Menedżerskie

Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka
Jak ofertować nowe produkty i nie podłączać się do strategii walki cenowej?
30-31.01.2017
Warszawa, Hotel Hilton****, ul. Grzybowska 63
Korzyści:
Czy wiesz, że 60% produktów wprowadzanych na rynek UE jest wycofywanych po pierwszym kwartale? W ponad 90% przypadków powody wycofania nie mają nic wspólnego z ceną…
Zapraszamy na intensywne warsztaty z Pawłem Tkaczykiem - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe. To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.
Podczas szkolenia:
- nauczysz się promować nowy produkt, tak by ominąć wojnę cenową,
- poznasz sposoby wyróżniania produktu, na tle podobnych konkurencyjnych,
- dowiesz się jak zamiast produktu oferować doświadczenie,
- poznasz ciekawe przykłady obudowywania tradycyjnych produktów usługami,
- nauczysz się tworzyć praktyczny szkielet komunikacji produktu na rynku,
- dowiesz się jak napisać dobry tekst ofertowy i mailing sprzedażowy produktu
- poznasz nieoczywiste kwestie promowania produktu w sociam media,
- dowiesz się jak wypromować produkt w popularnych mediach społecznościowych i budować tam spójny wizerunek,
- dowiesz się jak można „odmłodzić” dojrzały i opatrzony klientom produkt,
- dowiesz się, jak zapewnić produktowym postom coraz więcej czytelników
- przeanalizujesz świetnie wypromowane produkty/usługi – dowiesz się, co w nich działa,
- zajmiemy się także mierzeniem efektywności marketingu produktowego, bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa.
Zapraszamy do rezerwacji miejsc,
Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl
Program:
Dzień I
9.30 - 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć
ANALIZY STRATEGICZNE PRZED WPROWADZENIEM PRODUKTU NA RYNEK.
Praktyczne, szerokie spojrzenie na rynek i konkurencję.
- Cykl życia produktu i jego wpływ na komunikację – kto będzie od Ciebie kupował? Jak zachęcić ich do zakupu? Przegląd sprawdzonych technik.
- Macierz produkt/rynek, czyli o sztuce optymalnego dopasowania się do wymagań rynku. Odpowiemy także na pytanie, kiedy walczyć z konkurencją a kiedy nie zwracać na nią uwagi.
- Analiza konkurencji – czym różni się wąskie spojrzenie na konkurencję od szerokiego? Jak Twoja firma może wykorzystać przewagi konkurencyjne znalezione podczas tej analizy?
KREOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU I WYRÓŻNIANIE NA RYNKU.
Komunikacja marketingowa produktu.
- Techniki znajdowania punktu wyróżnienia na rynku.
- Punkty styczności z marką oraz ich miejsce w łańcuchu wartości.
- Momenty prawdy – kluczowe punkty styczności z marką.
KOMODYTYZACJA
Kiedy sprzedajesz to samo, co inni lub klienci.
- Kiedy klienci nie rozumieją Twojego produktu.
- Techniki storytellingowe w procesie budowania wartości – jak sprawić, żeby klienci postrzegali Twój produkt jako wartościowy?
- Warsztat: opracowanie spójnej strategii budowania wartości produktu.
16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Dzień II
8.30 - 09.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć
TRAKCJA – SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW DLA NOWEGO PRODUKTU
Dobre praktyki tworzenia targetu
- Techniki pozyskiwania leadów za pomocą kanałów komunikacji marketingowej. Co działa? Jak optymalizować?
- Lejek sprzedaży i łączenie go z punktami styczności z marką. Wykorzystanie automatyzacji w marketingu do budowania bazy klientów.
- Warto rozmawiać. Czyli o tym, że nie wszystko da się załatwić automatem. Kiedy i dlaczego tego nie robić?
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – SZKIELET MARKI I SCHEMATY KREATYWNE
Jak skutecznie tworzyć spójne reklamy produktów?
- Szkielet marki: opowieść – dlaczego kupujemy?
- Słowa marki: jak odróżnić produkt od konkurencji?
- Rytuały, czyli o sposobie dostania się do głowy klienta.
- Wróg marki: o pewnych rzeczach najlepiej mówić… pokazując ich odwrotność!
- Schematy kreatywne w komunikacji marki.
KANAŁY I FORMATY.
Czyli, skoro już masz reklamę, spraw, żeby docierała do właściwych ludzi
- Podział kanały i formaty dla Twojego produktu.
- Marketing treści: kiedy nie wiesz, kiedy konsument jest gotów kupić.
- Warsztat: przygotowanie spójnej kampanii content marketingowej.
16.00 Zakończenie szkolenia
Metody:
SZKOLENIE WEWNĘTRZNE
Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu:
Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik działu projektów
tel. 022 696 80 20
m.kaczmarczyk@langas.pl
Eksperci:
Paweł Tkaczyk
![]() |
Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media. |
Cena:
zgłoszenie do 12.01.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 13.01.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT
Informacje dodatkowe:
CENA ZAWIERA:
- uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
- obiady, poczęstunek podczas przerw
* Cena nie zawiera noclegów