Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny menedżera

Jak budować pozytywne relacje biznesowe z kontrahentami o odmiennej kulturze?

12-13.11.2016
Warszawa, Hotel Hilton****

Korzyści:

Szanowni Państwo,

Różnorodność i intensywność możliwych form kontaktowania się w środowisku międzynarodowym, przyspieszenie procesów, intensywność zmian, wpłynęły na obyczajowość, moderując tym samym reguły etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego. W jaki sposób odnaleźć prawidłowe i stosowne schematy funkcjonowania w środowisku międzynarodowym, zarówno na gruncie nieformalnym, jak i w sytuacjach oficjalnych? O czym należy pamiętać i jak radzić sobie z sytuacjami wzbudzającymi wątpliwości lub z zachowaniami innych, które nas zaskakują? Jak współpracować z innymi nacjami z poszanowaniem ich wartości
i przyzwyczajeń, aby osiągać efektywność? Jak uwzględnić specyfikę różnych kultur i samemu być lepiej rozumianym? Jak być skuteczniejszym członkiem międzynarodowego teamu?

Zapraszamy na kompleksowe szkolenie, podczas którego poznacie Państwo zaawansowane kwestie prowadzenia biznesu w środowisku międzynarodowym. Program szkolenia został przygotowany z myślą o tych wszystkich osobach, które czują potrzebę zweryfikowania swoich norm zachowania się w środowisku międzynarodowym.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • poszerzysz umiejętności organizacji i obsługi spotkań w firmie,
  • zdobędziesz wiedzę w zakresie profesjonalnej etykiety i protokołu dyplomatycznego,
  • poznasz reguły tworzenia korespondencji,
  • zdobędziesz umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań biznesowych do sytuacji,
  • nabędziesz wiedzę na temat różnic kulturowych ze szczególnym uwzględnieniem Chin, Danii i USA,
  • nauczysz się skuteczniej pracować oraz tworzyć dobry klimat w pracy w międzynarodowym zespole,
  • poznasz przyczyny, skutki oraz metody minimalizacji szoku kulturowego,
  • poznasz sposoby rozwiązywania konfliktów powstałych na tle różnic międzykulturowych,
  • dowiesz się jak budować w sobie i zagranicznych współpracownikach pozytywne nastawienie.

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Anna Chmielewska
T: 22 696 80 22

Program:


DZIEŃ I – 12 GRUDNIA 2016


9.30-10.00 – rejestracja i powitalna kawa
10.00 – rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Leszek Kazimierski

Protokół dyplomatyczny oraz zasady savoir-vivre

  • Savoir-vivre – współczesne ujęcie etykiety w biznesie i życiu prywatnym w kontekście zapisów protokolarnych
  • Tytulatura w kontaktach służbowych
  • Precedencja – zasady pierwszeństwa w praktycznym ujęciu
  • Wiek, płeć, status społeczny a hierarchia służbowa

Organizacja i obsługa wizyt oficjalnych i roboczych

  • W jaki sposób przygotować się do wizyty?
  • Reguły spotkań (ustawienia stołów i hierarchia miejsc)
  • W jaki sposób podejmować delegację zagraniczną?
  • Reguły podziękowań i pożegnań

Jak się przygotować do uroczystości/przyjęcia?

  • Przygotowania do przyjęcia
  • Program przyjęcia
  • Przyjęcia na stojąco
  • Przyjmowanie gości
  • Powitanie – sztuka stosowania eleganckich form
  • Przedstawianie się oraz innych osób podczas przyjęć
  • Podziękowania, toasty, przemowy, mowy okolicznościowe – zgodne z zasadami etykiety

Międzynarodowy savoir vivre

  • Wyjazd za granicę – jak się do niego przygotować?
  • Jakie są zasady przyjmowanie gości z zagranicy?
  • Jak się zachować w kontakcie z dyplomatami?
  • Specyfika kontaktów z przedstawicielami różnych kultur

Etyka korespondencji

  • Zaproszenia – zasady konstrukcji, wysyłanie, odpowiadanie
  • Konstruowanie eleganckiego pisma – różnice w zależności od kraju

Autoprezentacja

  • Dress code w różnych sytuacjach
  • Wywieranie właściwego pierwszego wrażenia
  • Kreowania właściwego własnego wizerunku
  • Mowa ciała - body language
  • Profesjonalizm wystąpień i konstruowanie błyskotliwych wypowiedzi

16.30 Zakończenie I dnia szkolenia

 

DZIEŃ II – 13 GRUDNIA 2016

8.30-9.00 – rejestracja i powitalna kawa
9.00 – rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Małgorzata Głębocka – Szurko


Efektywna praca w środowisku międzynarodowym

  • Kultura  jako góra lodowa
  • Specyfika komunikacji z Duńczykami, Chińczykami, Amerykanami – czyli co powinniśmy wiedzieć o kolegach z innych krajów.

Komunikacja w środowisku międzykulturowym

  • Komuniacja w Danii, Holandii, i Chinach - case study
  • Dostosowanie efektywnego feedbacku do odbiorcy
  • Różnice kulturowe
  • Komunikacja pośrednia a bezpośrednia
  • Wysoki, niski dystans, podejście do czasu, ekspresyjność a powściągliwość

Chiny i ich kultura. Jak zbudować partnerskie relacje z osobami o odmiennej kulturze?

  • Chiny – nieznane fakty i statystyki
  • Kulura Chin – podstawowe pojęcia, wartości
  • Konfucjanizm - religia czy system wartości?
  • Społeczeństwo i kultura
  • Jak pracują koledzy z Chin? Praktyki biznesowe
  • Komunikacja werbalna z kolegami z Chin - ćwiczenie
  • Tajwan na tle Chin

Jak być efektywnym pracownikiem w środowisku międzykulturowym?

  • Zrozumieć różne style zarządzania -  Dania, USA i Chiny
  • Przywództwo w USA, Danii i Chinach – ćwiczenie
  • Udział w projektach międzynarodowych - case study
  • Wybierz odpowiedni styl komunikowania się w projektach  międzynarodowych - ćwiczenie

Zdyscyplinowany Niemiec – narzekający Polak, czyli czym są stereotypy i jak sobie z nimi radzić?

  • Stereotypy w komunikacji - Polska, Dania, Chiny, USA
  • Znaczenie nastawienia w komunikacji z Duńczykami, Chińczykami
  • i Amerykanami.
  • Identyfikacja własnych przekonań – szanse i zagrożenia
  • Zegar stereotypów - ćwiczenie

Konflikty w międzynarodowym zespole – jak sobie z nimi radzić?

  • Metody rozwiązania konfliktów w zespole międzynarodowym - Polska, Chiny, Dania, USA
  • Style rozwiązywania konfliktów – test
  • Rola emocji w konflikcie
  • Zjawiska charakteryzujące decyzje grupowe (przesunięcie ryzyka, odpowiedzialność, syndrom grupowego myślenia)

USA vs. Polska - co nas łączy, co nas dzieli?

  •  
  • Fakty i statystyki - trzeba je znać.
  • Jak skutecznie prowadzić biznes z amerykanami?
  • Społeczeństwo i kultura.
  • Jak pracują koledzy z USA? Praktyki biznesowe.
  • Komunikacja werbalna z kolegami z USA - ćwiczenie

 

16.00 Zakończenie szkolenia

 

Metody:

Szkolenie będzie prowadzone metodą interaktywną przy zastosowaniu m.in. prezentacji multimedialnych, materiałów pomocniczych oraz mini - wykładów. Do rozwoju wiedzy związanej z tematem szkolenia wykorzystane zostaną także różnego rodzaju ćwiczenia, gry oraz case study.

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

LESZEK Leopold Baron von Biberstein Kazimierski

  • Mówca motywacyjny, trener biznesu, doradca. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizowaniu i zarządzaniu przedstawicielstwami firm i instytucji za granicą. Były dyrektor ds. kontaktów zagranicznych w kilku spółkach (Reporter, Geo Globe Polska).

  • Były dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Kijowie. Zasiadał w kilku Radach Nadzorczych spółek kapitałowych. Ekspert w dziedzinie szkoleń i doradztwa z zakresu: etykiety, savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego, prezentacji i autoprezentacji, asertywności, negocjacji, motywacji i automotywacji, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania problemów menedżerskich, kreatywności, zarządzania projektem, zarządzania zespołem, szybkiego czytania, szybkiej nauki języków obcych.  Autor fachowych publikacji w gazetach i czasopismach branżowych oraz ekspert zapraszany do udziału w programach radiowych i telewizyjnych (TVP-2, TVN, TVN Style).

 

Małgorzata Głębocka - Szurko


    • Przedsiębiorca, Ekspert w zakresie transferu filozofii LEAN i KAIZEN i zarządzania zasobami ludzkimi.
    • Zarządzała międzynarodowymi projektami i zespołami w Chinach, Dani, Holandii, Norwegii, Wietnamie i USA. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zmian (restrukturyzacje, połączenia). Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.
    • Wdrażała systemy motywacyjne Kaizen dla pracowników produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”. Posiada wiedzę oraz doświadczenie w zakresie międzynarodowego Prawa Pracy, filozofii Lean Management, projektów międzykulturowych.
    • Podczas jej pracy w Sonion Polska, firma była wielokrotnie wyróżniana, m.in. godłem „Inwestor w kapitał ludzki" (2002), dwukrotnie bursztynową statuetką „Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi": za partnerstwo w zarządzaniu (2004) i innowacyjność (2005) oraz złotą statuetką za całokształt osiągnięć w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (2006).
    • Międzynarodowy Trener NLP, coach, doradca HR. Zaraża pasją inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.

 

Cena:

zgłoszenie do 29.10.2016 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 30.10.2016 - 1970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone