Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i PrawoProfesjonalna sekretarka/asystentka

nowosć

Certyfikowany Office Manager

Administrowanie dokumentacją, tworzenie pism, obsługa zamówień, kontraktów, regulaminów - warsztaty organizacyjno-prawne

28-29.09.2017
Warszawa, ADN Centrum Konf., Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.

Korzyści:

 Szanowni Państwo!

Kwalifikacje profesjonalnego Office Managera to przede wszystkim umiejętności wspierania w organizowaniu codziennych działań  przełożonych, jak i zdolność do sprawnego zarządzania przepływem informacji, które pojawiają się na linii zarządzający - działy firmy. Wieloaspektowy charakter tego stanowiska wymaga zdolności budowania funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych, które ułatwią i uproszczą korzystanie z danych, informacji i dokumentów w firmie.  

Przygotowaliśmy program nastawiony na rozwój wiedzy i umiejętności kierowników biur, w taki sposób, aby podczas zajęć rozwijać najbardziej newralgiczne kompetencje. Podczas szkolenia skupimy się na omówieniu takich elementów praktyki zawodowej jak: planowanie spotkań i zebrań, zarządzanie informacją, koordynacja dokumentacji, tworzenie pism, raportowanie, sporządzania budżetu biura, ochrona danych osobowych.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego dowiesz się:

  • Jak przygotować i koordynować przebieg posiedzeń, zebrań menedżerskich?
  • Jak postępować z różnego rodzaju dokumentacją w firmie?
  • W jaki sposób katalogować i archiwizować dokumenty w biurze?
  • Jak tworzyć oficjalne pisma?
  • Jak przygotować i zarządzać zamówieniami dla biura?
  • Jak przygotować raport służbowy dla przełożonych?
  • Jak sporządzać plany wydatków i zestawień dla biura?
  • Jak koordynować przepływ informacji i dokumentacji w firmie?
  • W jaki sposób przygotować/aktualizować procedury i regulaminy w firmie?
  • Jak koordynować dokumentację kontraktową?
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych w firmie?

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Poszerzysz umiejętności organizowania spotkań w firmie
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie profesjonalnej etykiety i obsługi klienta
  • Poznasz reguły tworzenia korespondencji
  • Zdobędziesz wiedzę w obszarze specyfiki różnego rodzaju dokumentacji
  • Dowiesz się, w jaki sposób przygotować i aktualizować regulaminy
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych
  • Dowiesz się, w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe
  • Nabędziesz wiedzę związaną z rodzajami umów handlowych oraz kompletowaniem dokumentacji kontraktowej
  • Poznasz procedury związane z obsługą dokumentacji przychodzącej i wychodzącej w firmie
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia oficjalnych pism
  • Poznasz sposoby tworzenia raportów

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu

a.chmielewska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 28 września  2017 r.

08.30-09.00 rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 rozpoczęcie  zajęć

Ekspert: Romana Pietruk, ekspert prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, bezpieczeństwa umów i danych

PRZYGOTOWANIE I AKTUALIZOWANIE REGULAMINÓW ORAZ PROCEDUR FIRMOWYCH

W jaki sposób przygotować regulacje organizacji pracy wewnątrz firmy?

  • Regulamin wewnętrzny firmy –  konstrukcja
  • Zastosowanie różnego rodzaju regulaminów
  • Wprowadzanie zmian do regulaminów
  • Ogłaszanie zmian i treści regulaminów
  • Jak tworzyć procedury na zlecenie przełożonych?
  • Dokumenty związane z procedurą
  • Zastosowanie procedur
  • CASE STUDY: Przygotowanie regulaminu
  • CASE STUDY: Konsekwencje złamania zasad zapisanych w regulaminac

TERMINY W SPÓŁCE
Jak zgodnie z prawem liczyć terminy?

  • Terminy administracyjne i cywilne
  • Jak liczymy terminy? Czy sobota jest dniem wolnym od pracy?
  • Terminy zwykłe i zawite
  • Skutki niedochowania terminów na gruncie relacji cywilnych i administracyjnycH

KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI I  DOSTĘPU DO INFORMACJI W FIRMIE  
Jak organizować wymianę i dostęp do informacji oraz dokumentacji?

  • Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie – co reguluje te kwestie i jakich zasad należy przestrzegać?
  • Podpisywanie dokumentów
  • Przepływ informacji w formie elektronicznej i pisemnej – kategoryzacja spraw
  • Udostępnianie dokumentów – co można udostępniać, a czego nie?
  • Elektroniczny obieg dokumentów w firmie, mobilny dostęp do dokumentów
  • CASE STUDY: Błędy w przepływie informacji, skutki uchybień

PRZYGOTOWANIE  I KOORDYNOWANIE DOKUMENTACJI KONTRAKTOWEJ W BIURZE
Jak nadzorować prawidłowy proces zawierania umów i utrzymywania kontaktów z kontrahentami firmy?

  • Określanie przedmiotu umowy
  • Zapisy dotyczące obszaru współdziałania stron
  • Tajemnica przedsiębiorstwa - kiedy możemy ujawnić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa i komu?
  • Określanie procedur i ich weryfikacja
  • Wzory oświadczeń
  • Formularze, zamówienia czy umowy?
  • Nowa ustawa o terminach płatności w transakcjach handlowych
  • Jak liczyć terminy w umowach?
  • Korzystanie z wzorców umownych - skutki, możliwość obrony przed niekorzystnymi zapisami
  • Umowa przedwstępna, a umowa ostateczna - warunki i różnice
  • Formy umowy. Jak wybrać właściwą formę umowy?
  • Ogólne warunki umów
  • Rodzaje umów handlowych i ich zastosowanie
  • CASE STUDY: praca na wzorach umów – analiza kluczowych zapisów

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W BIURZE
Jak zabezpieczać kluczowe informacje dotyczące klientów, pracowników i kontrahentów?

  • Istota danych osobowych przetwarzanych w firmie.
  • Jakie dane osobowe przetwarzane są w firmie, rozróżnienie na dane osobowe pracowników (regulacje związane
  • z prawem pracy), a dane osobowe kontrahentów
  • Obowiązek ochrony danych osobowych
  • Dokumentacja związana z przetwarzaniem danych osobowych
  • Warunki dostępu do danych osobowych
  • Dane osobowe w „sieci” – bezpieczne przetwarzanie danych i dokumentów w formie elektronicznej
  • CASE STUDY: Naruszenie bezpieczeństwa danych osobowych

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

DZIEŃ II – 29 września 2017 r

08.30-09.00 rejestracja i  powitalna kawa i herbata
09.00 rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Małgorzata Wozba - praktyk w zakresie obsługi kancelaryjnej, dokumentacyjnej i   organizacyjnej Zarządów


 ORGANIZACJA I OBSŁUGA POSIEDZIEŃ, NARAD, SPOTKAŃ MENEDŻERSKICH
Jak przygotować i koordynować przebieg zebrania menedżerskiego?

  • W jaki sposób przygotować spotkanie/naradę menedżerów?
  • Przesyłanie zaproszeń, odbieranie zaproszeń, potwierdzenia, kluczowe informacje
  • Przygotowanie spotkania i niezbędnej dokumentacji
  • Przygotowanie agendy spotkania
  • CASE STUDY: Notatki służbowe ze spotkania
  • CASE STUDY: Protokół spotkania

PRZYJMOWANIE ORAZ EWIDENCJA DOKUMENTÓW
Jakie procedury stosować w prawidłowej obsłudze napływającej dokumentacji i korespondencji?

  • Dokumentacja przychodząca – postępowanie
  • Reguły przetwarzania dokumentacji napływającej
  • Przekazywanie dokumentów wewnątrz firmy
  • Rejestracja dokumentów

KATALOGOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW FIRMY                                               
W jaki sposób oznaczać, porządkować i przechowywać różnego rodzaju  dokumenty?

  • Oznaczanie i porządkowanie dokumentów
  • Organizowanie dokumentów, dokumenty powiązane
  • Jak katalogować korespondencję przychodzącą i wychodzącą; w jaki sposób archiwizować?
  • Skanowanie i przechowywanie różnego rodzaju dokumentów
  • CASE STUDY: analiza dobrych praktyk katalogowania 

TWORZENIE PISM
Jak prawidłowo sporządzać pisma formalne?

  • Analiza treści pisma, dokumentu, opracowanie planu wypowiedzi
  • Pułapki dosłowności  - jak uniknąć przesady?
  • Zasada równości i obiektywizmu
  • Weryfikacja danych, uzupełnienie braków, kompletowanie załączników
  • Akceptacja, podpisy i dystrybucja
  • Wartość informacyjna i użytkowa dokumentu
  • Przygotowanie dokumentów w formie elektronicznej

ZARZĄDZANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ DLA FIRMY  ZAPYTANIA OFERTOWE, ZAMÓWIENIA I DOSTAWY
Jak przygotować i koordynować zamówienia dla biura?

  • Przygotowanie zapytania ofertowego – na co zwracać uwagę?
  • Umowa dotycząca dostawy – kluczowe elementy, zapisy, zabezpieczenie interesów firmy
  • Koordynacja realizacji umowy
  • CASE STUDY: Niezgodność zamówienia – procedury postępowania, reklamacja

16.00 Zakończenie drugiego dnia szkolenia

Metody:

Szkolenie otwarte ma formułę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie mini-wykładów, analiz dokumentów i procedur, ćwiczeń, analizy przypadków oraz dyskusji grupowych.

Do udziału w szkoleniu dla firm zapraszamy:

  • Office menedżerów
  • Kierowników biur
  • Kierowników i specjalistów ds. administracji
  • Kierowników sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Opinie uczestników wcześniejszych edycji szkolenia Certyfikowany Office Manager:

„Szkolenie bardzo interesujące zwłaszcza część związana
z kwestiami prawnymi”. - Izabella Korejwo,  Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
„Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników”. -Katarzyna Mizgalska,  Kanlux S.A.
„Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób” - Aleksandra Rosa, Piper Wiater sp.k.
"Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny przez kompetentne osoby. Ciekawe elementy szkolenia
z odniesieniem do poszczególnych uczestników" - Daria Kulis,
KEGAR Sp. z o.o.

Eksperci:

Romana Pietruk


  • Prawnik z ponad 10 - letnim doświadczeniem, członek zarządu spółki doradczej w obszarze przedsiębiorczości i obsługi spółek kapitałowych.
  • Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne UE, absolwentka studiów podyplomowych Prawo Rosyjskiej Federacji.
  • Specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.

Małgorzata Wozba


    • Trener, wieloletni praktyk w zakresie obsługi najwyższych organów spółek akcyjnych. Pełniła funkcję Dyrektora Finansowego i Dyrektora Biura Zarządu.
    • Posiada doświadczenie w tworzeniu systemów do zarządzania sprzedażą, wdrażania i planowania rozwiązań systemowych. Projektowała raporty sprzedażowe, raporty analizujące efektywność działań, raporty wykonania budżetu.
    • Specjalizuje się w analizie kosztów działalności.Obecnie niezależny ekspert i doradca firm w zakresie obsługi administracyjnej, korporacyjnej i prawnej, poszukiwania rozwiązań optymalizujących i wprowadzających oszczędności. Specjalizuje się w bieżącej obsłudze prawno-organizacyjnej spółek, projektowaniu i wdrażaniu procedur, przygotowaniu i zarządzaniu dokumentacją korporacyjną, wsparciem w prowadzeniu kancelarii przedsiębiorstwa.

Cena:

zgłoszenie do 13.09.2017 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 14.09.2017 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby
  • materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia
  • poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone