Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE B2B

Zaawansowane umiejętności negocjacyjne z elementami perswazji, wywierania wpływu oraz negocjacji w międzynarodowym środowisku

07-08.10.2016
Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****, ul. Kościelna 12

Korzyści:

Szkolenie przygotowane jest dla menedżerów świadomych biznesowo, posiadających wiedzę o technikach i zasadach negocjacji biznesowych na poziomie ponadpodstawowym, którzy nastawieni są na samodoskonalenie, proaktywność i którzy posiadają silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju. Udział w szkoleniu/treningu i rozwój własnych kompetencji zmusza do opuszczenia swojej strefy komfortu psychicznego. Szkolenie/trening o charakterze zadaniowym pozbawione jest charakteru stricte wykładowego / slajdowego / scenkowego.

„Szkolenie polecam menedżerom, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności praktyczne sprawdzone w poligonowym boju doświadczeń własnych w zakresie zaawansowanych negocjacji podczas szkolenia, a nie rozegranych na tablicy/slajdzie prezentacji oraz posiadają odpowiednią wiedzę popartą sukcesami w biznesie.” Tomasz Piotr Sidewicz

Korzyści dla uczestników:

  • Trening skupia się na metodach prowadzenia negocjacji z uwzględnieniem motywacji (POSTAWA), komunikacji, zaawansowanych technik negocjacji, perswazji oraz wywierania wpływu.
  • Praktyczny charakter treningu pozwala uczestnikom zobaczyć i poczuć na własnej skórze jakie obszary ich umiejętności wymagają szlifu.
  • Szkolenie uświadamia, że skuteczność w negocjacjach biznesowych nie sprowadza się do znajomości wszystkich możliwych technik. Skuteczność w biznesie jest wynikiem umiejętnego połączenia cech charakteru i predyspozycji, umiejętności oraz okoliczności w jakich się znajdujemy.

Program:

WEJŚCIE DO GRY - CZY BEZ ZAUFANIA MOŻNA NEGOCJOWAĆ?

  • Przekonania osobiste,  a skuteczność w negocjacjach
  • Egzamin z „wewnętrznej gry” – Twoja droga do pożądanych wyników
  • Instynkt, nawyki, charakter
  • Fizjologia Twojego mózgu oraz samoocena
  • Gdzie są Twoje granice komfortu, które przeszkadzają efektywności?
  • Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach
  • Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych - co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?  – analiza video case

SIŁA ORAZ SŁABOŚĆ PRODUKTU, RYNKU, SPRZEDAJĄCEGO I KUPUJĄCEGO

  • Czym jest Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  • Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość produktu, rynku, sprzedającego i kupującego
  • Co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę
  • Kiedy zaczynają się negocjacje?
  • ZOPA – czyli czy mamy co negocjować – analiza video case
  • WIN - WIN w negocjacjach? - udział w prostym, realnym, życiowym ćwiczeniu pomoże zrozumieć zasadę WIN - WIN – analiza video case

WYŻSZY POZIOM KOMUNIKACJI

  • Scenariusze negocjacyjne
  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych
  • Co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę z przedstawicielami firm i instytucji?
  • Kardynalne błędy popełniane w procesie negocjacji i sposoby ich naprawienia/zamaskowania.
  • Jak podtrzymać  zainteresowanie naszą ofertą?
  • Jak proste sugestie generują silne emocje?
  • Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  • Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

ZAAWANSOWANE KWESTIE JĘZYKOWE  NEGOCJACJI

  • Co mówimy i jak mówimy, a przebieg rozmów
  • Język „warunkowy” – do czego może doprowadzić?
  • Negatywny język w negocjacjach
  • Co się kryje za słowami wypowiadanymi przez drugą stronę?
  • W jaki sposób rozpocząć wymianę propozycji?
  • W jaki sposób uzyskać rozsądną propozycję od partnera negocjacji?    

PROFILOWNANIE PARTNERA - JAK ZBUDOWAĆ PRZEWAGĘ W NEGOCJACJACH POPRZEZ ROZSZYFROWANIE PARTNERA ROZMÓW?

  • Dylemat negocjatora  –  ile stylów negocjacji mają do wyboru Twoi partnerzy w negocjacjach. Jak to wygląda w praktyce kupieckiej?
  • Dlaczego słabość jednej strony to siła drugiej?
  • Dlaczego rozpoznany motyw działania osłabia negocjacje – analiza video case
  • Błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich maskowania
  • Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała, zwłaszcza rąk i mięśni twarzy
  • Analiza mowy ciała, gestów i czytanie z twarzy
  • Odczytywanie ukrytych informacji
  • Czy istnieją bezkarne gesty i słowa w negocjacjach? – analiza case video
  • Badanie charakteru pisma – kluczowe elementy
  • Rozpoznawanie cech niebiznesowych

JAK ROZPOZNAWAĆ BLEF I JAK BLEFOWAĆ, ŻEBY NIE BYĆ ROZPOZNANYM?

  • Czym jest blef w negocjacjach?
  • Po czym rozpoznać blefującego partnera negocjacji i co zrobić z rozpoznanym zjawiskiem?
  • Jakie są sposoby blefowania?

5 SPOSOBÓW WYCHODZENIA Z KONFLIKTU W NEGOCJACJACH

  • Dlaczego negocjacje prowadzi się zazwyczaj dopiero w sytuacji konfliktu?
  • Analiza sytuacji konfliktowej
  • Metody radzenia sobie z konfliktem/impasem

JAK RÓŻNICE KULTUROWE ZABIJAJĄ NAJPROSTSZĄ TRANSAKCJĘ

  • Różnice kulturowe ich wpływ na negocjacje Walka Wschód - Zachód
  • Jak różnice kulturowe zabijają najprostszą transakcję
  • Jak negocjują Polacy – rys kulturowy
  • Jakie cechy charakteru mają najlepsi negocjatorzy na świecie?
  • Manipulacja kulturowa w negocjacjach i sposoby obrony przed taką manipulacją.
  • Podsumowanie szkolenia
     

Metody:

Metody pracy, które stosuję podczas treningu: Trening składa się z 3 modułów

POZNANIE TEORII - ugruntowanie swojej wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarność negocjacji
ANALIZA ELEMENTÓW NEGOCJACJI - analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne negocjacje zarejestrowane na materiale VIDEO
PRAKTYKA UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJOWANIA - związana z prawdziwą, bardzo emocjonującą grą negocjacyjną, która rozgrywana jest pomiędzy uczestnikami treningu oraz trenerem. Gra jest tak prowadzona przez trenera, aby sprawdzić przede wszystkim charakter, pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych i perswadowania w procesie negocjacji. W trakcie gry stworzone są naturalne warunki do działań handlowych, których wynik przekłada się na stan posiadania. Popełniony błąd może diametralnie zmienić przebieg gry na korzyść kogoś innego. Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie gry. Zaletą gry jest jej naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jej zasady, negocjując je między sobą. Udział w grze gwarantuje uzyskanie odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju w zakresie negocjacji, komunikacji, perswazji oraz sprzedaży.


Opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Tomasza Piotra Sidewicza:


„Emocje, dynamizm, otwartość i niekonwencjonalne metody. Bezpośredniość Pana Tomasza – zabójcza, ale bezcenna (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)” – Leszek Kaczmarek, CNH-Polska Sp. z o.o.
„Pana Sidewicza trzeba odpowiednio trawić, ale efekty spotkania są piorunujące” Tomasz Wódz, SAMAT POLSKA
„Było to jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem. Osoba prowadząca doskonale połączyła umiejętności praktyczne z teoretycznymi” Radosław Majka, Wrigley Polska S.A.
„Ciekawe szkolenie, dające dużo do myślenia, prowadzący super.” – Aleksandra Piechocka,
ENEA Operator Sp. z o.o.

Eksperci:

Tomasz Sidewicz


  • Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
  • Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego – kluczowych obszarów mających wpływ na efektywność organizacji oraz wspiera w rozwoju i pokonywaniu wąskich gardeł.
  • Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
  • Podczas 20 letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
  • Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.

Cena:

zgłoszenie do 20.09.2016 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 21.09.2016 - 2 070 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby
  • materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia
  • poczęstunek podczas przerw
    *cena nie nawiera noclegu

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu:

Magdalena Modzelewska-Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów

e-mail: m.kaczmarczyk@langas.pl

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone