Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Biuro Zarządu i PrawoLeadership

Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Certyfikowane warsztaty zarządzania Biurem Zarządu i Rady Nadzorczej

04-06.07.2018
Sopot, Hotel Haffner****

Korzyści:

Szanowni Państwo

Sprawność organizacji biura obsługi władz spółki wpływa na szybkość, przejrzystość i spójność działania zarządu oraz rady nadzorczej. Najnowsze regulacje prawne, jak również doskonalenie procesów wewnątrz organizacji przynosi wiele możliwości i zarazem wątpliwości, w jakim kierunku rozwijać pracę biura zarządu.

Zapraszamy do udziału w Letniej Szkole Biura Zarządu i Rady Nadzorczej –  zaawansowanym seminarium skierowanym przede wszystkim do menedżerów departamentów obsługi, organizacji, nadzoru, biur prawnych, w trakcie którego zostaną poruszone najbardziej aktualne problemy  i rozwiązania dyktowane najnowszymi przepisami, orzecznictwem, dobrymi przykładami rynkowymi w zakresie usprawnień wewnętrznego funkcjonowania spółek.

Poznaj i wdrażaj najskuteczniejsze i najnowsze praktyki obsługi organów:

  • Nowości w prawie spółek istotne dla funkcjonowania Biura  Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Analizy  najefektywniejszych doświadczeń z polskiego rynku gospodarczego w obszarze organizacji procesów wewnętrzno-prawnych w spółce
  • Wykorzystanie pozakodeksowych metod postępowania i rozwijania sprawniejszej organizacji pracy biura obsługi władz spółki
  • Zwiększenie rzetelności stosowanych narzędzi prawnych i wzmocnienie standardów organizacji pracy biura zarządu i rady nadzorczej
  • Jak przygotować, organizować i nadzorować przebieg posiedzeń spółki?
  • Stosowanie przejrzystych i ustrukturyzowanych technik tworzenia regulacji wewnętrznych
  • W jakich przypadkach i dlaczego umowa z kontrahentem podpisana przez prokurenta spółki jest wiążąca, a w jakich nie?
  • Kiedy dochodzi do przetwarzania danych osobowych w biurze zarządu?

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska

Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 20

Program:

DZIEŃ I – 4 lipca 2018r. (środa)

STATUS I UMOWA SPÓŁKI, KONTRAKTY, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Ekspert: mec. Anna Adamczyk

09.30-10.00 Rejestracja; powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie  zajęć


BIURO ZARZĄDU I RN NA BIEŻĄCO – PRZEGLĄD ZMIAN PRAWNYCH 2017 R.
Nakreślenie kluczowych zmian  prawnych istotnych dla prowadzenia obsługi organów spółki kapitałowej

STATUT SPÓŁKI/UMOWA SPÓŁKI
Narzędzia regulujące i optymalizujące zasady funkcjonowania i zakres działań uczestników wewnętrznej współpracy

  • Przepisy bezwzględnie obowiązujące, a zapisy specyficzne dla danej spółki; wymogi KSH
  • Wprowadzanie zmian do aktu założycielskiego – tryby i procedury postępowania
  • Zapisy istotne z punktu widzenia relacji wewnętrznych pomiędzy organami
  • Władze spółki – jakie regulacje są niezbędne ,a jakie ułatwiają funkcjonowanie organów: zarządu, rady nadzorczej, ZW/WZA?
  • Wprowadzanie zmian umowie/statucie – możliwości wprowadzania zmian i skutki dokonanych modyfikacji
  • Jakie zapisy w umowie spółki mogą  „zagrażać ” lub ograniczać  jej sprawne  funkcjonowanie?
  • Jakiego rodzaju zmiany warto wdrażać i w jakich sytuacjach?
    •  CASE STUDY: Analiza kluczowych zapisów w umowach/statutach spółek z o.o. i akcyjnych
    •  CASE STUDY: Wprowadzanie zmian do umowy/statutu -przykłady, analiza najważniejszych orzeczeń sądowych

KLAUZULE  ZABEZPIECZANIA  KONTRAKTÓW - BIURO ZARZĄDU NA STRAŻY BEZPIECZEŃSTWA UMÓW
Jak tworzyć zapisy zabezpieczające wykonanie umowy?

  • Klauzule  dotyczące zabezpieczenie  wykonania umów
  • Klauzule dotyczące zabezpieczeń: rodzaje, formułowanie, wprowadzanie zmian do umów
  • Klauzule bezpieczeństwa – ograniczenie i wyłączenie odpowiedzialności, wyłączność, kontrola zakładu kontrahenta
  • Klauzule poufności
  • Wprowadzanie nowych klauzul uzależnionych od celów głównych i pośrednich transakcji
  • Klauzule dotyczące nadzoru nad procesem wykonywania umowy
  • Klauzule dotyczące  wprowadzania  zmian  do  umów  wykonywanych
  • Jakie są regulacje prawne dotyczące wprowadzaniu zmian?
  • Kiedy przeprowadza się uzdrawianie umów?
  • Aneksowanie w umowach
  • Klauzule dotyczące  rozwiązywania umów i dochodzenia roszczeń

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA BIURA ZARZĄDU

Ekspert: mec. Romana Pietruk

  • Czym są dane osobowe – warsztaty na przykładnych danych
  • Jakie zbiory danych występują w biurze zarządu?
  • Kiedy dochodzi do przetwarzania danych osobowych w biurze zarządu?
  • Księga udziałów, księga akcyjna, udostępnianie list
  • Sprawozdanie finansowe, sprawozdanie z działalności i inne
  • Księga protokołów, protokoły i uchwały
  • Jakie dane w pełnomocnictwie? Rejestr pełnomocnictw
  • Dane w CEiDG i KRS, dane członków zarządu i rady nadzorczej
  • Jakie dane od pracowników można pozyskać a jakie od kandydata do pracy?
  • Zgody pracowników – czy legitymizują przetwarzanie?
  • Dowód osobisty, prawo jazdy i inne dokumenty
  • Umowy i kontrakty w formie pisemnej, elektronicznej i dokumentowej
  • Korespondencja, w tym korespondencja imienna
  • Niebezpieczeństwo rozmowy telefonicznej
  • Wizytówki, zdjęcia pracowników, identyfikatory itd.
  • Inne wybrane zagadnienia z pracy Biura Zarządu
  • Okres przechowania dokumentacji – wybranych dokumentów biura zarządu
  • Tajemnica przedsiębiorstwa a ochrona danych osobowych
  • Brakowanie i archiwizacja dokumentacji – umowa z firmą zewnętrzną

16.00 zakończenie I dnia zajęć

DZIEŃ II – 5 lipca 2018r. (czwartek)

Ekspert: dr Tomasz Niepytalski

08.30-9.00 Rejestracja; powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie  zajęć


KŁOPOTLIWE  I SPORNE KWESTIE ORGANIZACJI PROCESU UPRAWNIEŃ  W SPÓŁKACH - PEŁNOMOCNICTWA I PROKURA
Reprezentacja spółki i działanie w jej imieniu

  • Kto i w jakim zakresie jest uprawniony do reprezentowania interesów spółki?
  • Reprezentacja w ramach układów holdingowych
  • Case study: skutki błędnie udzielonych pełnomocnictw
  • Umowy z członkami zarządu
  • W jaki sposób członkowie zarządu reprezentują spółkę i jak korzystają z pełnomocnictw?
  • Co może pełnomocnik? A co może prokurent?
  • Przekroczenie granic umocowania przez pełnomocnika i prokurenta
  • Case study: w jakich przypadkach i dlaczego umowa z kontrahentem podpisana przez prokurenta spółki jest wiążąca, a w jakich nie?
  • W jaki sposób odwołać pełnomocnika oraz inne uregulowania związane z wygaśnięciem pełnomocnictw?
  • Case study: System pełnomocnictw na przykładzie spółki x

REGULAMINY W SPÓŁCE
Usprawnianie wewnętrznej organizacji spółki poprzez stosowanie funkcjonalnych zapisów w regulaminach organów spółki

  • Znaczenie regulaminów – ujęcie prawne i organizacyjne
  • Czy warto czy też  trzeba tworzyć regulaminy?
  • Czym są regulaminy i jaka jest ich rola?
  • Przygotowanie i uchwalenie regulaminu
  • Jak wyglądają kwestie formalne związane z  przygotowaniem  i wdrożeniem  regulaminów?
  • Regulamin a statut/umowa spółki
  • W jaki sposób powinien być sformułowany regulamin Zarządu/Rady nadzorczej?
  • Kluczowe elementy regulaminów WZA/ZW – organizacja, przebieg, głosowanie
  • Regulaminy, a inne metody regulacji wewnętrznego funkcjonowania spółki (zarządzenia, rozporządzenia etc.)
  • Regulaminy organów, a problematyka Corporate Governance
    •    CASE STUDY:  Przykłady regulaminów, połączone z analizą błędów i poprawnych zapisów
    •    CASE STUDY:  Wprowadzanie  zmian  do regulaminów

ZAAWANSOWANE KWESTIE ORGANIZACJI POSIEDZEŃ ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
Zwoływanie – organizacja – uczestnicy – prawidłowa dokumentacja procesu

  • Zwoływanie i organizacja posiedzeń zarządu i rady nadzorczej
  • Sposoby odbywania posiedzeń zarządu i rady nadzorczej
  • Droga elektroniczna zwołania posiedzeń  rady nadzorczej
  • Uczestnicy posiedzeń, goście podczas posiedzeń
  • Przebieg posiedzeń
  • Przykłady Regulaminów ułatwiające sprawne funkcjonowanie organów i zapobiegające powstawaniu konfliktów.
  • Case study:  „pułapki formalne decyzji podjętych na posiedzeniach  – jak ich uniknąć?”

POLITYKA ZATRUDNIANIA I WYNAGRODZEŃ W SPÓŁCE
Dobre praktyki w zakresie kontraktów menedżerskich, przejrzystych zasad wynagradzania i zatrudniania.

  • Regulacje prawne w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • Zalecenia Komisji Europejskiej
  • Kontrakty menedżerskie
  • Wynagradzanie członków organów nadzorujących i zarządzających spółki
  • Zasady wynagradzania
  • Jawność wynagrodzeń
  • Zrównoważony dostęp kobiet i mężczyzn w kadrze zarządzającej

16.00 zakończenie zajęć

Dzień III – 6 lipca 2018r. (piątek)

PANELE RÓWNOLEGŁE – DO WYBORU

PANEL I - ELEVATOR PITCH – PETARDA PREZENTACJI

Ekspert: Arkadiusz Żurek – coach i mentor, mówca motywacyjny

08.30-9.00 Rejestracja; powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie  zajęć

ELEMENTY UKŁADANKI – CO DECYDUJE O SKUTECZNOŚCI KRÓTKIEJ PREZENTACJI?

  • Etos – Patos – Logos
  • Automotywacja
  • Motywowanie odbiorców prezentacji
  • Piramida zaangażowania

PREZENTER– POMYSŁ JEST CIEKAWY, JEŚLI TY JESTEŚ INTERESUJĄCY

  • Efekt Mcgurk’a
  • Albert Mehrabian i jego spojrzenie na trójprzekaz
  • Komunikacja niewerbalna
  • Twój wizerunek – jak go świadomie budować?
  • Prezentacja ciekawej wersji siebie.

PROFESJONALNA KOMUNIKACJA WERBALNA

  • Nacisk, tempo, artykulacja, głośność, tembr, pauza 

ODBIORCA - BUDOWANIE WIĘZI I DOBREGO KONTAKTU Z ROZMÓWCĄ

  • Technika odzwierciedlania jako sposób na budowanie kontaktu
  • Poczucie komfortu wynikające z poszanowania terytorium
  • Aranżacja przestrzeni podczas rozmowy - przechodzenie z pozycji konfrontacyjnej do partnerskiej
  • Obserwacja rozmówcy podczas rozmowy - interpretacja sygnałów niewerbalnych

USP – UNIQUE SELLING PROPOSAL

  • Co chcesz sprzedać odbiorcy?
  • Używanie kategorii wpływu, czyli słowa w Twojej prezentacji
  • 15 słów przyciągających uwagę

OBT - OUTCOME BASE THINKING – POWIEDZ TO W 90 SEKUND

  • 5 kluczy krótkiej prezentacji
  • Przygotowania prezentacji w realnych sytuacjach Uczestników

 PROFESJONALNE CZYLI ŚWIADOME ANGAŻOWANIE ODBIORCY

  • Do kogo mówisz? – 4 typowe postawy odbiorców Eysneck’a
  • QA – jak angażować pytaniami?
  • Tworzenie w odbiorcy dysonansu
  • Wezwanie do działania
  • Uzyskiwanie deklaracji odbiorcy

16.00 zakończenie zajęć

PANEL II - DESIGN THINKING OF LEADERSHIP

Ekspert: dr Paweł Fortuna - Psycholog, doradca, badacz, trener biznesu, nauczyciel akademicki, autor książek naukowych, prelegent, muzyk/performer

08.30-9.00 Rejestracja; powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie  zajęć

DAWNE SKARBY W NOWYCH PRZEBRANIACH?

  • Koncepcja design thinking
  • Meandry twórczego podejścia do pracy i życia
  • Stymulatory i inhibitory aktywności twórczej
  • Nadzieje, lęki i pułapka perfekcjonizmu

POBUDZANIE  POTENCJAŁU INNOWACJI W ZESPOLE/ORGANIZACJI

  • Psychologiczny model kształtowania intencji działań innowacyjnych
  • Normy i spostrzeganie trudności /wykonalności zadania
  • Wykorzystanie analogii do wdrażania modelu w życie
  • Projektowanie zmian w firmie z wykorzystaniem transferu przez analogię
  • Wykorzystanie analogii w procesie rozwiązywania problemów

LEONARDO DA VINCI W KAŻDYM Z NAS

  • Czego możemy nauczyć się od 5-cio latków?
  • Nawyk eksperymentowania, odwaga formułowania i testowania hipotez
  • Odblokowanie wewnętrznego reaktora twórczości
  • Drobne zmiany o wielkim znaczeniu

KSZTAŁTOWANIE  NORMY INNOWACYJNOŚCI/MODY NA INNOWACYJNOŚĆ

  • Dlaczego i w jaki sposób wspierać proces grupowy w zespole, aby zwiększyć potencjał twórczy?
  • Co to są biznesowe „toksyny” i jak działają na każdym etapie realizacji planu?
  • Skąd pracownicy czerpią wzorce zachowań?
  • Norma formalna a norma nieformalna – jak działać w różnych wariantach korelacji?
  • Jakie czynniki blokują wdrożenie mody na innowacyjność?
  • Jak sobie radzić z mechanizmami obronnymi i strategiami defensywnymi?

TWÓRCZE PROJEKTOWANIE ŻYCIA: PROCESY POZNAWCZE

  • Metafory jako przekonania na temat życia
  • Szablonowość myślenia o życiu, narzucone skrypty, z których nie musimy korzystać
  • Elastyczność jako coś więcej niż postulat
  • Koncepcja siebie

TWÓRCZE PROJEKTOWANIE ŻYCIA: EMOCJE I MOTYWACJA

  • Emocje jako drogowskazy, pozytywne aspekty trudnych emocji
  • Twórcze kanalizowanie energii
  • Zamiana lęku przed porażką w nadzieję na sukces

TWÓRCZE PROJEKTOWANIE ŻYCIA: RELACJE Z INNYMI

  • Osobisty remanent relacji
  • Wzmacnianie sieci wsparcia społecznego
  • Nawiązywanie nowych relacji
  • Wdzięczność i inne "czary"...

16.00 zakończenie zajęć

Metody:

Szkolenie prowadzone w formie wykładów, dyskusji oraz analizy kazusów, przepisów prawa, orzecznictwa, ćwiczeń. Różnorodna forma zajęć, poparta szeroką praktyką ekspertów, w tym w zakresie obsługi władz spółek, przy wykorzystaniu najnowszych przepisów prawa ma pokazać szeroki zakres rozwiązań, których wdrożenie gwarantuje optymalizację w zakresie prowadzenia biura zarządu i rady nadzorczej.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Kierowników, Menedżerów Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Kierowników działów Organizacyjno-Prawnych
  • Kierowników Biur Nadzoru Właścicielskiego
  • Kierowników w Biurach Obsługi Organów Spółki
  • Dyrektorów departamentów prawnych
  • Członków Zarządu, Członków Rad Nadzorczych
  • Dyrektorów ds. Relacji Inwestorskich

Opinie uczestników projektów skierowanych do specjalistów w biurach zarządu i rady nadzorczej

„Szkolenie zorganizowane na najwyższym poziomie, bardzo dobry dobór profesjonalnej kadry, która potrafiła odpowiedzieć na nurtujące nas pytania. Elastyczne podejście do tematów uwarunkowane potrzebami uczestników”. - Lidia Brakoniecka, Ośrodek Badawczo-Rozwojowy CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ SA
„Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie. Wielki "+" dla organizatorów”. - Ewelina Korczyk,  Nadwiślańska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.
„Perfekcyjna organizacja; bardzo dobra atmosfera w sferze zdobywanie wiedzy oraz kontaktów z uczestnikami i ekspertami”. - Elżbieta Piątek, Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.
"Wiedza merytoryczna poparta przykładami" Izabela Mańkowska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
„Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządu”
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Eksperci:

mec. Romana Pietruk


    • Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. 
    • Prowadzi szkolenia od 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Posiada własne publikacje. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
    • Ukończona aplikacja radcowska OIRP Warszawa. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c.

 

dr Paweł Fortuna


    • Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“
    • Prowadzi niestandarowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju osobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji.
    • Prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Twórca międzynarodowej Konferencji Aktualności Psychologicznych AKTUALIA, która w 2013 roku miała już XX edycję. Inicjator akcji „Nić przyjaźni” między Instytutem Psychologii KUL i UMCS. Fundator polsko-ukraińskiej Fundacji na Rzecz Rozwoju, twórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie.
    • Stworzył i zrealizował oryginalne projekty szkoleniowe dla takich instytucji jak Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, czy Agora. Wykładowca KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego.
    • W ciągu ostatnich 5 lat napisał książki: Metafory i analogie w szkoleniach (2013, wraz z M. Urbanem); Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę (2012, nagroda Teofrasta); Pasja żonglowania/ Passion for juggling (2011, wraz z M. Urbanem); Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia (2011); Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych (2010); Przygotowanie szkolenia, czyli jak dobry początek prowadzi do sukcesu (2009, z M. Łaguną). Jak być lepszym szefem. Inspiracje psychologiczne (2009, z M. Torój); Obrona przed wpływem telewizji (2007).
       

 

mec. Anna Adamczyk


    • Radca prawny, praktyk prawa gospodarczego.
    • Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako prawnik w warszawskich kancelariach prawnych; Obecnie pracuje w jednej z renomowanych kancelarii prawnych w Warszawie w Departamencie korporacyjnym; Specjalizuje się w transakcjach handlowych krajowych i zagranicznych oraz w prawie spółek, transakcjach łączenia i przejęcia spółek; Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej firm; Świadczy doradztwo prawne oraz kieruje transakcjami na rynku niepublicznym (private equity);
    • Posiada rozległą wiedzę na temat tworzenia i zarządzania projektami skierowanymi na optymalizację podatkową w oparciu o struktury typu off-shore.

 

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

dr Tomasz Niepytalski


    • Ekspert w zakresie prawa handlowego i gospodarczego.  Konsultant w Grabowski i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k Doktor nauk prawnych. Docent w Katedrze Administracji i Prawa Administracyjnego Akademii Leona Koźmińskiego.
    • Doradca, wykładowca na konferencjach i seminariach organizowanych m. in. przez: ALK, SGH, UW, NIK, PAN, ARP S.A., ZUS, Paradyż S.A., Anwil S.A., Orlen S.A., IKEA, PwC, Kempii OY Finland, Hyundai Electronics, ITT FLYGT Aktiebolag.
    • Autor wielu publikacji, między innymi: Konsorcjum. Umowa o współpracy gospodarczej, Wydawnictwo Difin, 2011r. ,współautor: Windykacja należności ujęcie interdyscyplinarne pod Redakcją naukową Katarzyny Kreczmańskiej-Gigol i Aktywne zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa pod Redakcją naukową Katarzyny Kreczmańskiej-Gigol.
       

 

Cena:

zgłoszenie do 15.06.2018 - 2370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 16.06.2018 - 3370 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

  • uczestnictwo w trzydniowym szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Ilość miejsc w promocji ograniczona.
*Uwaga w ofercie „2 za 1” rabaty się nie sumują, obowiązuje cena 3370 PLN netto, promocja obowiązuje do wyczerpania miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      295  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      540  PLN netto + 23% VAT
(wskaż w formularzu terminy noclegów) 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone