Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing/PR

nowosć

Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka

Jak ofertować nowe produkty i nie podłączać się do strategii walki cenowej?

30-31.01.2017
Warszawa, Hotel Hilton****, ul. Grzybowska 63

Korzyści:

Czy wiesz, że 60% produktów wprowadzanych na rynek UE jest wycofywanych po pierwszym kwartale? W ponad 90% przypadków powody wycofania nie mają nic wspólnego z ceną…

Zapraszamy na intensywne warsztaty  z Pawłem Tkaczykiem  - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu  wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe.   To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.

Podczas szkolenia:

  • nauczysz się promować nowy produkt, tak by ominąć wojnę cenową,
  • poznasz sposoby wyróżniania produktu, na tle podobnych konkurencyjnych,
  • dowiesz się jak zamiast produktu oferować  doświadczenie,
  • poznasz ciekawe przykłady obudowywania tradycyjnych produktów usługami,
  • nauczysz się tworzyć praktyczny  szkielet komunikacji produktu na rynku,
  • dowiesz się jak  napisać  dobry tekst ofertowy i mailing sprzedażowy produktu
  • poznasz nieoczywiste kwestie promowania produktu w sociam media,
  • dowiesz się jak wypromować produkt w popularnych mediach społecznościowych i budować tam spójny wizerunek,
  • dowiesz się jak można „odmłodzić” dojrzały i opatrzony klientom produkt,
  • dowiesz się, jak zapewnić  produktowym postom coraz więcej czytelników
  • przeanalizujesz świetnie wypromowane produkty/usługi – dowiesz się, co w nich działa,
  • zajmiemy się także mierzeniem efektywności marketingu produktowego, bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa.

Zapraszamy do rezerwacji miejsc,
Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

Dzień I

9.30  - 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

ANALIZY STRATEGICZNE PRZED WPROWADZENIEM PRODUKTU NA RYNEK.
Praktyczne, szerokie spojrzenie na rynek i konkurencję.

  • Cykl życia produktu i jego wpływ na komunikację – kto będzie od Ciebie kupował? Jak zachęcić ich do zakupu? Przegląd sprawdzonych technik.
  • Macierz produkt/rynek, czyli o sztuce optymalnego dopasowania się do wymagań rynku. Odpowiemy także na pytanie, kiedy walczyć z konkurencją a kiedy nie zwracać na nią uwagi.
  • Analiza konkurencji – czym różni się wąskie spojrzenie na konkurencję od szerokiego? Jak Twoja firma może wykorzystać przewagi konkurencyjne znalezione podczas tej analizy?

KREOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU I WYRÓŻNIANIE NA RYNKU.
Komunikacja marketingowa produktu.

  • Techniki znajdowania punktu wyróżnienia na rynku.
  • Punkty styczności z marką oraz ich miejsce w łańcuchu wartości.
  • Momenty prawdy – kluczowe punkty styczności z marką.

KOMODYTYZACJA
Kiedy sprzedajesz to samo, co inni lub klienci.

  • Kiedy klienci nie rozumieją Twojego produktu.
  • Techniki storytellingowe w procesie budowania wartości – jak sprawić, żeby klienci postrzegali Twój produkt jako wartościowy?
  • Warsztat: opracowanie spójnej strategii budowania wartości produktu.

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia  


Dzień II


8.30  - 09.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

TRAKCJA – SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW DLA NOWEGO PRODUKTU
Dobre praktyki tworzenia targetu

  • Techniki pozyskiwania leadów za pomocą kanałów komunikacji marketingowej. Co działa? Jak optymalizować?
  • Lejek sprzedaży i łączenie go z punktami styczności z marką. Wykorzystanie automatyzacji w marketingu do budowania bazy klientów.
  • Warto rozmawiać. Czyli o tym, że nie wszystko da się załatwić automatem. Kiedy i dlaczego tego nie robić?

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – SZKIELET MARKI I SCHEMATY KREATYWNE
Jak skutecznie tworzyć spójne reklamy produktów?

  • Szkielet marki: opowieść – dlaczego kupujemy?
  • Słowa marki: jak odróżnić produkt od konkurencji?
  • Rytuały, czyli o sposobie dostania się do głowy klienta.
  • Wróg marki: o pewnych rzeczach najlepiej mówić… pokazując ich odwrotność!
  • Schematy kreatywne w komunikacji marki.

KANAŁY I FORMATY.
Czyli, skoro już masz reklamę, spraw, żeby docierała do właściwych ludzi

  • Podział kanały i formaty dla Twojego produktu.
  • Marketing treści: kiedy nie wiesz, kiedy konsument jest gotów kupić.
  • Warsztat: przygotowanie spójnej kampanii content marketingowej.

16.00 Zakończenie  szkolenia

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu:

Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik działu projektów
tel. 022 696 80 20
m.kaczmarczyk@langas.pl

Eksperci:

Paweł Tkaczyk


      Ekspert w zakresie  copywritingu  i webwritingu,  w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu,  uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).  Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.  Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.  Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

 

Cena:

zgłoszenie do 12.01.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 13.01.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone