Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Marketing

Copywriting

Jak komunikować to co naprawdę ważne?

13-14.06.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund,  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady
i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:

  • dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
  • określać korzyści wynikające z danego produktu,
  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
  • tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
  • skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska

Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 20
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I szkolenia

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

  • Co jest ważne w copywritingu?
  • Perswazyjność a czas czytelnika
  • Jak osiągnąć cel komunikatu?
  • Hierarchia informacji
  • Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
  • Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
  • Jak pisać krócej?
  • Jak wydobyć to, co najważniejsze?

KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?

  • Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
  • Zanim zaczniesz pisać...
  • Do kogo piszesz?
  • Czego oczekujesz od odbiorcy?
  • Pisz po ludzku
  • Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
  • Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
  • „Klątwa wiedzy" – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
  • Korzyści czy cechy?
  • Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?

16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II szkolenia

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

  • Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
  • Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
  • Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
  • Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
  • Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
  • Jak przekazać to, co istotne?
  • „Dużo" czyli ile?
  • Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
  • Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?

GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK

  • Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
  • Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
  • 3 kategorie nagłówków
  • O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
  • Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?

LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

  • Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
  • Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
  • Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
  • Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
  • Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
  • Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne

SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

  • Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
  • Przykłady – słowa w różnym kontekście
  • Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. 
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Adrian Tomaszewski


    • Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
    • Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
    • Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5. Jest autorem dwóch książek: „Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).

 

Cena:

zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 770 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone