Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

ZakupyProdukcja/Logistyka

nowosć

IV Forum Działów Zakupów

Inspiracje - Praktyki - Innowacje

26-27.03.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

„Redukcja kosztów oraz zarządzanie ryzykiem łańcucha dostaw to najważniejszy priorytet dla CPO w Polsce i na świecie - Leadership: Driving innovation and delivering impact. The Deloitte Global Chief Procurement Officer Survey 2018”

Działy Zakupów współczesnych organizacji nie są już tylko postrzegane jako komórki odpowiedzialne za negocjacje stawek z dostawcami czy podwykonawcami. Obecnie działy te są niezwykle istotnym element łańcucha dostaw, który stanowi wsparcie operacyjne dla poszczególnych departamentów firmy. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat kompetencje działów zakupów zostaną dodatkowo rozszerzone, stanowiąc element długofalowej strategii oraz odpowiadając za innowacyjność firmy na rynku.

BIORĄC UDZIAŁ W TEJ EDYCJI FORUM:

  • Poznasz nowe strategie zakupowe
  • Wzmocnisz swoje kompetencje zakupowe
  • Ocenisz poziom wiarygodności kontrahenta
  • Przyczynisz się do digitalizacji w dziale zakupów
  • Wprowadzisz oszczędności w operacyjnych procesach zakupowych
  • Zmniejszysz zakłócenia przy współpracy z dostawcami i w ramach łańcucha dostaw

NASZE WYDARZENIE ADRESUJEMY DO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

Podczas spotkania, które jednoczy środowisko profesjonalistów zarządzania procesami zakupowymi, zaproponujemy najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie. Dlatego uczestnictwo w Forum będzie stanowiło nie tylko wymierną korzyść dla firmy, ale również dla każdego z Państwa z osobna.

Zapraszamy do udziału w Forum i zachęcamy do rezerwacji miejsc.

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 26 marca 2019 r.

09.30-10.00 Powitalna kawa, rejestracja

10.00-11.00 STRATEGIA I CO DALEJ? TWORZENIE I SKUTECZNE WDRAŻANIE STRATEGII DLA FUNKCJI ZAKUPOWEJ W ORGANIZACJACH

  • Czy w każdej firmie zakupy muszą być strategiczne?
  • Strategia dla funkcji zakupowej a strategia dla kategorii zakupowej - to nie to samo!
  • Elementy strategii dla funkcji zakupowej – wybrane przykłady
  • Jak wyznaczać cele dla funkcji zakupowej w oparciu o strategię rozwoju organizacji
  • Wyzwania w komunikacji strategii zakupowej w organizacji. Oczekiwania vs. rzeczywistość.

Monika Bis, ekspert ds. zakupów strategicznych

11.00 – 11.15
kwadrans towarzyski

11.15– 12.00 STRATEGIA ZAKUPU TO NIE TYLKO ŁADNY DOKUMENT, KTÓRY CHOWAMY DO SZUFLADY

  • Czym jest strategia zakupu?
  • Przykłady korzyści uzyskanych ze wdrożonej strategii zakupu
  • Kiedy strategia zakupu może być ładnym dokumentem chowanym do szuflady ?

Agata Kulikowska, Member of Purchasing Management Team, Tauron Polska Energia

12.00 – 13.00 AGILE – ZWINNOŚĆ W ZAKUPACH, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO SUKCESU W ZMIENNYM I SKOMPLIKOWANYM OTOCZENIU BIZNESOWYM 

  • Na czym polega zwinne podejście do zakupów?
  • Jakich nowych kompetencji i strategii działania potrzebuje zakupowiec przyszłości
  • 4 kluczowe zasady zarządzania zakupami w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniem biznesowym VUCA

Ewa Błaszczak, mentor liderów i zespołów

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 15.00 PANEL DYSKUSYJNY
"JAK WZMOCNIĆ ZAKUPY W ORGANIZACJI? JAK SPRYTNIEJ ZARZĄDZAĆ KLUCZOWYMI INTERESARIUSZAMI KUPCÓW? TRICKI &TAKTYKI"


Moderator panelu:
Łukasz Mazurowski - Założyciel i Partner Zarządzający, Profitia Management    Consultants PROFITIA Management Consultants

Uczestnicy panelu: Marcin Mądry, Dyrektor ds. Zakupów, Shell dla regionu CEE

15.00 – 15.15 kwadrans towarzyski

15.15 – 16.00 SZTUKA NEGOCJACJI

„Sztuka negocjacji to interdyscyplinarna dziedzina, wymagająca znajomości ludzkiej natury, ekonomii, marketingu i wielu, wielu innych przedmiotów, a nie samych technik i zasad negocjacji!”

  • Czym są, a czym nie są negocjacje? Obalmy kilka mitów o tej dyscyplinie
  • Twoja głowa, emocje, logika – zanim zaczniesz negocjować
  • Stres w świecie negocjacji – praktyczne procedury profilaktyczne
  • Cena czyni cuda a techniki negocjacyjne na konkurencyjnym rynku
  • Sztuka negocjacji a marketing i twarde cyfry okiem zawodowego negocjatora
  • Negocjacje w pracy i po pracy – co prawo Newtona ma wspólnego ze światem negocjacji?
  • Negocjacje i wakacje

Tomasz Piotr Sidewicz – zawodowy negocjator

16.00  ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ II – 27 marca 2019 r.

08.30-09.00 powitalna kawa, rejestracja

09.00- 9.45 JAK STWORZYĆ POPRAWNĄ KOMPARYCJĘ W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU PODMIOTU

  • Spółki kapitałowe (sp.zo.o. i S.A.) + prosta spółka akcyjna(?)
  • Spółki osobowa (spółka jawne, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna)
  • Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz spółka cywilna
  • Skarb Państwa oraz jednostka samorządu terytorialnego
  • Dokumenty, jakie należy pozyskać od kontrahenta
  • Badanie wiarygodności kontrahenta

Romana Pietruk, ekspert w zakresie prawa

09.45- 10.45
SamoUtrudnianie W PRACY KUPCA. JAK SIĘ OBJAWIA I CZYM SKUTKUJE

  • Czym jest SamoUtrudnianie
  • Jak destrukcyjne może być
  • Jak je rozpoznać
  • Jak je ograniczać i eliminować

Karol Bartkowski -  Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia "Jak wyeliminować SamoUtrudnianie"

10.45 – 11.00 kwadrans towarzyski

11.00- 11.45  DIGITALIZACJA W DZIALE ZAKUPÓW

  • O co chodzi z tą digitalizacją zakupów, o której wszyscy mówią? Czyli wszyscy  chcą grać na gitarze, ale nikt żadnej gitary nie widział
  • Zakres digitalizacji - czyli co digitalizować
  • Aktualnie dostępne rozwiązania IT dla zakupów
  • Porównanie rozwiązań IT dostępnych dla marketingu i sprzedaży z rozwiązaniami dla zakupów - czyli jak zawsze zakupy daleko w tyle

Jacek Jarmuszczak, Global Category Manager, Danfoss

11.45- 12.30  MODELE WYNAGRADZANIA CUW ZA ŚWIADCZONE USŁUGI

  • Jak optymalizować wydatki grupy kapitałowej za pomocą CUW? 
  • Jak ustalać poziom wynagrodzenia za świadczone usługi?
  • Czy CUW może konkurować na rynku z podmiotami spoza grupy kapitałowej?

Tomasz Ćwiek - Dyrektor Departamentu Zakupów Enea Centrum Sp. z o.o.

13.00 – 14.00 Lunch

14.00 – 15.00 MOTYWOWANIE ZESPOŁU ZAKUPOWEGO

  • Motywacja jako proces budowania efektywnego działu zakupów
  • Co motywuje pracowników działu zakupu do ciągłej realizacji celów – automotywacja, szkolenia, wynagradzanie sukcesów, system wynagrodzeń?

Agnieszka Staniak, Dyrektor ds. Zakupów, SAWEX foods

Metody:

Dlaczego organizujemy Forum Menedżerów Zakupów?

  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
  • Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ POŚWIĘCONYCH ZAKUPOM:

„Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langa Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę”  - Ewa Skura, KGHM Polska Miedź S.A.

„Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów”  - Paulina Kinal, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

„Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca. Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób” - Joanna Stawska, DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych Sp. z o.o.

„Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie” - Ewelina Gajduszewska, Asystent Zarządu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

„Bardzo profesjonalni wykładowy potrafiący połączyć teorię z praktyką oraz wytworzyć miłą atmosferę szkolenia” - Katarzyna Nakrewicz, WINKELMANN Sp. z o.o

Eksperci:

Prelegenci IV Forum Zakupów

Cena:

zgłoszenie do 28.02.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

UWAGA
liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu

Miejsce, w którym odbędzie się Forum:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone