Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

Trudne rozmowy menedżerskie

Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądaną zmianę u pracownika

22.09.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Czy wiesz, że 85% menedżerów odczuwa strach przed indywidualnymi rozmowami ze swoimi podwładnymi? Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile….   o ile zostanie przygotowana i  przeprowadzona DOBRZE!

To właśnie  trudne rozmowy są najbardziej rozwijające, to tutaj często zostaje podjęta decyzja o przekroczeniu granicy komfortu, rodzi się wewnętrzna motywacja i  rozpoczyna się proces zmiany. 

Zadbaj, by w Twojej firmie menedżerowie wykorzystywali to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzie wpływania na efektywność.

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

9.00- 09.30  Rejestracja i powitalna kawa
09.30  Rozpoczęcie szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO TRUDNEJ ROZMOWY

  • Zacznijmy od siebie
  • Mój strach  przed rozmową z pracownikiem
  • Samoocena a ocenianie innych – zależności i wzajemny wpływ na ocenę innych
  • Porozmawiajmy o rozmawianiu z innymi  - Czy potrafimy się komunikować?
  • Punkt widzenia a sposób prowadzenia rozmowy
  • Twój styl zarządzania i jego wpływ na komunikację
  • Jak przygotować się do prowadzenia rozmów?
  • Dlaczego pracownicy boją się rozmów i w jaki sposób prowadzić rozmowy o codzienności zawodowej?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy?
  • Poziom faktów, czy poziom emocji?
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?

TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA

  • Zasady rozmów oceniających a istniejący system ocen
  • Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
  • Jaki jest cel prowadzenia rozmowy oceniającej? - czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie?

TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA –  ROZMOWA Z NAJWIĘKSZYM POTENCJAŁEM ROZWIJAJĄCYM?

  • Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzić zmiany zachowań pracowników
  • Od których menedżerów można najwięcej się nauczyć?
  • Jaki ma być wynik rozmowy?
  • Zmiana zachowań niepożądanych i uprzedzenie o konsekwencjach
  • Asertywne zaznaczanie granic?

ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU?

  • Jak wzmacniać potencjał?
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje, wiedza i umiejętności – co wiesz o swoich ludziach?
  • Czego wymagasz od swoich ludzi?
  • Rozmowa z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?

ROZMOWA MOTYWUJĄCA

  • Czy rozumiesz jak działa motywacja?
  • Większy zapał i zaangażowanie? Dlaczego to takie trudne?
  • Co jest ważne dla Twoich ludzi, co może nie być ważne dla Ciebie?
  • Mity i bzdury o motywacji ludzi w pracy
  • Dlaczego pieniądze nie są najlepszym motywatorem do pracy? A co jest?
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?

DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH - Wspólna wymiana doświadczeń

16.30  Zakończenie szkolenia

Metody:

Zajęcia warsztatowe skupiają się wokół podniesienia umiejętności wykorzystywania metod motywowania pracowników i rozumienia zjawiska motywacji w środowisku zawodowym.

Zajęcia składają się części wykładowo-dyskusyjnych, które porządkują i pogłębiają wiedzę oraz z ćwiczeń aktywizujących indywidualnych i grupowych.. Aktywne uczestnictwo daje możliwość sprawdzenia skuteczności narzędzi motywowania oraz ich zastosowania.  

SZKOLENIE SKIEROWANE DO:

  • Kadry zarządzającej
  • Menedżerów
  • Kierowników zespołów
  • Kierowników projektów
  • HR managerów

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ PROWADZONYCH PRZEZ TOMASZA SIDEWICZA:

„Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący – klasa sama w sobie. Dziękuję” Cezary Szyjka, Sprzedaż, SOPREMA POLSKA" SP. Z O.O.

„Bardzo interesujące, wciągające, dużo wiedzy praktycznej, bardzo dobrze przekazane, świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, ogólnie super”
Tomasz Sobolewski, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, MOKOTOWSKA FUNDACJA WARSZAWIANKA - WODNY PARK

„Merytorycznie, profesjonalnie, skutecznie przekazywana wiedza” – Krzysztof Pabisz, Kupiec, BWI POLAND TECHNOLOGIES SP. Z O.O.

„Oceniam bardzo wysoko kompetencje obu trenerów. Niesamowita wiedza praktyczna. Umiejętność angażowania grupy w prowadzenie gry.” Katarzyna Kurek, Procurement Manager, "GFK POLONIA" SP. Z O.O.

„Bardzo profesjonalne, ciekawe.” Agnieszka Łagowska, Asystent Prezesa, TOYOTA BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

„Szkolenie profesjonalne, jestem pod ogromnym wrażeniem” Magdalena Łukaszewska, POCZTA POLSKA USŁUGI CYFROWE SP. Z O.O.

„Charakterystyczny, wyjątkowy, ekscentryczny prowadzący, który różnymi wyrafinowanymi technikami trafia do każdego, kto bierze udział w szkoleniu – gorąco polecam”
Piotr Muszyński, Product Manager, SOPREMA POLSKA SP. Z O.O.

Eksperci:

Tomasz Sidewicz


  • Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
  • Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego – kluczowych obszarów mających wpływ na efektywność organizacji oraz wspiera w rozwoju i pokonywaniu wąskich gardeł.
  • Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
  • Podczas 20 letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
  • Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.

Cena:

zgłoszenie do 31.10.2019 - 1 170 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.11.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone