Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

7 kompetencji zarządzania zespołem

Zaawansowane studium umiejętności menedżerskich

23-24.11.2017
Warszawa, ADN Centrum Konf., Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.

Korzyści:

Jak efektywne są zespoły, a jakie mogłyby  być? Jak wyposażyć menedżerów w kluczowe kompetencje a zespołom dać dobrych menedżerów?

Zapraszamy na dwudniowy warsztat, który z jednej strony wspiera menedżerów w odnalezieniu się w kluczowej roli, a z drugiej strony pokazuje skuteczne rozwiązania dla najczęściej pojawiających się dylematów w zarządzaniu ludźmi, które można napotkać podczas  współpracy z zespołem.
 
CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W WARSZTACIE?

1. Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
2. Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
3. Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
4. Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
5. Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
6. Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.

CELEM  SZKOLENIA  jest  wyposażenie  osób  pracujących w zespole w kompetencje, profesjonalną pewność działania i ukierunkowanie myślenia na realizację celów zespołu i strategię firmy.

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I

NOWE STANDARY DZIAŁANIA, ORGANIZACJA PRACY, PROWADZENIE ZESPOŁU POD KĄTEM WYZNACZONYCH CELÓW

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM – UŻYTECZNOŚĆ, MYŚLENIE UKIERUNKOWANE NA ZESPÓŁ I  JEGO EFEKTYWNOŚĆ
Planowanie, wyznaczanie celów, KPI i monitorowanie efektywności członków zespołu

  • Dlaczego ludzie mają chcieć pracowac w Twoim zespole?
  • Myslenie i ukierunkowane osiąganie celów poprzez efektywne wykorzystanie kapitału zespołu
  • Planownaie pracy członków zespołu, wyznacznie celów
  • Ustalenie  z  pracownikiem  sposobu  monitorowania pracy i osiąganych efektów
  • Jakim kapitałem będziesz konkurował?

OPERACYJNA REGENERACJA
Jak zmieniły się standardy przywództwa i poziom efektywności liderów na przełomie kilku ostatnich lat?

  • Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach  innowacji, kreatywności i optymalizacji
  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły  na oczekiwania organizacji w stosunki do liderów?
  • Zarządzanie  najlepszymi   w  czasach „braku  autorytetów”  - efektywne standardy
  • Jak  budować standardy efektywności  w zespole, który nie potrzebuje autorytetów i ideałów?
  • Jakie  zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca  z ludźmi o niekwestionowanej  wiedzy eksperckiej
  • Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY

KLASYKA ZARZĄDZANIA
Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

  • Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
  • Zarzadzanie  ludźmi w zależności od poziomu gotowości
  • Zarządzanie partycypacyjne
  • Odwracamy piramidę Maslowa

BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY - KIERUNEK REALIZACJA CELÓW
Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym,  rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

  • Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
  • Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
  • Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
  • Jak przygotować się do rozmowy kompetencyjnej?
  • Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
  • Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
  • Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
  • Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
  • W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

15.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia 
 
Dzień II

MOTYWACJA, MONITORING, OCENA PRACY, DYSCYPLINA – ROZMOWY,  KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POSTAWE I WYNIKI

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?
W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi?
  • Jaki mają systemy wartości?
  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Kroki udzielania feedbacku motywującego

KLUCZOWY OBOWIĄZEK  MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW
Rozmowa oceniająca   i  monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

  • Jakie są cele rozmów oceniających?
  • Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompentencje?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?

TRZYMANIE STANDARDÓW
Rozmowa korygująca i dyscyplinująca – jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i niespójnością zespołu?

  • Jakie są przyczyny nie spełniania kryteriów przez pracowników?
  • Jakie są symptomy na poziomie zachowań?
  • W jaki sposób przygotować się do rozmowy dyscyplinującej?
  • W jaki sposób powinna przebiegać rozmowa dyscyplinująca?
  • Jak przekazywać informacje o konsekwencjach?
  • Emocje w trudnych rozmowach
  • Zmiana zachowań niepożądanych – procedura 6 kroków

REALIZACJA CELÓW PRACOWNIKA  I REALIZACJA CELÓW FIRMY  - KIEDY SIĘ SPOTYKAJĄ?
Rozmowa o finansach i celach pracownika – jak budować świadomości i odpowiedzialności w zespole?

  • Pieniądze firmy – czym są dla pracowników?
  • Dlaczego menedżerom trudno rozmawiać o finansach z zespołem? W jaki sposób pokonywać bariery? Dlaczego ludzie boją się rozmów o pieniądzach?
  • Zwiększanie świadomości finansowej w zespole
  • Rozmowa z zespołem o projektach generujących przychody
  • Jak motywować zespół  w osiąganiu ambitnych finansowych celów?

15.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Metody:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatów  z wykorzystaniem analiz indywidualnych, ćwiczeń grupowych, dyskusji, analizy doświadczeń. Każdy blok zajęć poparty zostanie zestawem ćwiczeń, które dadzą szanse sprawdzenia skuteczności danego narzędzia i weryfikacji własnych umiejętności ich zastosowania.

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH:

„Wspaniałe! Twórcze! Energetyczne! Świetni wykładowcy, dużo praktycznych ćwiczeń” – Joanna Król, Inter Cars SA
„Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy” – Paweł Goławski, TEHAND Sp. z o.o.
„Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie” – Sławomir Pomykała, Astromal Sp. z o.o.
„Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział” – Roman Stroński, AXA Polska S.A.
„Szkolenie pod względem merytorycznym na bardzo wysokim poziomie, omówienie nowoczesnych technik i sposób prezentacji – bardzo użyteczne” – opinia anonimowa
„Doskonali eksperci, ciekawe podejście do tematu” – Michał Matysik,
Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 08.11.2017 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 09.11.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone