Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieSprzedaż

nowosć

Startup Way z Gregiem Albrechtem

Buduj biznes jak przedsiębiorca - strategie sprzedaży i dopasowania produktu do oczekiwań klienta

22.10.2018
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Odpowiadasz za zwiększanie biznesu firmy? Zarządzasz zespołem sprzedaży lub kreujesz nowe rozwiązania? Chcesz zwiększyć efektywność aktywności sprzedażowych i zmaksymalizować zadowolenie klienta? Przedsiębiorcy, którzy uruchamiają nowy biznes mają bardzo ograniczone zasoby i niezwykle wąski margines na popełnienie błędu. Czego możesz się nauczyć z technik i strategii myślenia, które stosują? Ten warsztat da Ci nową perspektywę na zagadnienia, które doskonale znasz oraz dostarczy nowych technik myślowych, które wdrożysz w swoim zespole.

PODCZAS WARSZTATÓW DOWIESZ SIĘ:

  1. Co Klient mówi a czego potrzebuje?
  2. Skąd czerpać wiedzę o Kliencie?
  3. Jak wyróżnić się, gdy produkty wydają się takie same?
  4. Dlaczego warto sprzedawać drogo?
  5. Jak tworzyć rozwiązania z których klient łatwo nie zrezygnuje?
  6. Jak sprzedać swój sukces wiele razy? 

Zapraszam do rezerwacji miejsc!
Agnieszka Tworzyńska
a.tworzynska@langas.pl
Kierownik Projektu

Program:

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalne kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

ROZUMIENIE POTRZEBY KLIENTA
O POTRZEBIE, O PERSONIE KLIENTA I O TWOJEJ ROLI

  • Jaki problem rozwiązujesz?
  • Co klient mówi, a czego potrzebuje?
  • Kogo klient chce kupić?
  • Skąd czerpać wiedzę o kliencie?
  • Kto nie jest klientem?
  • Typy oczekiwań i osobowości
  •  

DOPASOWANIE ROZWIĄZAŃ
O DAWANIU DOKŁADNIE TEGO, CZEGO KLIENT OCZEKUJE

  • Jak wyróżnić się, gdy produkty wydają się takie same?
  • Metody doskonalenia produktów z klientem?
  • Dlaczego warto sprzedawać drogo (i klient tego oczekuje)?
  • Sprzedawanie wizji

MAKSYMALIZACJA REZULTATU
REKOMENDACJE, DOSTĘPNOŚĆ, UTRZYMANIE

  • Jak układać zdrową relację z klientem?
  • “Stickiness” - rozwiązania, z których klient łatwo nie zrezygnuje
  • Tworzenie ekosystemu partnerów i wpływu - rekomendacje
  • Jak sprzedać swój sukces wiele razy

17.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

WARSZTATY KIERUJEMY DO:

  • osób w organizacjach, które chcą brać odpowiedzialność za wprowadzanie zmian w obszarze sprzedaży i produktu,
  • członków zarządu,
  • managerów

Eksperci:

Greg Albrecht

    • Od 19. roku życia wprowadza na rynek nowe marki i produkty. Na początku jako menadżer w branży IT, a następnie jako przedsiębiorca, inwestor i doradca. Ma praktyczne doświadczenie w budowaniu firm od zera. Po odejściu z korporacji zbudował jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce zajmujących się marketingiem szeptanym. Pracował m.in. z firmami: Novartis, Bank Pekao SA, Mazda, Interia, Mio, Toshiba, Intel czy Canon.
    • Pracował dla ponad 200 przedsiębiorstw z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Do jego klientów należą prezesi korporacji, jak i właściciele niewielkich biznesów rodzinnych. W branży startupowej znalazł ujście dla pasji tworzenia nowych projektów, wspierania przedsiębiorców i konstruowania modeli biznesowych. Jest związany z rynkiem startupów jako mentor i inwestor.
    • Przekonał swoją prezentacją rapera 50 Centa do wybrania firmy Bizlynq, jako najlepszego projektu w konkursie dla startupów. Wydarzenie zrelacjonowały m.in. Puls Biznesu i TVN BiŚ.
    • Jest partnerem w butiku strategicznym Albrecht&Partners, który z rekomendacji buduje startupy na zlecenie istniejących organizacji oraz wspiera transformację modeli biznesowych dla zabezpieczenia przyszłego wzrostu.
    • Przez ostatnie trzy lata wykładał na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako mówca pracował m.in. dla USP Zdrowie, Play, Orange, ING Bank Śląski, Deutsche Bank, Grupa Żywiec, Poczta Polska, PGE, Avon, Phillip Morris czy GSK. Interesuje się psychologią i literaturą.
    • Jest certyfikowanym coachem International Coaching Community – wykorzystuje poznane techniki w pracy z liderami w procesie podejmowania przez nich decyzji. Jako absolwent programu Swedish Institute Management Programme przykłada dużą wagę do społecznej odpowiedzialności biznesu.

Cena:

zgłoszenie do 06.09.2018 - 1070 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.09.2018 - 1470 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    *cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone