Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieZakupy

Menedżer zakupów

Jak generować oszczędności w firmie poprzez wdrażanie efektywnych rozwiązań zakupowych?

12.12.2018
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo

"Tylko 20% średnich i dużych firm efektywnie realizuje politykę zakupową i świadomie kształtuje umiejętności zakupowe. Pozostałe 80% bagatelizuje ten proces i nie ma świadomości w jaki sposób efektywne negocjacje wspierają proces zakupów i rentowność projektów"

Zapraszamy na zaawansowany warsztat będący pigułką wiedzy, praktyki i doświadczeń w zakresie pracy menedżera zakupów.

W programie m. in.:

  • jaką rolę spełnia dział zakupów w firmie?
  • w jaki sposób dział zakupów kontrybuuje do wyników finansowych firmy?
  • dostawcy - źródło oszczędności czy źródło wartości? a może jedno i drugie?
  • w jaki sposób budować relacje i prowadzić rozmowy z dostawcą, którego nie możemy zmienić?
  • w jaki sposób budować swój autorytet w oczach dostawcy?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników działów logistyki
  • Kierowników produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów

Zapraszam do rezerwacji miejsc,
Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

PROGRAM – 12 grudnia 2018

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

JAKĄ ROLĘ SPEŁNIA DZIAŁ ZAKUPÓW W FIRMIE?

  • W jaki sposób dział zakupów kontrybuuje do wyników finansowych firmy?
  • Czy jedyną rolą działu zakupów jest cięcie kosztów i zwiększenie konkurencyjności firmy?
  • Jak zwiększamy konkurencyjność a jak wartość przedsiębiorstwa?
  • Całkowity koszt posiadania (TCO)
  • Zysk i marża (EBIT)
  • Wartość firmy i produktywność (ROA)

DOSTAWCY - ŹRÓDŁO OSZCZĘDNOŚCI CZY ŹRÓDŁO WARTOŚCI? A MOŻE JEDNO I DRUGIE? WYPRACOWANIE STRATEGICZNEGO MODELU ZARZĄDZANIA DOSTAWCAMI

  • Model zarządzanie dostawcami (kupieckie narzędzie Matryca Kraljic)
  • Pozycjonowanie na osi siła słabość – czyli atrakcyjność oczami kupca i atrakcyjność oczami dostawcy
  • Zarządzenie dostawcami grupy C – czyli jak sobie radzić z dużą liczbą drobnych zakupów?

STRATEGIE GENEROWANIA OSZCZĘDNOŚCI FIRMY

  • Przygotowanie warsztatu optymalizacyjnego z dostawcami – czyli dostawca na etacie
  • Tworzymy plan strategiczny optymalizacji kosztowej – wykorzystanie profesjonalnego narzędzia „Silnik Optymalizacji Kosztowej” Budowa modelu struktury kosztowej CBD (and. Cost Break Down)
  •  

JAK NEGOCJOWAĆ Z TRUDNYM DOSTAWCĄ?

  • W jaki sposób budować relacje i prowadzić rozmowy z dostawcą, którego nie możemy zmienić?
  • Techniki negocjacji z pozycji słabej, z dominującym dostawcą
  • Skupiaj się na rozmówcy i jego potrzebach – czyli umiejętność wsłuchiwania się oraz podstawy mowy ciała
  •  

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY WE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ

  • Jak przygotować się do negocjacji z dostawcą?
  • W jaki sposób budować swój autorytet w oczach dostawcy?

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ POŚWIĘCONYCH PROCESOWI ZAKUPÓW:
„Szkolenie b. interesujące, angażujące, aktywny udział uczestników” – Anna Chochlińska, GAMBIT LUBAWKA Sp. z o.o.

„Bardzo efektywne, najważniejsze jest podejście z punktu widzenia praktycznego, a nie teoretycznego. Umiejętność słuchania uczestników, brak odgórnego narzucania zdania prowadzącego i jego racji. Dzielenie się doświadczeniami” – Anna Hałdrzyńska, Feerum S.A.

„Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów” - Paulina Kinal, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

„Szkolenie przeprowadzone bardzo ciekawie” - Iwona Olcen, FLEXTRONICS INTERNATIONAL POLAND Sp. z o.o.

„Szkolenie na wysokim poziomie, można dużo z niego wynieść” - Mateusz Błaszczyk, RBB STAL SA

„Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane, ogólna ocena ekspertów prowadzących szkolenie celująca. Wiedza przekazana w bardzo przystępny i ciekawy sposób” - Joanna Stawska, DWS Draexlmaier Wyposażenie Wnętrz Samochodowych Sp. z o.o.

„Zakres tematyczny bardzo przydatny, prowadzenie na bardzo wysokim poziomie” - Ewelina Gajduszewska, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

Eksperci:

Jacek Jarmuszczak

 


      • Ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji.
      • Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę firmy (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, …). Łączna wartość zakupów, które negocjował w trakcie swojego dotychczasowego doświadczenia przekracza trzy i pół miliarda Euro i wciąż rośnie.
      • Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich. Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group,  zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.
      • Obecnie jako Global Category Manager w Grupie Danfoss, tworzy strategię zakupową i prowadzi negocjacje z kluczowymi dostawcami.

 

Cena:

zgłoszenie do 23.11.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.11.2018 - 1670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

*cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone