Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo

Certyfikowany Office Manager

Warsztaty kluczowych kompetencji Office Managera

20-21.02.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

 

Szanowni Państwo!

Kwalifikacje profesjonalnego Office Managera to przede wszystkim umiejętności wspierania w organizowaniu codziennych działań  przełożonych, jak i zdolność do sprawnego zarządzania przepływem informacji, które pojawiają się na linii zarządzający - działy firmy. Wieloaspektowy charakter tego stanowiska wymaga zdolności budowania funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych, które ułatwią i uproszczą korzystanie z danych, informacji i dokumentów w firmie.  Przygotowaliśmy program nastawiony na rozwój wiedzy i umiejętności kierowników biur w taki sposób, aby podczas zajęć rozwijać najbardziej newralgiczne kompetencje.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego dowiesz się:

  • Jak postępować z różnego rodzaju dokumentacją w firmie?
  • W jaki sposób przygotować/aktualizować procedury i regulaminy w firmie?
  • Jak koordynować dokumentację kontraktową?
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych w firmie?
  • Jak komunikować się, aby wspomagać proces współpracy w firmie?
  • Jak podnosić swoją skuteczność i zwiększyć produktywność swoich działań?
  • Jak pokonywać utrudnienia w obsłudze firmy uzyskując przy tym dodatkowe profity?

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu

a.chmielewska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 20 lutego 2019 r.
08.30-9.00 rejestracja i  powitalna kawa i herbata
9.00 rozpoczęcie zajęć

TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE SPÓŁKI

Ekspert: Arakdiusz Żurek – ekspert, coach i mentor, mówca motywacyjny

ORGANIZACJA PRACY W BIURZE
Jak komunikować się, aby wspomagać proces współpracy w firmie?

  • W jaki sposób pracować z  ludźmi, żeby osiągać zamierzone cele? Dylemat: czas i wymagania vs. zespół i zaufanie?
  • Wyzwania w kontekście zmiany podejścia do działania organizacji
  • Jak będą wyglądać współpraca  przyszłości i jak wyglądają zespoły  w najefektywniejszych organizacjach? Jak wygląda współpraca w  najefektywniejszych spółkach na świecie

EFEKTYWNOŚĆ I SPRAWNA ORGANIZACJA CZASU W PRACY
Jak podnosić swoją skuteczność i zwiększyć produktywność swoich działań?

  • Jakie są Twoje kluczowe obszary działania?
  • W jaki sposób wartościujesz czas?
  • Praktyczne wykorzystanie reguły SMART
  • Skutki koncentracji na jednym zadaniu, a realność wielozadaniowej pracy
  • Kontrola nad realizacją zadania jako czynnik motywujący do działania

ZMIANA NAWYKÓW W WYKONYWANIU ZADAŃ
Zwiększenie swojej produktywności poprzez zmianę złych nawyków

  • Jak identyfikować złe nawyki i wprowadzić nowe formy zachowań?
  • Odpowiedzialność za działania a odpowiedzialność za efekty
  • Podstawowe style w zarządzaniu – koncentracja na zasobach, procesach lub rezultatach (celach)

TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE FIRMY  JAKO SZANSA NA UZYSKANIE DODATKOWYCH PROFITÓW
Pokonywanie utrudnień w obsłudze firmy

  • Bank trudnych sytuacji z realności zawodowej uczestników. Z czym się spotykam i trudno mi sobie poradzić?
  • Test uwarunkowań i preferencji zachowywania się w sytuacji konfliktowej
  • Style rozwiązywania konfliktów – mini wykład i analiza testów uczestników
  • Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu
  • Budowanie algorytmów najlepszych rozwiązań dla analizowanych trudnych sytuacjach
  • W jaki sposób dzięki trudnym sytuacjom uzyskiwać wyższą marżę w projektach

15.30 Zakończenie I dnia szkolenia

DZIEŃ II – 21 lutego 2019 r.

08.30-09.00 rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 rozpoczęcie  zajęć


Ekspert: Romana Pietruk - ekspert prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, bezpieczeństwa umów i danych

PRZYGOTOWANIE I AKTUALIZOWANIE REGULAMINÓW ORAZ PROCEDUR FIRMOWYCH

W jaki sposób przygotować regulacje organizacji pracy wewnątrz firmy?

  • Regulamin wewnętrzny firmy –  konstrukcja
  • Zastosowanie różnego rodzaju regulaminów
  • Wprowadzanie zmian do regulaminów
  • Ogłaszanie zmian i treści regulaminów
  • Jak tworzyć procedury na zlecenie przełożonych?
  • Dokumenty związane z procedurą
  • Zastosowanie procedur
  • CASE STUDY: Przygotowanie regulaminu
  • CASE STUDY: Konsekwencje złamania zasad zapisanych w regulaminach

TERMINY W SPÓŁCE
Jak zgodnie z prawem liczyć terminy?

  • Terminy administracyjne i cywilne
  • Jak liczymy terminy? Czy sobota jest dniem wolnym od pracy?
  • Terminy zwykłe i zawite
  • Skutki niedochowania terminów na gruncie relacji cywilnych i administracyjnych

KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI I  DOSTĘPU DO INFORMACJI W FIRMIE  
Jak organizować wymianę i dostęp do informacji oraz dokumentacji?

  • Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie – co reguluje te kwestie i jakich zasad należy przestrzegać?
  • Podpisywanie dokumentów
  • Przepływ informacji w formie elektronicznej i pisemnej – kategoryzacja spraw
  • Udostępnianie dokumentów – co można udostępniać, a czego nie?
  • Elektroniczny obieg dokumentów w firmie, mobilny dostęp do dokumentów
  • CASE STUDY: Błędy w przepływie informacji, skutki uchybień

PRZYGOTOWANIE  I KOORDYNOWANIE DOKUMENTACJI KONTRAKTOWEJ W BIURZE
Jak nadzorować prawidłowy proces zawierania umów i utrzymywania kontaktów z kontrahentami firmy?

  • Określanie przedmiotu umowy
  • Zapisy dotyczące obszaru współdziałania stron
  • Tajemnica przedsiębiorstwa - kiedy możemy ujawnić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa i komu?
  • Określanie procedur i ich weryfikacja
  • Wzory oświadczeń
  • Formularze, zamówienia czy umowy?
  • Nowa ustawa o terminach płatności w transakcjach handlowych
  • Jak liczyć terminy w umowach?
  • Korzystanie z wzorców umownych - skutki, możliwość obrony przed niekorzystnymi zapisami
  • Umowa przedwstępna, a umowa ostateczna - warunki i różnice
  • Formy umowy. Jak wybrać właściwą formę umowy?
  • Ogólne warunki umów
  • Rodzaje umów handlowych i ich zastosowanie
  • CASE STUDY: praca na wzorach umów – analiza kluczowych zapisów

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W BIURZE NA NOWYCH ZASADACH
Jak zabezpieczać kluczowe informacje dotyczące klientów, pracowników i kontrahentów?

  • Istota danych osobowych przetwarzanych w firmie.
  • Zakres obowiązywania i konsekwencje wynikające z uchwalenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO)
  • Przyszłość ustawy o ochronie danych osobowych w kontekście uchwalenia RODO
  • Legalność przetwarzania danych osobowych – przesłanki
  • Klauzula zgody, szczegółowe regulacje dotyczące zgód
  • Zabezpieczenia organizacyjne, Odpowiedzialność prawna i sankcje

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie otwarte ma formułę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie mini-wykładów, analiz dokumentów i procedur, ćwiczeń, analizy przypadków oraz dyskusji grupowych.

Do udziału w szkoleniu dla firm zapraszamy:

  • Office menedżerów
  • Kierowników biur
  • Kierowników i specjalistów ds. administracji
  • Kierowników sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Opinie uczestników wcześniejszych edycji szkolenia Certyfikowany Office Manager:

„Szkolenie bardzo interesujące zwłaszcza część związana
z kwestiami prawnymi”. - Izabella Korejwo,  Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
„Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników”. -Katarzyna Mizgalska,  Kanlux S.A.
„Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób” - Aleksandra Rosa, Piper Wiater sp.k.
"Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny przez kompetentne osoby. Ciekawe elementy szkolenia
z odniesieniem do poszczególnych uczestników" - Daria Kulis,
KEGAR Sp. z o.o.

Eksperci:

mec. Romana Pietruk


    • Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. 
    • Prowadzi szkolenia od 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Posiada własne publikacje. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
    • Ukończona aplikacja radcowska OIRP Warszawa. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c.

 

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 30.01.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 31.01.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat, egzamin
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone