powinien wiedzieć o nim każdy przedsiębiorca?
  • Zasady i środki ochrony znaków towarowych
  • Rejestracja znaku towarowego krok po kroku, czyli jak wygląda procedura rejestracji znaku towarowego?
  • Informacyjne użycie znaku towarowego, czyli kiedy można używać cudzego znaku towarowego?
  • Czy tylko znak towarowy? Inne sposoby prawnej ochrony marki
  • Case study: Dlaczego warto zainwestować w ochronę marki? Przykłady znaków towarowych, które odniosły sukces rynkowy

OCHRONA PRODUKTU – ASPEKTY PRAWNE

  • Jak chronić kształt produktu? Prawo autorskie vs. prawo własności przemysłowej
  • Czym jest wzór przemysłowy? Co może być chronione jako wzór przemysłowy?
  • Rejestracja wzoru przemysłowego krok po kroku
  • Patent a ochrona produktu  - Co to jest patent? Co może być chronione patentem?
  • Jakie warunki musi spełniać wynalazek, aby mógł zostać opatentowany?
  • Patent – czy to się opłaca? Ile kosztuje patent? I  jak zarabiać na patencie?
  • Patent krok po kroku, czyli jak wygląda procedura uzyskania patentu w Polsce i na świecie?
  • Wzór użytkowy a ochrona produktu – co warto wiedzieć o „młodszym bracie patentu”?
  • Kiedy wybrać patent, a kiedy wzór użytkowy?
  • Wzór użytkowy krok po kroku, czyli jak wygląda procedura rejestracji wzoru użytkowego?

OCHRONA RECEPTUR PRODUKTÓW I KNOW-HOW

  • Know-how  – niedoceniana kategoria prawa własności intelektualnej. Czym jest know-how firmy i jak można go chronić?
  • Tajemnica przedsiębiorstwa – czym jest? Kiedy warto o niej pamiętać?

OCHRONA  REGIONALNYCH SPECJALNOŚCI I NAZW POCHODZENIA

  • Chronione nazwy pochodzenia
  • Chronione Oznaczenia Geograficzne
  • Gwarantowane Tradycyjne Specjalności

JAK BRONIĆ SIĘ PRZED NIEUCZCIWYM NAŚLADOWNICTWEM?

  • Biznes a konkurencja – jak daleko można się inspirować działaniami konkurencji?
  • Nieuczciwe naśladownictwo – jak się przed nim bronić?
  • Case study: Przykłady firm, które umiejętnie korzystają ze swojej własności intelektualnej

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie nastawione jest na zagadnienia praktyczne. Podczas szkolenia omówione zostaną kluczowe elementy związane z ochroną marki i nowych produktów. Ekspert poprzez wykłady, dyskusje oraz case studies będzie szczegółowo pogłębiać  tematy związane z najbardziej wrażliwymi aspektami zabezpieczeń i regulacji prawnych.

Szkolenie adresowane jest dla osób:

  • Członków zarządów
  • Menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami
  • Kierowników działów prawnych i organizacyjnych
  • Menedżerów działów umów i kontraktów
  • Dyrektorów handlowych
  • Specjalistów  ds. marketingu i promocji
  • Przedstawicieli przedsiębiorstw zajmujących się komercjalizacją i wprowadzeniem nowych technologii na rynek
  • Wszystkich zainteresowanych ochroną marki i nowych produktów

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE
Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Magdalena Miernik


    Prawnik specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa mediów i prawa reklamy. Absolwentka studiów podyplomowych przy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. Hugona Grocjusza w Krakowie. Trener i szkoleniowiec. Promotorka wiedzy na temat prawa własności intelektualnej i autorka publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej. Założyciel i redaktor naczelny pierwszego serwisu o prawie własności intelektualnej dla ludzi kreatywnych Lookreatywni.pl, który w grudniu 2014 r otrzymał wyróżnienie Fundacji  Youth Business Poland. Członkini YPIN – Young Polish International Network.

 

Cena:

zgłoszenie do 07.03.2019 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.03.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone