Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Marketing

nowosć

Content Marketing & SEO Expert

Jak przyciągać uwagę klientów i osiągać wyznaczone cele biznesowe poprzez publikowanie konkretnych treści?

25-26.09.2017
Warszawa, ADN Centrum Konferencyjne, Atrium Tower Al. Jana Pawła II 25,9p.

Korzyści:

Szanowni Państwo

Kluczowym zadaniem specjalisty ds. content marketingu jest sprawić, by treść była użyteczna, unikatowa i jednocześnie przyciągała potencjalnych klientów. Jak tego dokonać? Niezbędna jest „content strategia”, umiejętności dziennikarskie, analityczne, znajomość SEO i social media marketingu. To wyjątkowa kompetencja, która pokazuje, że sam copywriting to już zbyt wąska dziedzina aby skutecznie przyciągać uwagę Klientów i osiągać konkretne efekty w sprzedaży.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Jak za pomocą content marketingu budować w Internecie pozycję eksperta, by zwiększyć sprzedaż i zaufanie klienta?
  • Jak zwiększyć widoczność w Internecie  informacji o produktach  i usługach firmy?
  • Jak pozycjonować w wyszukiwarce ofertę firmy i zwiększać ruch na stronie?
  • Jak tworzyć treści w newsletterach?
  • Jak tworzyć maile sprzedażowe?
  • Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
  • Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?
  • Jak przygotować strategię content marketingową?
  • Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
  • Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika?
  • Jak pozycjonować filmy na Youtube?
  • Jak założyć blog firmowy?
  • Co i jak mierzyć?

Zapraszamy do rezerwacji miejsc:

Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 25 września 2017 r.

09.30 – 10.00  rejestracja i powitalna kawa
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Krótki wstęp do marketingu treści

  • Cele content marketingu
  • Jak content marketing może pomóc w sprzedaży produktu?
  • Dlaczego content marketing powinien być elementem strategii marki?
  • Content marketing a copywriting - dlaczego poznanie różnic między nimi jest tak ważne?
  • Rozprawmy się z popularnymi mitami na temat content marketingu
  • Czy content marketing potrzebuje osobnego stanowiska?

Strategia content marketingowa - czy jest potrzebna?

  • Jakie korzyści da mi strategia działań?
  • Jak przygotować strategię content marketingową? - ćwiczenie praktyczne
  • Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
  • Jak wykorzystać Semstorm do wyszukiwania tematów na blog firmowy i inne formy contentu, które zainteresują Twojego klienta? - ćwiczenie praktyczne
  • Jak wykorzystać monitoring internetu do znalezienia Twoich potencjalnych klientów? - ćwiczenie praktyczne
  • Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne
  • Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?

Rodzaje i dystrybucja treści

  • Jakie treści tworzyć by osiągnąć cele sprzedażowe i budujące lojalność klienta?
  • Jakie kanały komunikacji wybrać w Twojej branży?
  • Jakie treści lubią odbiorcy?
  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tematy? - ćwiczenie praktyczne
  • Czy warto współpracować z blogerami?

Synergia działań marketingowych

  • Content marketing a SEO - jak pisać pod użytkownika i wyszukiwarki?
  • Czy filmy na Youtube też można pozycjonować?
  • Content marketing a Social Media - jak je połączyć?
  • Content marketing i e-mail marketing

16.00 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ II – 26  września 2017 r.

8.30 – 9.00  rejestracja i powitalna kawa
09.00 rozpoczęcie szkolenia

Blog firmowy jako element budowania wizerunku

  • Dlaczego blog firmowy jest mi potrzebny?
  • Jak założyć blog firmowy?
  • Skąd brać pomysły na wpisy?  - ćwiczenie praktyczne
  • Poznaj przydatne wtyczki do wordpressa
  • Skorzystaj z guestblogging‘u

Content marketing w sprzedaży

  • Jak content marketing pomaga w sprzedaży?
  • Jakie treści tworzyć by zwiększyć konwersję?
  • Jak user generated content pomaga w sprzedaży?
  • Poznaj dobre praktyki wykorzystania contentu w sprzedaży

Content marketing w e-mail marketingu i marketing automation?

  • Jak zachęcić odbiorcę do otwarcia wiadomości?
  • Jak tworzyć treści w newsletterach?
  • Jak tworzyć maile sprzedażowe?
  • Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
  • Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?

Czy mój content marketing przynosi efekty?

  • Co mierzyć?
  • Jak mierzyć?  - ćwiczenie praktyczne
  • Jak interpretować wyniki?

Podsumowanie

  • Unikaj popularnych błędów
  • Zacznij działać już teraz
  • Pamiętaj o analizie i optymalizacji!
  • Czas na pytania

16.00 Zakończenie szkolenia

Eksperci:

Agata Chmielewska

 


      E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.

 

Cena:

zgłoszenie do 06.09.2017 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.09.2017 - 1 270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Na szkolenie KONIECZNIE trzeba zabrać ze sobą laptopa!

Uczestnicy szkolenia otrzymają kody zniżkowe do omawianych narzędzi ułatwiających pracę.

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby
  • materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia
  • poczęstunek podczas przerw
    *cena nie zawiera noclegu

 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone