Biuro Zarządu i PrawoLeadershipSzkolenia w fabrykach
Certyfikowany Dyrektor Administracyjny
Zarządzanie i kontrola zakupów oraz budżetu, kluczowe umowy oraz regulacje bezpieczeństwa, wewnętrzna dokumentacja, odpowiedzialność
05-06.07.2016
Warszawa, ADN Centrum Konf., Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.
Korzyści:
Przekazanie najefektywniejszych praktyk rynkowych w zakresie pracy działów administracji w zakresie:
- nadzorowania procesów zakupowych i współpracy z dostawcami,
- optymalizacji kosztów administracyjnych organizacji,
- Sprawne zarzadzaniem procesami dokumentacyjnymi i budżetowaniem kosztów.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Jak nadzorować przepływ kluczowych dokumentów w firmie?
- Jak tworzyć i wprowadzać zmiany w regulacjach wewnętrznych?
- Jak zażądać procesem współpracy z dostawcami?
- Jak tworzyć politykę zakupową działu administracji?
- Jakich taktyk używać we współpracy z dostawcami monopolistami?
- Jakie zapisy wprowadzać do umów z podwykonawcami aby zabezpieczyć wykonanie usług?
- W jaki sposób dbać o bezpieczeństwo dokumentów firmowych?
- Jak w prosty sposób budżetować i optymalizować wydatki związane z obsługa administracyjną?
Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
tel.: 22 696 80 22
a.chmielewska@langas.pl
Program:
DZIEŃ I – REGULAMINY, OBIEG I UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW, OCHRONA INTERESÓW I ZABEZPIECZANIE UMÓW DZIAŁU ADMINISTRACJI
ekspert: mec. Piotr Fojtik
TWORZENIE REGULAMINÓW, ROZPORZĄDZEŃ, POLECEŃ, OBIEG DOKUMENTÓW W FIRMIE
Jak doskonalić kwestie związane z regulacjami wewnętrznymi?
- Jak konstruować i wprowadzać zmiany do regulaminów wewnętrznych firmy?
- Jakie regulacje wewnętrzne wdrażać, aby wzmocnić bezpieczeństwo: informacji, dokumentów, tajemnicy firmy?
- W jakich sprawach i w jakiej formie wydawane są polecenia?
- Egzekwowanie rozporządzeń firmowych
- Wprowadzanie zmian do rozporządzeń wewnętrznych
- Zasady postępowanie z dokumentacją w firmie, obieg wewnętrzny i zewnętrzny
- CASE STUDY: zapisy w regulacjach wewnętrznych
UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW – SWOBODA UDOSTĘPNIANIA ORAZ OGRANICZENIA
W jaki sposób dbać o bezpieczeństwo dokumentów firmowych?
- W ramach danej jednostki organizacyjnej (pomiędzy poszczególnymi działami)
- Na zewnątrz jednostki organizacyjnej zgodnie z jej wolą
- Na zewnątrz jednostki organizacyjnej wskutek przymusu prawnego
- Przepisy prawa wskazujące, kto może a kto nie może mieć dostępu do dokumentacji
- CASE STUDY: przekroczenie uprawnień w zakresie udostępniania dokumentacji
OCHRONA INTERESÓW ORGANIZACJI NA ETAPIE NEGOCJACJI UMOWY ZAKUPU/DOSTAWY
W jaki sposób chronić umowy z dostawcami usług/produktów?
- Konstrukcja treści zapytania ofertowego
- Treść oferty a, odpowiedź na ofertę
- Obowiązki sprzedającego i kupującego
- CASE STUDY: analiza procesu i procedury ofertowania
RODZAJ UMÓW ZAWIERANYCH PRZEZ DZIAŁ ADMINISTRACYJNY
Jakie typy umów stosować i jakie zapisy wykorzystywać, a jakich unikać?
- Ryzyko związane z konstrukcją umów
- Standardy umów w procesie zakupu, a formalizacja zasad współpracy z dostawcą
- Umowa na dostawę jednorazową, umowy ramowe, umowy na wyłączność
- Umowy partnerskie, ogólne warunki dostawy i zakupu
- Gestia transportowa i ubezpieczeniowa
- CASE STUDY: analiza typów umów
ZABEZPIECZANIE UMOWY ZAKUPU/DOSTAWY OD STRONY JEJ ROZLICZENIA I WYKONANIA
W jaki sposób zadbać o sprawą i zgodną z zamówieniem realizację umów z podwykonawcami?
- Rodzaje zabezpieczeń w umowach zakupu i dostawy
- Miejsce wykonania i terminy w umowach zakupu/dostawy
- Kontrola realizacji umów dostawy
- CASE STUDY: warunki umowy, a jej realizacja i wykonanie – błędy i rozwiązania prawne
DZIEŃ II - POLITYKA ZAKUPOWA, KATEGORYZACJA ZAKUPÓW, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI I OPTYMALIZACJA KOSZTÓW ADMINISTRACYJNYCH
ekspert: dr Marek Kasperek
POLITYKA ZAKUPOWA DZIAŁU ADMINISTRACJI
Jak tworzyć politykę zakupową w dziale?
- Sporządzenie planu zakupów
- Dostawca monopolista – polityka postępowania
- Składanie zamówień z perspektywy działu administracji
- Sporządzanie ofert i wysyłanie ich do potencjalnych dostawców
- Zmowa dostawców
- Wstępna selekcja ofert
- ĆWICZENIA: analiza polityki zakupowej
DZIAŁANIA LOGISTYCZNE I OPTYMALIZACYJNE DZIAŁU ADMINISTRACJI W ZARZĄDZANIU PROCESEM ZAKUPÓW
Jak zarządzać i prowadzić logistykę zakupów w dziale administracji?
- Logistyka w działaniu zespołu administracji jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa
- Outsourcing usług w funkcjonowaniu działu administracji
- Dobór i angażowanie wyspecjalizowanych firm zewnętrznych (obniżanie kosztów zarządzania kontraktem, optymalizacja kosztów obsługi)
- Kategoryzacja zakupów – wyznaczenie ważności zakupów
DZIAŁ ADMINISTRACJI W KONTAKTACH Z DOSTAWCAMI
W jaki sposób budować i prowadzić współpracę z dostawcami?
- Sposoby ustalania cen przez dostawców
- Zakupy środków trwałych i kryterium Total Cost of Ownership
- Pojęcie i identyfikacja kosztów zakupów
- Prognozowanie zachowań dostawców
- Ocena i kryteria wyboru dostawców
- Wybór sposobu współpracy z dostawcą w zależności od priorytetu zakupu
- ĆWICZENIA: wybór dostawcy
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI ZAKUPÓW I REDUKCJA KOSZTÓW ZAKUPÓW DZIAŁU ADMINISTRACJI
W jaki sposób optymalizować wydatki związane z zakupami do firmy?
- Konflikty kosztowe, kalkulacja kosztów zakupów
- Identyfikacja i obniżka kosztów zakupów
- Trwała optymalizacja kosztów zakupów i jej wdrożenie
- ĆWICZENIA: kosztorysowanie zakupów
Metody:
Szkolenie ma charakter wykładowy połączony z dyskusjami grupowymi, ćwiczeniami, analizą dokumentów i zapisów kluczowych w funkcjonowaniu działów administracji.
Szkolenie kierujemy do:
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Specjalistów i pracowników działów administracji i organizacji
- Osób odpowiedzialnych za koordynowanie biura administracji
Eksperci:
dr Marek Kasperek
|
|
Cena:
zgłoszenie do 21.06.2016 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 22.06.2016 - 1 870 PLN + 23% VAT
Informacje dodatkowe:
CENA ZAWIERA:
- uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
- obiady, poczęstunek podczas przerw
* Cena nie zawiera noclegów
Jeśli korzystasz z OFERTY JUBILEUSZOWEJ wpisz na formularzu zgłoszeniowym hasło „2 za 1”
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 1870 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.