Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo

nowosć

III Forum Office Managera

organizacja codziennej pracy - komunikacja w sytuacji konfliktowej - współpraca z klientem wewnętrznym - błędy w aranżacjach biurowych - inteligentne środowisko pracy

24-25.05.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo!

Z badań wynika, że stanowisko Office Managera wymaga największej gotowości multizadaniowej, nadaje rytm i charakter pracy w biurze. Odciąża kluczowe stanowiska Managerskie oraz  przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.


Zapraszamy do wzięcia udziału w III Forum Office Managera.  Podczas tego spotkania, praktycy z największych firm oraz niezależni eksperci, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Wierzymy, że prezentowane tematy, podobnie jak w zeszłym roku, spotkają się z dużym zainteresowaniem i będą okazją do wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów.

PODCZAS FORUM DOWIESZ SIĘ:

  • Jak komunikować się w sytuacji konfliktowej?
  • Jak współpracować z klientem wewnętrznym?
  • Jak ustrzec się przed największymi błędami w aranżacjach biurowych?
  • Jak optymalizować procesy biurowe i administracyjne?
  • Jak sprawnie organizować codzienną pracę?
  • Czy wizerunek w pracy ma znaczenie?
  • Jak efektywnie poszukiwać nowej siedziby?
  • Współczesny Office Manager – jakie ma role?

Dlaczego organizujemy Forum Office Managerów?

  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku Office Managerów z największych i najefektywniej działających organizacji w Polsce
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę Office Managerów
  • Inspirujemy  do  poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzających procesami administracyjnymi zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum, zapraszamy Państwa na „cocktail reception”. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń i efektywnego networkingu.

Zapraszamy do udziału w Forum i zachęcamy do rezerwacji miejsc.

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl 

Program:

DZIEŃ I – 24 maja 2018 r.

09.30-10.00 Powitalna kawa, rejestracja

10.00 – 11.30 
  KOMUNIKACJA W SYTUACJI KRYZYSOWE

  • Zwiastuny i zalążki konfliktów  w organizacji – laboratorium analiz
  • Nastroje i uwolnione emocje w sytuacji konfliktowej
  • Motywacja w realizacji trudnych zadań.
  • Zarządzanie informacją w sytuacji konfliktowej – w jaki sposób obserwować, pytać, w jaki sposób przekazywać informacje

ROBERT KRAWIEC,Trener biznesu, coach

11.30 – 11.45 kwadrans towarzyski

11.45 – 12.30  ZASADY GRY Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM. JAK UZYSKAĆ EFEKT WIN-WIN
Temat współpracy z klientem wewnętrznym zawsze budził i wzbudzać będzie wiele emocji. 

  • Jak zachować się trudnych sytuacjach, gdy pojawiają się naciski i zastrzeżenia klienta wewnętrznego?
  • Jak wykorzystywać empatię i budować zaufanie, aby takich sytuacji uniknąć? 

Podczas wystąpienia poznasz odpowiedzi m.in. na te pytania, a także sprawdzone metody stosowane z sukcesami w pracy menedżera ds. administracji.

Patrycja Tomaś, Menadżer ds. administracji

12.30 – 13.15 Zmieniamy biuro – zmieńmy coś jeszcze! (case study)

  • Zmiana siedziby i zmiana mentalności - co było pierwsze?
  • Elastyczne biuro, znak czasu, czy kolejna moda?

Renata Zwierzyk, Office Manager w CBRE Sp. z o.o

13.15 – 14.15 Lunch

14.15– 15.00 NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W ARANŻACJACH BIUROWYCH

  • Wprowadzenie.
  • Typowe błędy w aranżacjach biurowych.
  • Przepisy, teoria a praktyka, czyli jak nie dać się rzeczoznawcy.

Zofia Hejduk, Associate Director | Architect , Colliers International

15.00– 15.45 EFEKTYWNE POSZUKIWANIE NOWEJ SIEDZIBY Z DORADCĄ CZY BEZ? 

Piotr Kamiński, Starszy Konsultant, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, JLL

15.45 – 16.00 kwadrans towarzyski

16.00 – 17.30 ROZUMIENIE I TWORZENIE ZAPISÓW KAR UMOWNYCH – WARSZTATY PRAKTYCZNE

  • Jak konstruować zapisy o karach umownych?
  • Wysokość kar umownych
  • Kary umowne w umowach różnego rodzaju
  • Kary umowne – częste błędy
  • Miarkowanie kar umownych
  • Kary umowne a praktyka sadowa

Romana Pietruk, Ekspert w zakresie prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, umów w obrocie gospodarczym, ochrony danych osobowych, windykacji i zabezpieczenia należności.

17.30 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ II – 25 maja 2018 r.

09.00-09.30 Powitalna kawa, rejestracja

9.30 – 10.15
  INNA ROLA OFFICE MANAGERA - INSPIRACJE

  • Office Manager jako ambasador Zarządu
  • Czy może wspierać realizację celów biznesowych
  • W jaki sposób może wpłynąć na atmosferę w miejscu pracy?
  • Jak może kształtować pro aktywne postawy?

Anna Paczuska, Office Manager/ Women’s Network, Ge Healtcare

10.15 – 11.00 CODZIENNA ORGANIZACJA PRACY OFFICE MANAGERA

  • Dobry początek dnia, czyli planowanie pracy.
  • Dlaczego nie wykonujemy zaplanowanych zadań?
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Podsumowanie dnia, czyli skala samozadowolenia

Magdalena Kreczmańska, MK Office Management.

11.00 – 11.15 kwadrans towarzyski

11.15 – 12.15  DOBRY WIZERUNEK TWOJĄ TAJNĄ BRONIĄ W BIZNESIE

  • Twoje pierwsze 10 sekund, czyli Twój wygląd pracuje dla Ciebie zanim się odezwiesz
  • Kreuj wizerunek wyglądem, stylem, głosem, gestami, ubiorem
  • Dowiedz się jaką jesteś sylwetką
  • Zarządzaj mądrze swoją szafą – tego możesz się nauczyć
  • Podstawy Twojej biznesowej  garderoby – lista rzeczy niezbędnych
  • Przykłady ciekawych zestawów do biura
  • Dodatki jako prosty sposób na zmianę
  • Kolory i wzory – jak się nimi bawić
  • Najczęstsze błędy, które nieświadomie popełniasz
  • Dobrze nie znaczy drogo – w co i kiedy warto inwestować
  • Dekalog rozsądnych zakupów
  • Fryzura, zarost, paznokcie, perfumy

Iwona Ryszkowska – wiodąca kreatorka wizerunku i stylistka ubioru, ekspert współpracujący z „Dzień dobry TVN”, TVN24BiS, „Pytanie na śniadanie”

12.15 – 12.30 kwadrans towarzyski

12.30 – 13.15  INTELIGENTE ŚRODOWISKO PRACY – OD PROSTEJ AUTOMATYZACJI PO ROBOTYZACJĘ

Dominik Łabiński, BPO/BPS Business Development Manager Xerox Global Document Outsourcing

13.15– 14.00  HAPPY OFFICE - MRZONKI CZY REALNE WYZWANIE FIRM XXI WIEKU

  • Czym jest szczęśliwość pracownika i zespołu?
  • Jak szczęśliwość pracownika przekłada się na efektywność jego pracy i lojalność względem pracodawcy?
  • Jak zarządzać zespołem aby był on szczęśliwy?
  • Czy warto pytać pracowników o zdanie?
  • Czy, jak i po co mierzyć szczęśliwość zespołu?
  • Jakich narzędzi użyć,jakie kroki podjąć aby zoptymalizować procesy biurowe i administarcyjnych

Michał Grela, Future Processing

14.00 – 15.00 Lunch

ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Metody:

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

  • Office Managerów,
  • Kierowników Biura,
  • Kierowników Działu Administracji,
  • Dyrektorów Administracyjnych,
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu,
  • Pracowników Działu HR/ Szkoleń,
  • Pracowników Działu Prawnego.

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ OFFICE MANAGER:

Bardzo interesujące zwłaszcza część związana z kwestiami prawnymi”. Izabella Korejwo, Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
„W pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników”.
Katarzyna Mizgalska, Kanlux S.A.
„Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób”
Aleksandra Rosa, DLA Piper Wiater sp.k.
"Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny przez kompetentne osoby. Ciekawe elementy szkolenia z odniesieniem do poszczególnych uczestników"
Daria Kulis, KEGAR Sp.z o.o.
,, Przydatne podsumowanie znanych mi już aspektów oraz spora część inspiracji w zakresie zarządzania biurem jak i rozwijania siebie”
Katarzyna Bilicka, DGS Poland Sp. z o.o.
,,Szkolenie w mojej ocenie przeprowadzone było profesjonalnie. Prowadzący wykazali się bardzo dobrą znajomością tematyki i umiejętnością przekazywania posiadanej wiedzy i doświadczenia. Podczas szkolenia prowadzący zachęcali do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusję i zadawanie pytań.”
Beta Koził, Grupa Azoty, Zakłady Azotowe ,,Puławy” S.A.
,, Dużo ciekawych tematów, wielu ekspertów z różnych dziedzin”
Lidia Zakrzewska, Labsoft
,, Ciekawe , bardzo przydatne informacje, myślę, że sporo wykorzystam w pracy”
Jowita Tomaszewska, Oknoplast

Eksperci:

III Forum Office Managera

Cena:

zgłoszenie do 30.04.2018 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.05.2018 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw, koktajl networkingowy

 UWAGA : liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

PROGRAM PROMOCYJNY (nie łączymy promocji)

A. 5 % zniżki dla 2 osób
B. 10% zniżki dla 3 osób
C. 15 % zniżki dla minimum 4 osób
D. 20% zniżki dla minimum 5 osób

DODATKOWE INFORMACJE: tel.: (22) 696 80 20


Aby skorzystać z programu, należy wpisać wybrany  jeden symbol, powyżej ramki, we wskazanym miejscu - w innym wypadku program promocyjny nie będzie uwzględniany
.

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Patroni:

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone