Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i Prawo

Certyfikowany Office Manager

Administrowanie dokumentacją, tworzenie pism, obsługa zamówień, kontraktów, regulaminów - warsztaty organizacyjno-prawne

26-27.03.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

 Szanowni Państwo!

Kwalifikacje profesjonalnego Office Managera to przede wszystkim umiejętności wspierania w organizowaniu codziennych działań  przełożonych, jak i zdolność do sprawnego zarządzania przepływem informacji, które pojawiają się na linii zarządzający - działy firmy. Wieloaspektowy charakter tego stanowiska wymaga zdolności budowania funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych, które ułatwią i uproszczą korzystanie z danych, informacji i dokumentów w firmie.

Przygotowaliśmy program nastawiony na rozwój wiedzy i umiejętności kierowników biur w taki sposób, aby podczas zajęć rozwijać najbardziej newralgiczne kompetencje. Podczas szkolenia skupimy się na omówieniu takich elementów praktyki zawodowej jak: dokumentacja, kontrakty, regulaminy, ochrona danych osobowych, autorytet i wizerunek, projekt własnego rytmu dobowego, mindfulness a stres.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Zdobędziesz wiedzę w obszarze specyfiki różnego rodzaju dokumentacji
  • Dowiesz się, w jaki sposób przygotować i aktualizować regulaminy
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych
  • Nabędziesz wiedzę związaną z rodzajami umów handlowych oraz kompletowaniem dokumentacji kontraktowej
  • Dowiesz się, jak budować własny rytm dobowy w oparciu o zasoby własne w codziennej pracy
  • Dostaniesz wskazówki dotyczące tego jak używać stresu, aby był energią twórczą
  • Poznasz różnice między mindfulness a stresem i radzeniem sobie w obliczu   wyzwań zawodowych

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu

a.chmielewska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 26 marca 2018 r.

09.30-10.00 rejestracja i  powitalna kawa i herbata
10.00 rozpoczęcie zajęć

MACIEJ ZAREMBSKI – Ekspert w zakresie psychologii przywództwa, psychologii zarządzania, psychologii rozwoju kompetencji i diagnozy kompetencji.


AUTORYTET I WIZERUNEK W ORGANIZACJI
Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy

  • Triada kompetencji w autoprezentacji – co decyduje o budowaniu wartości siebie i trwałego własnego utrzymywania pozytywnego wizerunku w organizacji?
  • Autorytet w relacjach społecznych i biznesowych (świadome kreowanie relacji)
  • Orientacja wizerunku na klienta zewnętrznego  i wewnętrznego (studia przypadków)
  • Style komunikacji z rozmówcą/rozmówcami – co eksponuje styl i o czym informuje?
  • Gry i pułapki psychologiczne, jako przestroga przerysowanej autoprezentacji – czyli jak nigdy się nie zachowywać?

PROJEKT WŁASNEGO RYTMU DOBOWEGO W PRACY ZAWODOWEJ I KORZYSTANIE Z NIEGO
Jak budować własny rytm dobowy w oparciu o zasoby własne w codziennej pracy?

  • Portfele i portfolio zadań wykonywanych w rytmie dobowym (praca, projekty, terminy)
  • Projektowanie własnego  rytmu dobowego (rytmu pracy zawodowej) w ujęciu zwiększenia efektywności pracy w danym czasie
  • Budowanie planu zmiany działania w czasie w oparciu o zmianę rytmu działania w dobie (działania zawodowego)
  • Podstawowe narzędzia wspierające, jednak nie rozwiązujące problemów zarządzania sobą w czasie
  • Rola narzędzi operacyjnych jako potrzebna, ale nie niezbędna
  • Bycie, działanie i funkcjonowanie bez przepracowania i przytłoczenia obowiązkami
  • Wyzwania w przyszłości związane z Twoją efektywnością pracy w ograniczonym czasie

STRES, WPŁYW I UPODOBANIA NASZEGO UMYSŁU WZGLĘDEM NIEGO                                              
Mindfulness a stres

  • Mindfulness a stres - różnice w radzeniu sobie w obliczu wyzwań zawodowych
  • Zachowania autoagresywne, a mierzenie się ze swoją ciemną stroną
  • Bezsenność, apatyczność, wypalenie, kortyzol, adrenalina – co dalej?
  • Autodestrukcja, siła niszczenia a energia twórcza. Ta sama moc, inny kierunek
  • Kiedy stres dokonuje zniszczeń i jakie mogą być tego efekty?
  • Kiedy nie wolno odcinać się od stresu?
  • Temperament
  • Jak stres zwiększa nasze możliwości, a jak staje się wrogiem naszej wydajności?
  • Kiedy ciało jest gotowe do walki z problemem…
  • Przeżyć to w pełni – inteligencja emocjonalna

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

DZIEŃ II – 27 marca  2018 r.

08.30-09.00 rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 rozpoczęcie  zajęć

Ekspert: Romana Pietruk, ekspert prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, bezpieczeństwa umów i danych

PRZYGOTOWANIE I AKTUALIZOWANIE REGULAMINÓW ORAZ PROCEDUR FIRMOWYCH

W jaki sposób przygotować regulacje organizacji pracy wewnątrz firmy?

  • Regulamin wewnętrzny firmy –  konstrukcja
  • Zastosowanie różnego rodzaju regulaminów
  • Wprowadzanie zmian do regulaminów
  • Ogłaszanie zmian i treści regulaminów
  • Jak tworzyć procedury na zlecenie przełożonych?
  • Dokumenty związane z procedurą
  • Zastosowanie procedur
  • CASE STUDY: Przygotowanie regulaminu
  • CASE STUDY: Konsekwencje złamania zasad zapisanych w regulaminac

TERMINY W SPÓŁCE
Jak zgodnie z prawem liczyć terminy?

  • Terminy administracyjne i cywilne
  • Jak liczymy terminy? Czy sobota jest dniem wolnym od pracy?
  • Terminy zwykłe i zawite
  • Skutki niedochowania terminów na gruncie relacji cywilnych i administracyjnycH

KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI I  DOSTĘPU DO INFORMACJI W FIRMIE  
Jak organizować wymianę i dostęp do informacji oraz dokumentacji?

  • Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie – co reguluje te kwestie i jakich zasad należy przestrzegać?
  • Podpisywanie dokumentów
  • Przepływ informacji w formie elektronicznej i pisemnej – kategoryzacja spraw
  • Udostępnianie dokumentów – co można udostępniać, a czego nie?
  • Elektroniczny obieg dokumentów w firmie, mobilny dostęp do dokumentów
  • CASE STUDY: Błędy w przepływie informacji, skutki uchybień

PRZYGOTOWANIE  I KOORDYNOWANIE DOKUMENTACJI KONTRAKTOWEJ W BIURZE
Jak nadzorować prawidłowy proces zawierania umów i utrzymywania kontaktów z kontrahentami firmy?

  • Określanie przedmiotu umowy
  • Zapisy dotyczące obszaru współdziałania stron
  • Tajemnica przedsiębiorstwa - kiedy możemy ujawnić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa i komu?
  • Określanie procedur i ich weryfikacja
  • Wzory oświadczeń
  • Formularze, zamówienia czy umowy?
  • Nowa ustawa o terminach płatności w transakcjach handlowych
  • Jak liczyć terminy w umowach?
  • Korzystanie z wzorców umownych - skutki, możliwość obrony przed niekorzystnymi zapisami
  • Umowa przedwstępna, a umowa ostateczna - warunki i różnice
  • Formy umowy. Jak wybrać właściwą formę umowy?
  • Ogólne warunki umów
  • Rodzaje umów handlowych i ich zastosowanie
  • CASE STUDY: praca na wzorach umów – analiza kluczowych zapisów

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W BIURZE
Jak zabezpieczać kluczowe informacje dotyczące klientów, pracowników i kontrahentów?

  • Istota danych osobowych przetwarzanych w firmie.
  • Zakres obowiązywania i konsekwencje wynikające z uchwalenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO)
  • Przyszłość ustawy o ochronie danych osobowych w kontekście uchwalenia RODO
  • Legalność przetwarzania danych osobowych – przesłanki
  • Klauzula zgody, szczegółowe regulacje dotyczące zgód
  • Zabezpieczenia organizacyjne, Odpowiedzialność prawna i sankcje

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie otwarte ma formułę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie mini-wykładów, analiz dokumentów i procedur, ćwiczeń, analizy przypadków oraz dyskusji grupowych.

Do udziału w szkoleniu dla firm zapraszamy:

  • Office menedżerów
  • Kierowników biur
  • Kierowników i specjalistów ds. administracji
  • Kierowników sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Opinie uczestników wcześniejszych edycji szkolenia Certyfikowany Office Manager:

„Szkolenie bardzo interesujące zwłaszcza część związana
z kwestiami prawnymi”. - Izabella Korejwo,  Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
„Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników”. -Katarzyna Mizgalska,  Kanlux S.A.
„Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób” - Aleksandra Rosa, Piper Wiater sp.k.
"Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny przez kompetentne osoby. Ciekawe elementy szkolenia
z odniesieniem do poszczególnych uczestników" - Daria Kulis,
KEGAR Sp. z o.o.

Eksperci:

mec. Romana Pietruk


    • Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. 
    • Prowadzi szkolenia od 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Posiada własne publikacje. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
    • Ukończona aplikacja radcowska OIRP Warszawa. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c.

 

Maciej Zarembski


    • Psycholog kliniczny, ekspert i badacz zakamarków ludzkiej psychiki, siły nawyków i temperamentu w zakresie czasowego i energetycznego angażowania swoich zasobów. Trener Psychospołeczny, wykładowca uczelni wyższych.
    • Ekspert w zakresie psychologii przywództwa, psychologii zarządzania, psychologii rozwoju kompetencji i diagnozy kompetencji.
    • Pracuje z najwyższą kadrą menedżerską w obszarach zwielokrotniania wydajności bez poczucia przepracowania i przytłoczenia obowiązkami, doskonalenia komunikacji, radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałaniem wypaleniu zawodowemu, radzenia sobie z konfliktem interpersonalnym, ale również udoskonala twórczego myślenia.
    • Certyfikowany Erickson Professional Coach z akredytacją International Coach Federation;
    • Trener Rozwoju z ponad 10 000 godzin szkoleniowych, 600 godzin coachingu indywidualnego, ponad 200 godzin doradztwa i konsultingu biznesowego.
    • Posiada i rozwija bardzo zaawansowaną wiedzę w zakresie regulacji emocji, fizjologicznych aspektów emocji, ekspresji mimicznych; także badań nad osobowością i jej wymiarami (zmienność cech w czasie).

Cena:

zgłoszenie do 09.03.2018 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 10.03.2018 - 1 870 PLN + 23% VAT

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone