Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing

nowosć

Budowanie marki

Jak kreować markę i jej unikatowy wizerunek na rynku?

25-26.10.2018
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Co roku powstaje i upada  milion marek na świecie.  Wg Interbrand największej na świecie firmie brandingowej, silnych marek na świecie jest jedynie 350. 

Od jakiegoś czasu zastanawiasz się co zrobić, żeby Twoja marka była silniejsza, uporządkowana, bardziej rozpoznawalna? Nie wiesz od czego zacząć? Potrzebujesz wsparcia oraz inspiracji?

Zapraszamy na praktyczne warsztaty, podczas których przejdziesz przez cały proces budowania marki: od rozpoznania rynku, określenia odbiorcy docelowego, idei, poprzez dobór wartości marki.

Oszczędź czas i pieniądze, dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki!

Dla kogo jest szkolenie?

  • Pracowników marketingu, PR, sprzedaży,
  • Product i brand managerów,
  • Kadr zarządzających.

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Program – 25-26 października 2018

GDZIE JESTEŚMY? OKREŚLENIE SYTUACJI MARKETINGOWEJ

  • Gdzie Twoja marka jest teraz?
  • Potencjalni klienci a Twoja marka
  • ŚWIADOMOŚĆ. Być może większość Twoich odbiorców nie jest świadoma produktu?
  • WIEDZA. A może odbiorcy mają świadomość marki, ale mało o niej wiedzą?
  • SYMPATIA. Odbiorcy znają już markę? Dobrze, ale co o niej myślą? Czy lubią (nie lubią) Twoją markę?
  • PREFERENCJA. A może Twój produkt podoba się odbiorcom, ale nadal nie jest ich ulubionym?
  • PRZEKONANIE. A może odbiorcy preferują Twój produkt, ale nie są przekonani o potrzebie kupienia go?
  • ZAKUP. A może odbiorcy są już przekonani o potrzebie kupienia, ale odwlekają zakup w czasie?

CO MÓWIĄ KONKURENCI?

  • Dlaczego wiedza o konkurentach jest ważna?
  • Jak się reklamują?
  • Co komunikują (jakie korzyści)?
  • Do kogo? Gdzie? Kiedy?
  • Jakie są efekty ich reklam?

CZEGO OCZEKUJEMY? - USTALENIE CELÓW KOMUNIKACJI

  • Cele marketingowe i komunikacyjne
  • Sytuacja marki a pożądane cele

DO KOGO MÓWIMY? - OKREŚLENIE ODBIORCÓW DOCELOWYCH

  • Po co Ci wiedza o klientach?
  • Skąd możesz czerpać informacje nt. odbiorców?
  • Cechy demograficzne i psychograficzne
  • Wyodrębnij grupy (segmenty) docelowe
  • Wybierz grupę (grupy) o największym potencjale
  • Insight konsumencki – poznaj motywacje odbiorców
  • Źródła insigtów
  • Jak sprawdzić czy insight jest dobry?
  • Wykorzystanie narzędzia moodboard i persona

CO NAS WYRÓŻNIA? - OKREŚLENIE WYRÓŻNIKÓW MARKI

  • Po co określać wyróżniki marki?
  • Emotikony marki
  • Pozycjonowanie strategiczne

CO OBIECUJEMY? - OKREŚLENIE OBIETNICY

  • Główna myśl (korzyść), która będzie motywem przewodnim komunikacji marki
  • Jak ustalić główny przekaz?

PODAJ DOWÓD - UZASADNIENIE OBIETNICY

  • Dlaczego odbiorca ma wierzyć Twojej marce?

SYMBOLIKA: OBRAZ I SŁOWO MARKI

  • Wartości
  • Symbole
  • Kolory
  • Język marki

USTALENIE TONU KOMUNIKACJI

USTALENIE PUNKTÓW KONTAKTU Z ODBIORCĄ

  • Przydatne „koło” – strefy postrzegania marki

Metody:

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Adrian Tomaszewski


    • Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
    • Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
    • Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5. Jest autorem dwóch książek: „Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).

 

Cena:

zgłoszenie do 10.10.2018 - 1570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 11.10.2018 - 1870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at the Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone