Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketingSprzedaż

nowosć

Kreatywna sprzedaż

"czyli sprzedaż bez sprzedawania" z dr Pawłem Fortuną

19.09.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

W 90% przypadków  menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta.  Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Jak burzyć spokój klienta aby ułatwiać mu generowanie wyższych przychodów?
  • Jak skrócić drogę Klienta do zakupu?
  • Jak firmy mogą autentycznie się wyróżnić, zdobywając zarówno serca klientów, poprzez zapewnienie prawdziwej wartości dodanej?
  • Jak po prostu  pozwalać kupować!

„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”.  Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych.

Zapraszam do rezerwacji miejsc

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży

  • Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?
  • Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy
  • Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż
  • „Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”

Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania

  • O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy
  • Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora
  • MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców
  • Mistrzowie sprzedażowej ściemy
  • Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?

Nowe otwarcie w relacjach z Klientami

  • Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku
  • Handlowiec jako szef zespołu handlowców
  • Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki
  • Konieczność zmiany stylu pracy handlowca

Świadomość i przekonania handlowców

  • Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola
  • Kluczowe kompetencje – Model RGB
  • Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu
  • Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty

Wywieranie wpływu bez argumentacji

  • Manipulacja a biała perswazja
  • Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)
  • Oddziaływanie na refleksyjność klientów
  • Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje
  • Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji

Nowe kierunki kształcenia handlowców

  • Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?
  • Warsztaty konsultingowe
  • Sesje inspiracji
  • Uczenie się na błędach
  • Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do

Eksperci:

dr Paweł Fortuna


    • Doradca zarządów i Menedzerów HR, trener o nieschematycznych metodach pracy, innowator. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“
    • Prowadzi niestandarowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju osobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji.
    • Prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Twórca międzynarodowej Konferencji Aktualności Psychologicznych AKTUALIA, która w 2013 roku miała już XX edycję. Inicjator akcji „Nić przyjaźni” między Instytutem Psychologii KUL i UMCS. Fundator polsko-ukraińskiej Fundacji na Rzecz Rozwoju, twórca Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie.
    • Stworzył i zrealizował oryginalne projekty szkoleniowe dla takich instytucji jak Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, czy Agora. Wykładowca KUL oraz Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego.
    • W ciągu ostatnich 5 lat napisał książki: Metafory i analogie w szkoleniach (2013, wraz z M. Urbanem); Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę (2012, nagroda Teofrasta); Pasja żonglowania/ Passion for juggling (2011, wraz z M. Urbanem); Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia (2011); Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, czyli jak uczyć się na doświadczeniach innych (2010); Przygotowanie szkolenia, czyli jak dobry początek prowadzi do sukcesu (2009, z M. Łaguną). Jak być lepszym szefem. Inspiracje psychologiczne (2009, z M. Torój); Obrona przed wpływem telewizji (2007).
       

 

Cena:

zgłoszenie do 29.08.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 30.08.2018 - 1670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

  CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone