Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo2 osoby w cenie 1

Letnia Szkoła Office Menedżera

Certyfikowane warsztaty kluczowych kompetencji office menedżera

03-05.07.2019
Sopot, Hotel Haffner****

Korzyści:

Szanowni Państwo

Z badań wynika, że stanowisko Office Managera wymaga największej gotowości do wielozadaniowości, która nadaje rytm  i charakter pracy w biurze. Odciąża to jednak  kluczowe stanowiska managerskie oraz  przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do udziału w certyfikowanej Letniej Szkole Office Menedżera –  zaawansowanym seminarium skierowanym przede wszystkim do osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych. Przygotowaliśmy program nastawiony na rozwój wiedzy  i umiejętności kierowników biur w taki sposób, aby podczas zajęć rozwijać najbardziej newralgiczne kompetencje.

Podczas szkolenia poruszymy zagadnienia:

  • Jak opracować własną ścieżkę rozwoju zawodowego?
  • Wykorzystanie metody 5s w pracy administracji
  • Przygotowanie firmy i pracowników do przeprowadzki
  • Jak budować relacje z dostawcami i podwykonawcami?
  • Zarządzanie powierzchnią biurową oraz współpraca z administratorem budynku
  • Organizacja spotkań firmowych i biznesowych
  • Kiedy, komu i na jakich zasadach można wydawać dokumenty spółki?
  • Zasady archiwizowania dokumentacji
  • Archiwizowanie i zabezpieczanie dokumentów zawierających informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa
  • Tworzenie procedur na zlecenie przełożonych - przygotowanie dokumentu krok po kroku
  • Ochrona danych osobowych w biurze
  • 7 nawyków skutecznego działania wg Stephena Coveya
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Zarządzanie zespołem w czasach „braku autorytetów”
  • Motywowanie do zmian

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska

Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 20

Program:

DZIEŃ I – 3 lipca 2019 r. (środa)

Ekspert: Renata Zwierzyk

9.30
Rejestracja uczestników
10.00
Rozpoczęcie szkolenia

PROFESJONALIZM W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Kompetencje Office Managera - nowe oczekiwania pracodawców
  • Zakres obowiązków i cele realizowane przez Office Managera
  • Możliwe drogi rozwoju i awansu
  • Jak opracować własną ścieżkę rozwoju zawodowego?

EFEKTYWNOŚĆ W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Inwentaryzacja, porządkowanie i katalogowanie dokumentów
  • Wykorzystanie metody 5s w pracy administracji
  • Zarządzanie biurem  - jak stworzyć Złote Zasady korzystania z biura?
  • Rozwiązywanie codziennych problemów w administracji metodą „burzy mózgów”
  • Rozwiązywanie konfliktów – praktyczne przykłady w zastosowaniu wybranych taktyk

DOSTAWCY I PROCESY ZAKUPOWE W ORGANIZACJI

  • Rodzaje dostawców
  • Optymalizacja kosztów
  • Jak budować relacje z dostawcami i podwykonawcami?
  • Zapytanie ofertowe i kryteria wyboru ofert
  • Negocjacje warunków handlowych

ZMIANA SIEDZIBY FIRMY – PRAKTYCZNE ASPEKTY PROJEKTU

  • Wstępne założenia do projektu
  • Etapy i harmonogram projektu
  • Zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
  • Czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie?
  • Budżet projektu – co wchodzi w jego skład?
  • Kryteria wyboru nowej lokalizacji i analiza ofert developerów
  • Umowa najmu powierzchni biurowej – na co zwracać uwagę?
  • Przygotowanie firmy i pracowników do przeprowadzki

ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATOREM BUDYNKU

  • Zakres współpracy z administratorem nieruchomości
  • Regulamin nieruchomości – jakie informacje zawiera?
  • Najem powierzchni – co wchodzi w skład kosztów?
  • Nowe technologie w biurowcach i w biurze

ORGANIZACJA WYDARZEŃ FIRMOWYCH, SPOTKAŃ BIZNESOWYCH I SZKOLEŃ

  • Organizacja spotkań firmowych i biznesowych – od czego zacząć?
  • Współpraca z firmami eventowymi
  • Jak przygotować brief eventu?
  • Współpraca z hotelami i negocjacje warunków
  • Logistyka przy organizacji spotkań firmowych
  • Aplikacje i strony www wspierające organizację eventów
  • Ewaluacja eventu – czy warto sprawdzać opinie uczestników po evencie?

16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

DZIEŃ II - 4 lipca 2019 r. (czwartek)

Ekspert: mec. Anna Adamczyk

08.30
Rejestracja uczestników
09.00
Rozpoczęcie szkolenia

OBIEG WEWNĘTRZNY DOKUMENTACJI KORPORACYJNEJ

  • Komu przysługuje dostęp i jak powinno wyglądać prawidłowe upoważnienie, pełnomocnictwo w zakresie dostępu do dokumentacji spółki?
  • Kiedy, komu i na jakich zasadach można wydawać dokumenty spółki?
  • Nadzór nad dokumentacja korporacyjną
  • Jakie organy zewnętrzne i w jakich okolicznościach mogą mieć dostęp do dokumentacji a jakie nie?
  • Jakie kompetencje pracownika decydują o jego dostępie do poufnych dokumentów spółki?
  • Dokumentacja objęta klauzulą niejawności – zapewnienie standardów ochrony wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Zasady prowadzenia kancelarii tajnej, a tajemnica spółki

DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA

  • Określanie przedmiotu umowy
  • Tajemnica przedsiębiorstwa - kiedy możemy ujawnić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa i komu?
  • Korzystanie z wzorców umownych - skutki, możliwość obrony przed niekorzystnymi zapisami
  • Umowa przedwstępna, a umowa ostateczna - warunki i różnice
  • Wzory oświadczeń
  • Jak liczyć terminy w umowach?
  • Zapytanie ofertowe – konstrukcja, stosowanie i odpowiadanie na zapytania
  • Sprawdzenie kontrahenta
  • Rodzaje umów handlowych i ich zastosowanie
  • CASE STUDY: praca na wzorach umów – analiza kluczowych zapisów

ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW SPÓŁKI

  • Praktyczne czynności związane z przekazywaniem dokumentacji do archiwum oraz warunki techniczne przechowywania; opisywanie materiałów archiwalnych
  • Przenoszenie dokumentacji przechowywanej w formie papierowej na elektroniczne nośniki danych
  • Jakie dokumenty powinny ulegać niszczeniu a jakie nie? Ważność dokumentów spółki do celów dowodowych, okres przechowywania dokumentacji spółki
  • Niszczenie przedawnionych dokumentów, a działanie na szkodę spółki
  • Archiwizowanie i zabezpieczanie dokumentów zawierających informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa
  • Kancelaria tajna
  • Zabezpieczenia organizacyjne, odpowiedzialność prawna i sankcje

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W BIURZE NA NOWYCH ZASADACH

  • Istota danych osobowych przetwarzanych w firmie
  • Jak zabezpieczać kluczowe informacje dotyczące klientów, pracowników i kontrahentów?
  • Zakres obowiązywania i konsekwencje wynikające z uchwalenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO)
  • Legalność przetwarzania danych osobowych – przesłanki
  • Klauzula zgody, szczegółowe regulacje dotyczące zgód
  • Zabezpieczenia organizacyjne, odpowiedzialność prawna i sankcje

16.00 Zakończenie II dnia szkolenia

Dzień III - 5 lipca 2019 r. (piątek)

PANELE RÓWNOLEGŁE – DO WYBORU

PROAKTYWNE DZIAŁANIE – JAK UZYSKAĆ MAKSYMALNĄ SKUTECZNOŚĆ?

Ekspert: Arkadiusz Żurek


08.30 Rejestracja uczestników
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA WG STEPHENA COVEYA
Bądź częścią rozwiązania, a nie częścią problemu

  • Istota proaktywności i jej wpływ na relacje z otoczeniem
  • Krąg zainteresowania i krąg wpływu – klucz do skutecznego osiągania celów i budowania autorytetu
  • Komunikacja proaktywna – co możemy zrobić, jak rozwiązać problem?
  • W jaki sposób zgłaszać ulepszenia?

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Najpierw zrozum, później staraj się być zrozumianym

  • Model komunikacji
  • Bariery w komunikacji – doświadczenia, wiedza, wychowanie, kultura
  • Sztuka aktywnego słuchania – najpierw zrozum
  • Wzorce percepcji odbiorców
  • Komunikacja werbalna, niewerbalna i parajęzyk – zasady

AUTOPREZENTACJA I ASERTYWNOŚĆ
Ludzie nie będą Cię szanować, jeśli sam siebie nie szanujesz

  • Wywieranie pierwszego wrażenia, budowanie profesjonalnych relacji
  • Umniejszanie swojego znaczenia jako często popełniany błąd
  • 4 typy postaw w relacjach między ludźmi: bierna, agresywna, manipulacyjna, asertywna
  • Wymiary postawy asertywnej wg. Coveya
  • Techniki asertywne: odmowa, model DESC, informacja zwrotna, zdarta płyta – ćwiczenia praktyczne

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
Stres jest nieodłącznym elementem życia – pokochaj go lub zniszcz

  • Natura stresu – pozytywny i negatywny
  • Co nas stresuje? – przyczyny stanu rzeczy
  • Jak sobie z tym radzić? – tarcza antystresowa: wymiar społeczny, duchowy, fizyczny i umysłowy

GÓRA LODOWA ORGANIZACJI WG JAMESA A.F. STONERA I CHARLESA WANKELA
Przez większość życia jesteś członkiem takiej czy innej organizacji...

  • Jakie elementy składają się na efektywną pracę jednostki organizacyjnej?
  • Elementy formalne i nieformalne realizowane w biurze
  • Jakie funkcje spełnia biuro?

EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z SZEFEM
Szef też człowiek – musisz go zrozumieć

  • Prowadzenie kalendarza szefa
  • Dawanie i przyjmowanie informacji zwrotnej w relacjach z szefem
  • Rodzaje informacji zwrotnej
  • Typologia szefów
  • Osobowość pracownika

KONCENTRACJA ZESPOŁU NA DZIAŁANIU I  BUDOWIE WARTOŚCI FIRMY

Ekspert: Jacek Rozenek

08.30 Rejestracja uczestników
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

Wykorzystywanie szans małych i dużych – standardy nowego przywództwa
NOWE SPOJRZENIE NA EFEKTYWNOŚĆ LIDERA  – PRZYWÓDZTWO, KTÓRE SIĘ ROZWIJA
Jak zmieniły się standardy przywództwa i poziom efektywności liderów na przełomie kilku ostatnich lat?

  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunku do liderów?
  • Dlaczego stare metody przywódcze już nie działają i nie wpływają na wyniki organizacji i zespołów?
  • Z kim chcą dziś pracować ludzie?
  • Jakiego lidera oczekuje skuteczny zespół?
  • Jakie umiejętności managerów przekładają się na zyski?
  • Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo - jakie „klasyczne” umiejętności przywódcze przeszły do historii?

Budowanie wartości firmy - elastyczność i szybkość reakcji
JAKIE CECHY UŁATWIAJĄ MANAGEROM BUDOWĘ WARTOŚCI FIRMY – GODZENIE SPRZECZNOŚCI
W jakich obszarach możesz pozwolić swoim ludziom na przeciętność, a w jakich nie?

  • Umiejętność balansowania na granicy sprzeczności – konfrontacja
  • Kluczowe pytanie Lidera: „Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo?”
  • Jak zarządzać zespołami w świecie braku orientacji, kierunku i pewności tego, co przyniesie jutro?
  • Balansowanie między sprzecznościami
  • Analiza przypadku: W jakich obszarach możesz sobie pozwolić na przeciętność, w jakich nie?

Umiejętność procesowego wsparcia „niezależnych”
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CZASACH „BRAKU AUTORYTETÓW” – JAK BUDOWAĆ STANDARDY EFEKTYWNOŚCI W ZESPOLE, KTÓRY NIE POTRZEBUJE AUTORYTETÓW I IDEAŁÓW?
Proces pracy - motywacja- działanie – feedback - jak pracować z zespołem „niezależnych”

  • Jak współdziałać z ludźmi/zespołami nie potrzebującymi autorytetów?
  • Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Proces pracy – motywacja - działanie - feedback jak pracować z zespołem „niezależnych”
  • Analiza przypadku: Co pomaga tworzyć zespoły ludzi niezależnych, biorących odpowiedzialność za własne życie?

Koncentracja uwagi podwładnych na działaniu
MOTYWOWANIE DO ZMIAN
Wspieranie elastyczności i szybkości działań w organizacji

  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia – wspieranie zmian
  • Kotwiczenie zmian w kulturze zespołu
  • Dostosowywanie działania zespołu do strategii procesu zmian
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów w procesie zmian?

Zakończenie szkolenia

Metody:

Metodologia:

Szkolenie prowadzone w formie wykładów, dyskusji oraz analizy kazusów, przepisów prawa, orzecznictwa, organizacji  i zarządzania.

Opinie uczestników projektów skierowanych do specjalistów w Biurach Zarządu i Rady Nadzorczych

„Szkolenie zorganizowane na najwyższym poziomie, bardzo dobry dobór profesjonalnej kadry, która potrafiła odpowiedzieć na nurtujące nas pytania. Elastyczne podejście do tematów uwarunkowane potrzebami uczestników” - Lidia Brakoniecka, Ośrodek Badawczo-Rozwojowy CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ SA

„Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie. Wielki "+" dla organizatorów” - Ewelina Korczyk, Nadwiślańska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.

„Perfekcyjna organizacja; bardzo dobra atmosfera w sferze zdobywanie wiedzy oraz kontaktów z uczestnikami i ekspertami” - Elżbieta Piątek, Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.

"Wiedza merytoryczna poparta przykładami" - Izabela Mańkowska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.

 „Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządu” -Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

„Zorganizowane na wysokim poziomie, przy zaangażowaniu bardzo dobrych ekspertów” - Andrzej Pruncal, TAURON – Polska Energia S.A.
 
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Office managerów,
  • Kierowników biur,
  • Kierowników i specjalistów ds. administracji,
  • Kierowników sekretariatów,
  • Osób odpowiedzialnych za koordynacje pracy biura.

Eksperci:

Jacek Rozenek


  • Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu, nazywany trenerem nowej generacji
  • Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołem, technik wpływu, technik antymanipulacyjnych, wystąpień publicznych i zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych
  • W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego;
  • Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji nawet do 400%
  • Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki
  • Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu „Technika Wpływu” dla polityków
  • Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th' Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco

 

mec. Anna Adamczyk


    • Radca prawny, praktyk prawa gospodarczego.
    • Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako prawnik w warszawskich kancelariach prawnych; Obecnie pracuje w jednej z renomowanych kancelarii prawnych w Warszawie w Departamencie korporacyjnym; Specjalizuje się w transakcjach handlowych krajowych i zagranicznych oraz w prawie spółek, transakcjach łączenia i przejęcia spółek; Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej firm; Świadczy doradztwo prawne oraz kieruje transakcjami na rynku niepublicznym (private equity);
    • Posiada rozległą wiedzę na temat tworzenia i zarządzania projektami skierowanymi na optymalizację podatkową w oparciu o struktury typu off-shore.

 

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Renata Zwierzyk


      • Odpowiada za administrowanie biurami CBRE w Polsce oraz pełni funkcję Zastępcy Szefa odpowiedzialnego za utrzymanie ciągłości działania Spółki.
      • Swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu administracją zdobywała w różnych branżach, min. w branży finansowej, bankowej, motoryzacyjnej, informatycznej oraz  konsultingowej.
      • Specjalizuje się w implementacji strategii podnoszących efektywność procesów administracyjnych oraz optymalizujących koszty funkcjonowania biura. Posiada duże doświadczenie w projektach wdrażających zarządzanie zmianą w firmie.
      • Ukończyła Szkołę Główna Handlową w Warszawie oraz Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych i Zarządzania w Warszawie.

Cena:

zgłoszenie do 07.06.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2019 - 2 570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w trzydniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 2570 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT
(wskaż w formularzu terminy noclegów) 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone