Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieProdukcja/LogistykaSzkolenia w fabrykach

premium

South Korea & Japan Medical Tour

World Class Healthcare Excellence

22-30.11.2019
Okinawa, Japonia, Korea Południowa

Korzyści:

Niezwykle nowoczesne: służby zdrowia w Korei i Japonii od lat zajmują pierwsze miejsca na światowych rankingach  pod względem zaawansowania technik medycznych, w znacznym stopniu dystansując inne państwa uprzemysłowione. Innowacje technologiczne przyciągają specjalistów branżowych z całego świata, którzy przyjeżdżają do Japonii i Korei, aby uczyć się zarządzać bardziej efektywnie placówkami medycznym i podnosić kwalifikacje w konkretnych specjalizacjach (w tym również menadżerskich).

Służby zdrowia Korei i Japonii przez świadczenie doskonałych usług medycznych przyciągają do siebie również międzynarodowych pacjentów, którzy decydują się na przylot do Azji, aby mieć pewność, że zajmą się nimi najlepsi specjaliści. Ciągłe doskonalenie procesów, najwyższa jakość oraz unikalne rozwiązania w kontekście nowych technologii uczyniły z koreańskiego i japońskiego systemu ochrony zdrowia najlepsze i najefektywniejsze na świecie.

Chcąc czerpać wzorce w oparciu o najlepsze modele służby zdrowia, zorganizowaliśmy konferencję połączoną z wizytami studyjnymi w Korei Południowej oraz Japonii, której tematem przewodnim będą innowacje w służbie zdrowia z trzech różnych perspektyw - lekarza, menadżera oraz pacjenta.

Zaproszenie do uczestnictwa w konferencji i wizytach studyjnych kierujemy przede wszystkim do menedżerów zarządzających jednostkami służby zdrowia, przedstawicieli samorządów i organów sprawujących nadzór właścicielski nad szpitalami publicznymi i niepublicznymi, lekarzy oraz wszystkich osób poszukujących skutecznych rozwiązań na „uzdrowienie” sytuacji w publicznych i prywatnych zakładach opieki zdrowotnej.

Podczas wyjazdu będziemy kłaść nacisk na przeniesienie japońskich i koreańskich rozwiązań zarządczych na polskie warunki rynkowe. Skorzystamy z doświadczeń i rozwiązań stosowanych w szpitalach i ośrodkach medycznych. Poznamy najnowsze światowe trendy w neurochirurgii, stomatologii, a także opiece nad osobami starszymi, wykorzystanie egzoszkieletów w rehabilitacji czy marketingu w branży healthcare.

Zapraszam do zapoznania się z naszym programem i zarezerwowania miejsc już dzisiaj.

Z poważaniem,
Konrad Kaczmarczyk
Dyrektor Generalny

k.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

Dzień I Piątek, 22.11.2019 r.
15.00 Wylot do Japonii

Dzień II Sobota, 23.11.2019 r.
13:00 Przylot na Okinawę

  • Wprowadzenie do LEAN Healthcare - System
  • Produkcyjny Toyoty w praktyce: przegląd koncepcji Kaizen,
  • podstawowe informacje dotyczące japońskiej kultury pracy i podejścia do zarządzania

18:00 Kolacja Powitalna

Dzień III Niedziela, 24.11.2019 r.
Zwiedzanie Okinawy- wyspa nazywana japońskimi Hawajami urzeka pięknymi plażami. Historia tej urokliwej wyspy nosi jednak krwawe piętno historii-  to tutaj rozegrała się jedna z decydujących bitew II wojny światowej. Odbędziemy podróż śladami tych wydarzeń.

Dzień IV Poniedziałek, 25.11.2019 r.
Śniadanie
Czas wolny -plażowanie
13:00-16:00 Wizyta w Port Hillock – domu spokojnej starości, który jest najlepszym przykładem doskonałej opieki, jaką można zaoferować starzejącemu się społeczeństwu. Strategia promocji - Premium Senior Care, Visual management
19:00 Przelot na Kyushu, Fukuoka, Japonia

Dzień V Wtorek, 26.11.2019 r.
Śniadanie
9:00-12:00 Benchmark tour u źródła - zwiedzanie fabryki Toyota Motor Kyushu - LEXUS - Behind the Scenes: budowa karoserii i montaż samochodów, linie wielomodelowe w praktyce, funkcjonowanie Employee Training Center, Toyota Production System I  Lean Management
Lunch
14:00-17:00 Saga University Hospital - Szpital określany w Japonii  jako lider we wdrażaniu najnowszych odkryć technologicznych w medycynie.
Kolacja

Dzień VI Środa, 27.11.2019 r.
Śniadanie
10.00-13:00 Fukuoka University Hospital
Szpital Uniwersytecki Fukuoka jest jednym z najważniejszych centrów chirurgicznych w Japonii, który opracował zaawansowaną neurorehabilitację przy użyciu egzoszkieletu HAL (hybrydowa kończyna wspomagająca dla pacjentów z udarem mózgu)
13:00 Lunch
14:00-16:00  Wypoczynek w gorących źródłach - ONSEN
18:00-19:20 Przelot Do Korei
20:30 zameldowanie w hotelu

Dzień VII Czwartek, 28.11.2019 r.
Śniadanie
10.00-12:00 INHA International Medical Center

  • Nowoczesny szpital znajdujący się zaledwie 5 minut od międzynarodowego lotniska w Seulu z celowym zamiarem obsługi pacjentów międzynarodowych.
  • Zapoznamy się w nim z modelem działalności usługowej w oparciu o LEAN management. Kluczowymi narzędziami i metodami, jakie zostaną nam zaprezentowane będą: funkcjonowanie narzędzi 5S, poprawa jakości usług i bezpieczeństwa poprzez zastosowanie narzędzi LEAN.

12:00-13:00 Lunch
14:00-16:00 ASAN Hospital

  • Globalny kompleks medyczny-i największa instytucja medyczna w Korei, w której łącznie znajduje się 2 705 łóżek zajmujących powierzchnię około 85 000m2. Asan Medical Center Centrum Medyczne Asam codziennie przyjmuje średnio 12 279 pacjentów ambulatoryjnych, 2 576 pacjentów hospitalizowanych i 330 pacjentów w tzw. nagłych wypadkach, wykonując jednocześnie około 65 599 wysoce zaawansowanych operacji rocznie
  • Zwiedzanie Seulu

Dzień VIII Piątek, 29.11.2019 r.
10.00-12:00 HUMAN DIGITAL DENTAL HOSPITAL S-PLANT

  • Światowej Sławy szpital stomatologiczny (nr 1 na Świecie) stosujący cyfrowy system stomatologiczny, który jest w stanie zapewnić szerokie możliwości leczenia oraz współpracy między oddziałami. Szpital prowadzi także najnowszy program symulacji operacji. Human Digital Denthal Hospital łączy najnowszą technologię dentystyczną z doświadczeniem profesorów uniwersyteckich
  • Zwiedzanie Seulu

Dzień IX Sobota, 30.11.2019 r.
Wylot do Europy

Metody:

MEDICAL STUDY TOURS:
INHA MEDICAL CENTER
Nowoczesny szpital znajdujący się zaledwie 5 minut od międzynarodowego lotniska w Seulu z celu obsługi pacjentów międzynarodowych. Jest to najlepszy przykład renomy koreańskiej służby zdrowia, która przeżywa prawdziwy boom „turystyki medycznej”, dzięki świadczeniu usług na najwyższym poziomie (World Class Excellence). W szpitalu zapoznamy się z modelem działalności usługowej w oparciu o LEAN Management. Kluczowymi narzędziami i metodami, jakie zostaną nam zaprezentowane, będą: funkcjonowanie narzędzi 5S, poprawa jakości usług i bezpieczeństwa poprzez zastosowanie narzędzi LEAN. Szpital posiada ponadprzeciętne osiągnięcia w opiece lekarskiej, pielęgniarskiej, usługach około medycznych oraz w innowacyjnym zarządzaniu szpitalem. Szpital prowadzi m.in. Centrum Medycyny Prewencyjnej w celu poszerzenia zakresu opieki medycznej związanej z zapobieganiem chorobom. Funkcjonowanie szpitala jest przykładem synergicznego oddziaływania medycyny, opieki zdrowotnej, pielęgniarskiej, działalności edukacyjnej i naukowej. Szpital zapewnia swoim pracownikom możliwość ciągłego uczenia się zgodnie z  modelem Kaizen stworzonym w Toyocie. Dzięki wykorzystaniu i wdrożeniu narzędzi LEAN Management w szpitalu. funkcjonuje system ciągłego doskonalenia.

PORT HILLOCK
„Idealny Dom Spokojnej Starości”, znajdujący się na rajskiej wyspie Okinawa. Powstały z potrzeby świadczenia usług dla rosnącej liczby osób wymagających opieki w starzejącym się społeczeństwie japońskim. Placówka świadczy usługi połączone z opieką pielęgniarską, obsługując jednocześnie  120 osób zakwaterowanych w pokojach jednoosobowych. Misją Port Hillock jest dawanie jego klientom „nowego życia”. Jest on najlepszym przykładem zastosowania innowacji w usługach okołomedycznych, japońską odpowiedzią na problem starzejącego się społeczeństwa  kraju kwitnącej wiśni..

FUKUOKA UNIVERSITY HOSPITAL
Szpital, który opracował zaawansowaną neurorehabilitację przy użyciu egzoszkieletu HAL (hybrydowa kończyna wspomagająca dla pacjentów z udarem mózgu). Szpital Uniwersytecki w Fukuoka jest jednym z najważniejszych centrów chirurgicznych w Japonii. Dzięki doświadczonej kadrze neurochirurgów leczy pacjentów w zakresie: zaburzeń neurologicznych, w tym udarów / chorób naczyniowo mózgowych, guzów mózgu i kręgosłupa, chorób kręgosłupa i nerwów obwodowych, urazowych uszkodzeń mózgu, zaburzeń ruchu i zaburzeń pediatrycznych. Centrum neurochirurgiczne posiada interdyscyplinarny zespół ekspertów składający się z neurochirurgów, neurologów, lekarzy pogotowia ratunkowego, pielęgniarek, personelu rehabilitacyjnego i innego personelu medycznego, zapewniającego opiekę skoncentrowaną na pacjencie. Ponadto szpital opracował innowacyjną technologię chirurgiczną w mikrochirurgii podstawy czaszki, chirurgii wewnątrznaczyniowej oraz neurochirurgii.

SAGA UNIVERSITY HOSPITAL
W Japonii określany jest jako lider we wdrażaniu najnowszych trendów technologicznych w medycynie. Szpital prowadzony jest zgodnie ze standardami continuous improvement, co dodatkowo wzmocniło jego znakomitą już od lat reputację. Szpital Uniwersytecki przy Wydziale Lekarskim jest od 1981 roku jedną z głównych placówek medycznych w mieście Saga . Posiada 604 łózka dla swoich pacjentów.

ASAN MEDICAL CENTER
Globalny kompleks medyczny i największa instytucja medyczna w Korei, w której łącznie znajduje się 2705 łóżek na powierzchni około 85 000 m2. Centrum Medyczne Asan codziennie przyjmuje średnio 12 279 pacjentów ambulatoryjnych, 2 576 pacjentów hospitalizowanych i 330 pacjentów w tzw. nagłych wypadkach, jednocześnie wykonując około 65 599 wysoce zaawansowanych operacji rocznie. Dzisiaj Centrum Medyczne Asan cieszy się opinią najlepszego szpitala w Korei.

TOYOTA FACTORY LEXUS
Aby w pełni zrozumieć filozofię Kaizen, która tak jest sercem innowacji LEAN management, trzeba odwiedzić zakład produkcyjny koncernu Toyota. Przejście się wzdłuż linii produkcyjnej, wspólne dyskusje z pracownikami fabryki pomogą zrozumieć ideę ciągłego doskonalenia w praktyce. Podczas wizyty będzie można zaobserwować zakres działań Kaizen w organizacji oraz funkcjonowanie systemu kanban. Jest to jedna z najnowocześniejszych fabryk koncernu na świecie, zatrudniająca ponad 5200 pracowników i produkująca ponad 370 000 jednostek rocznie.

HUMAN DIGITAL DENTAL HOSPITAL
Uznawany za nr 1 na świecie szpital stomatologiczny, stosujący cyfrowy system stomatologiczny  zapewniający szerokie możliwości leczenia w oparciu o współpracę różnych oddziałów oraz prowadzenie najnowszego programu symulacji operacji. Placówka oferuje swoim klientom połączenie najnowszej technologii dentystycznej z doświadczeniem profesorów uniwersyteckich. Szpital uznawany za kreatora najnowszych trendów w stomatologii, od którego uczy się cały świat.

Cena:

zgłoszenie do 31.07.2019 - 19 900 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.08.2019 - 22 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena

  • Zgłoszenie do 31.05.2019 - 15 700 PLN netto* - tylko 2 miejsca w tej cenie
  • Zgłoszenie od 30.06.2019 - 17 800 PLN netto* tylko 2 miejsca w tej cenie
  • Zgłoszenie od 31.07.2019 - 19 900 PLN netto* tylko 2 miejsca w tej cenie
  • zgłoszenie od 1.08.2019 - 22 670 pln netto

**Dopłata do  przelotu na trasie

  • w klasie economy - 4 200 PLN netto
  • w klasie premium (szersze fotele, rozkładane do kąta 45 stopni) - 9 200 pln netto
  • w klasie biznes (flat bed, fotel rozkładający się do kąta 180 stopni, łóżko z wieloma funkcjami masażu, wyżywienie ultra all inclusive) - 16 900 PLN netto

*do ceny należy doliczyć podatek 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Wizyty w szpitalach, fabrykach, wykłady
  • Transport wewnętrzny, autokarowy oraz kolejowy
  • Pełne wyżywienie wg programu
  • Opiekę polskojęzycznego przewodnika i tłumacza
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone