Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieZakupyMarketing/PRMarketing

nowosć

Perswazyjny Copywriting - dr Paweł Fortuna

Jak skutecznie wspierać przedsiębiorstwo w realizacji strategii i zwiększaniu efektywności

26.04.2017
Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****, ul. Kościelna 12, sala Executive Room

Korzyści:

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Copywriting prezentowany 10 lat temu przez amerykańskich ekspertów przeszedł już do lamusa. Toporne  teksty, wygłaskane przez stare techniki copywritingowe  nie działają. Nowożytny  wyczulony, wymagający klient lawiruje  w czasach pełnych sprzeczności  i paradoksów.  Dzisiejszy  wyższy poziom copywritingu leży w innych przestrzeniach, gdyż  konkurujemy  o uwagę odbiorcy.

Zapraszamy na warsztat z dr Pawłem Fortuną, wg nas mistrzem kreatywnych rozwiązań.  To praktyk i inspirator. Zainspiruje Cię do lekkiego, kreatywnego pisania skutecznych tekstów promocyjnych.  

Wg Pawła możesz poznać techniki copywriterskie, jednak  aby stać się mistrzem musisz odblokować w sobie potencjał kreatywności nauczyć swój umysł  wędrówek w  różne zakątki  „wszechświata”.  Dopiero wplatając w to techniki perswazji, pisania uderzających nagłówków, storytelingowych treści, stworzysz teksty sprzedażowe, budujące markę na bardzo wysokim poziomie.   Podczas szkolenia  pracując nad tekstami Twojej  firmy wchodzisz na wyższy poziom pisania.

Program:

9.00 – 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

Jak zacząć  perswazyjny komunikat i do kogo pisać?
CELE I ODBIORCA MOJEGO MAILINGU, POSTU, OFERTY…

  • Warsztat składa się z samych ćwiczeń, dlatego zaczynamy od pierwszej sekundy.
  • Dlaczego na początku należy pomyśleć prawdę?
  • Dlaczego należy formułować cele w kategoriach reakcji odbiorcy?
  • Co musisz wiedzieć o uwadze odbiorcy?
  • Co to jest odruch orientacyjny i jak nim zarządzać?
  • Dlaczego istnieje konieczność ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań?
  • Jakie są cechy dobrego tekstu?
  • Co to jest uprzedzanie zamiaru przekonywania i co zniechęca odbiorców?
  • Dlaczego wiele technik copywriterskich daje efekt odwrotny od zamierzonego?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak  na wysokim poziomie  zarządzać percepcją odbiorców poprzez słowo pisane?
WYRAFINOWANY, DOWCIPNY, KONKRETNY I SPRZEDAŻOWY COPYWRITING

  • Jaka jest najsilniejsza technika wpływu i dlaczego nawet fachowcy mają problem z jej rozpoznaniem?
  • Dlaczego mówi się, że o ocenie decydują trzy rzeczy: kontekst, kontekst i kontekst?
  • Jak zarządzać percepcją Klientów?
  • Efekt asymilacji: czyli "zaświeć kradzionym blaskiem"
  • Efekt kontrastu: czyli "a teraz ja, cały na biało"
  • Jak wykorzystać efekt kontekstu w praktyce marketingowej
  • Co powinien przypominać przekaz, a od czego powinien się odróżniać?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak stosować zasady perswazji retorycznej w pracy copywritera?
REFLEKSYJNOŚĆ ODBIORCÓW, POZYSKIWANIE UWAGI, PODATNOŚĆ NA WPŁYW

  • Co zrobić, żeby tekst odzwierciedlał refleksję odbiorców?
  • Jakie są zasady perswazji retorycznej?
  • Jakie czynniki zwiększają motywację do analizy przekazu?
  • Jakie czynniki zniechęcają do zastanawiania się nad treścią?
  • Jak w praktyce zastosować perswazyjny schemat przekazu?
  • Cztery elementy tekstu pobudzającego refleksję.

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak wykorzystać elementy perswazji narracyjnej do pisania sprzedażowych tekstów?
WYOBRAŹNIA, EMOCJE, NARRACJA I AUTENTYCZNOŚĆ W COPYWRITINGU

  • Jak oddziaływać na wyobraźnię odbiorców?
  • Po co i jak stosować instrukcję wyobrażeniową?
  • Jak stosować perswazję bez argumentacji?
  • Kiedy  storytelling staje się perswazją narracyjną?
  • Jakie znaczenie ma fikcyjność lub autentyczność narracji?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Zaawansowana umiejętność łączenia perswazji narracyjnej i retorycznej
WYŻSZY POZIOM PROFESJONALNEGO COPYWRITINGU

  •  
  • 3 funkcje narracji w przekazie perswazyjnym
  • Jak unikać błędów łączenia argumentacji i narracji?
  • Jak umiejętnie zarządzać refleksyjnością i wyobraźnią odbiorców?
  • Inicjowanie łańcucha marketingu szeptanego
  • Jak ułatwiać odbiorcom przekonywanie innych?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Kreatywność i kultura pracy copywritera
DESIGN THINKING W PROJEKTOWANIU COPYWRITINGOWYCH TREŚCI


17.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Opinie o szkoleniach z dr Pawłem Fortuną

„Paweł Fortuna – niezwykle barwna postać, z pozoru zbyt kontrowersyjna, w praktyce rewelacyjny dostarczyciel rozwiązań” Iwona Demidowicz, ING BANK
„Szkolenie bardzo inspirujące” Andrzej Wędzonka, BESTGUM Polska Sp. z o.o.
„Szkolenie prowadzone przez Pawła Fortunę pozwoliło mi otworzyć się na to co mnie otacza. Pozwoliło poznać bardzo  ciekawych ludzi, których tak mało znajduję wokół siebie” Magdalena Jeż-Jakubiak, LOTOS OIL SA
„Wiele świetnych informacji, inspiracji, pomysłów do zastosowania – zwłaszcza w przypadku Pawła Fortuny”

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do

Magdalena Modzelewska-Kaczmarczyk
Kierownik Projektu

tel.: 22 696 80 22
e-mail: m.kaczmarczyk@langas.pl

Eksperci:

DR PAWEŁ FORTUNA


    Określany przez klientów „mistrzem kreatywnych rozwiązań”. Psycholog biznesu z eksperymentalnym zacięciem, badacz procesów perswazji i obrony przed manipulacją, autor tekstów, doradca i trener biznesu, nauczyciel akademicki, autor dziesięciu książek, power speaker, muzyk/performer. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“ Prowadzi niestandardowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach m.in: perswazji, design thinking, przywództwa, kreatywności. To prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów (największy hit: Dziewczyna szamana). Jedyny, dwukrotny laureat Nagrody Teofrasta miesięcznika Charaktery za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną („Pozytywna psychologia porażki” i „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować”) i nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu („Perswazja w pracy trenera” i „Metafory i analogie w szkoleniach”). W 2017 roku ukażą się: „Filmowy leksykon psychologii” oraz „Sprzedaż bez sprzedawania”.

Cena:

zgłoszenie do 04.04.2017 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 05.04.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone