Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie2za1

nowosć

HR - Tech Poland 2018

Cyfrowa i mobilna rewolucja HR. Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne wspomagające rozwój ludzi w Twojej organizacji?

26-27.03.2018
Warszawa, Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

Szanowni Państwo!

Wszechobecne rozwiązania technologiczne znacząco wpływają na kształtowanie oblicza współczesnych Działów HR. Zmianie ulegają sposób wykonywania pracy i relacje międzyludzkie panujące w organizacji. Na rynku pracy są obecne młode pokolenia zżyte z nowymi technologiami, dla których tradycyjnie prowadzona rekrutacja i konwencjonalny model zarządzania organizacją, stanowią zamierzchłą i nieatrakcyjną formułę.

Działy HR muszą objąć przywództwo w cyfrowej organizacji.
Oznacza to otwarcie w kierunku wdrażania narzędzi HR - Tech, projektowania cyfrowych miejsc pracy i cyfrowych pracowników.
To do nich należy główna rola w cyfrowej i mobilnej rewolucji rynku pracy, której jesteśmy świadkami.

Droga do cyfrowego HR staje się coraz łatwiejsza do pokonania. Stale powstają nowe narzędzia, których wykorzystanie przyczynia się do  budowania cyfrowej organizacji i cyfrowego personelu. Jednocześnie
największą przeszkodą w ich wprowadzaniu jest brak wiedzy o istniejących i sprawdzonych rozwiązaniach.

Zapraszam Państwa serdecznie do udziału w Konferencji, która gromadzi pasjonatów nowych technologii, którzy opracowują lub wdrażają wyszukane narzędzia HR - Tech w Działach HR przodujących organizacji na rynku polskim i zagranicznym. Uczestnicy spotkania opowiedzą Państwu o praktycznych rozwiązaniach mobilnych i cyfrowych, które stosują na co dzień w swoich działaniach, tak aby usprawnić pracę Działów HR, pod kątem:
przyciągania uwagi kandydatów i udzielania informacji zwrotnej, rekrutacji i selekcji, marketingu rekrutacyjnego na miarę nowych pokoleń, onboardingu, zarządzania Talentami, budowania zaangażowania i lojalności, wspomagania rozwoju pracowników, zarządzania zespołem, komunikacji wewnętrznej, utrzymania wartościowych pracowników w organizacji, innowacji w obszarze HR.

WŚRÓD KLUCZOWYCH ZAGADNIEŃ M.IN.:

  • Technologiczna wojna  o talenty.
  • Najnowsze Trendy HR –Tech w najmodniejszych firmach Doliny Krzemowej: Google, Apple.
  • Rekrutacja 2030 – w którą stronę zmierzamy?
  • Jak  i po co „najmodniejsi  pracodawcy”  przenoszą biurowe życie  pracowników do smartfona?
  • Jak  budować proces rekrutacji  pokolenia „AVATARÓW”   poprzez AI?
  • Nierzeczywisty onboarding.
  • Jak budować  zaangażowanie  i motywację ludzi dzięki immersji?
  • Rozwój pracowników i szkolenia z wykorzystaniem VR i AR.
  • Jak dzięki nowym technologiom zapobiegać ucieczce wiedzy razem z pracownikiem?
  • Budowanie wewnętrznych  aplikacji   ułatwiających  codzienną pracę i rozwiązujących „problem” np. szybkiego rozrostu firmy?
  • Nowe technologie wspierające komunikację wewnętrzną.

Konferencja prowadzona w języku polskim i angielskim, tłumaczona symultanicznie.

Zapraszam Państwa serdecznie do rezerwacji miejsc!

Z wyrazami szacunku,


Joanna Kędra
Project Manager
joanna.kedra@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 26 marca 2018 r.

8.30- 09.00 Rejestracja i powitalna kawa

09.00- 10.00 HOW NEW TECHNOLOGY CHANGES THE FACE OF RECRUITING- CASE STUDY
"HOLD ON TO YOUR HATS FOR WHAT WILL BE CHALLENGING AND SOMETIMES CONTROVERSIAL SESSION" ...

  • The robots are coming...
  • What the future of recruiting might look like?
  • Where we are with automation?
  • What HR professionals need to be thinking about as we enter this brave new world?
  • New channels, new technology and a changing digital landscape.
  • New technology impacts the way we operate and presents as many threats as it does opportunity, with HR as the potential guardians of the data?
  • Roboty nadchodzą...
  • Jak może wyglądać przyszłość rekrutacji?
  • W jakim stopniu zaawansowania automatyzacji jesteśmy obecnie?
  • O czym powinni myśleć profesjonaliści HR gdy wkraczają w nowy, odważny świat?
  • Nowe kanały, nowe technologie i  zmieniający się cyfrowy krajobraz.
  • Nowe technologie wpływają na sposób prowadzenia działań operacyjnych i niosą znamiona wielu zagrożeń, ponieważ stawiają HR w roli potencjalnego strażnika danych.

BILL BOORMAN Founder tru Conferences, speaker, blogger and advisor

10.00 - 11.00 JAK DIGITAL ECOSYSTEM ZMIENIA PODEJŚCIE DO BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA I ROZWOJU PRACOWNIKÓW – CASE STUDY GRUPA NEUCA S.A.

  • Transformacja środowiska pracy - jak bardzo może zmienić się świat w jeden rok?
  • Wirtualna rzeczywistość vs. standardowe procesy zarządzania personelem - co wygrywa?
  • Jak digitalizacja wspiera realizację celów strategicznych HR?
  • Jak zmienia się podejście do rozwoju pracowników?
  • Jak wykorzystać tsunami danych do efektywnego zarządzania personelem?

PATRYK LINK, Kierownik ds. Rozwoju Personelu, NEUCA S.A.
MAGDALENA PACZKOWSKA, Koordynator ds. Systemów Informatycznych HR, NEUCA S.A.

11.00 – 11.15 Kwadrans towarzyski

11.15 - 12.15 PEOPLE SCIENCE AT WORK: DECYZJE PERSONALNE OPARTE O DANE NA PRZYKŁADZIE PROFILOWANIA EMPIRYCZNEGO

  • Skąd wiesz? Jesteś pewien? Jak z(a)wodzi nas intuicja?
  • W jaki sposób można zwiększyć dwukrotnie trafność pomiaru popularnymi narzędziami do oceny potencjału kandydatów do pracy?
  • A co gdybym wskazał, co naprawdę wyróżnia Twoich najlepszych pracowników?

dr PAWEŁ SMÓŁKA, Dyrektor ds. badań i rozwoju, Advisio Poland Sp. z o.o.

12.15– 13.00 PRZYCZAJONY TYGRYS, UKRYTY SMOK. WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ W SŁUŻBIE HR – CASE STUDY

  • Brzmi dobrze, ale co to jest? Charakterystyka technologii i pola zastosowań.
  • Zatrudniaj inaczej. Virtual Reality i Augmented Reality w rekrutacji.
  • Nierzeczywisty onboarding.
  • Budowanie zaangażowania i motywacji w firmie dzięki immersji.
  • Szkolenia i rozwój pracowników z wykorzystaniem VR i AR.

MARCIN SZLUFIK, Business Development Manager, MFIT Group.

13.00 – 13.45 Lunch

13.45 - 14.45 PANEL DYSKUSYJNY

Tematyka:
W jaki sposób nowe technologie wpływają na pracę Działów HR, budowanie wizerunku pracodawcy i rozwój pracowników?

  • W jakich obszarach HR jest gotowy do zastosowania narzędzi HR - Tech?
  • Jakie są największe wyzwania? Gdzie leży problem?
  • Czego HR się boi?
  • Jak zmieni się funkcjonowanie działów personalnych w przyszłości pod wpływem najnowszych technologii?

Moderator:
SZYMON JANICKI, Co-founder, HCM Deck

Uczestnicy:
WIOLETA WĄSIK, Talent & Recrutiment Manager, Grupa Żywiec S.A
DARIUSZ WYLON, Chief Communications Officer Selleo, Management 3.0 Facilitator
FILIP KAŁAMAGA, Growth Manager, Future Processing.

14.45 – 15.00 Kwadrans towarzyski

15.00 - 15.45  BUDOWANIE KULTURY OPARTEJ NA FEEDBACKU I WSPÓŁPRACY POPRZEZ WYKORZYSTANIE APLIKACJI INTERNETOWYCH   - CASE STUDY

  • Czy nowe technologie mogą pomóc w tworzeniu kultury organizacyjnej?
  • Jak wdrażać innowacje w sposób, który nie wymusza zmiany zachowań pracowników?
  • Czy warto mierzyć szczęście i czy zawsze wiadomo co zrobić kiedy już mamy dane?
  • Czy technologia w HR może dostarczyć odpowiedzi na niezadane pytania?

DARIUSZ WYLON, Chief Communications Officer Selleo, Management 3.0 Facilitator

15.45 – 16.30  DLACZEGO PROSTSZE WYPRZE LEPSZE - O NOWEJ REWOLUCJI MOBILNEJ – CASE STUDY

  • Dlaczego proste rozwiązania mobilne wydają się wypierać zaawansowane narzędzia do rekrutacji?
  • Dlaczego to co dzisiaj wydaje się proste, za kilka lat będzie wydawało się skomplikowane?
  • Jaka jest rola sztucznej inteligencji, skoro największą platformą do pozyskiwania kandydatów jest tablica ogłoszeń?

MARCIN FIEDZIUKIEWICZ, CEO, Jobsquare Sp. z o.o.

16.30 ZAKOŃCZENIE I DNIA KONFERENCJI
UROCZYSTY KOKTAJL -
będzie doskonalą okazją do kontynuacji rozmowy i wzajemnej wymiany spostrzeżeń.

DZIEŃ II – 27 marca 2018 r.

8.30- 09.00 Rejestracja i powitalna kawa

09.00 - 09.45 ROBOTYZACJA PROCESÓW W REKRUTACJI PRZY WYKORZYSTANIU INTELIGENTNYCH INTERFEJSÓW – CASE STUDY

  • Najważniejsze wnioski z pierwszego w Polsce badania "Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników".
  • Czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie, a w szczególności w selekcji kandydatów?
  • Jak poprzez wykorzystanie chatbotów można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych, dbając jednocześnie o pozytywne candidate experience?

JACEK KRAJEWSKI, Business Development Manager, Emplocity Sp. z o.o.
KRZYSZTOF SOBCZAK,
CEO, współzałożyciel spółki Emplocity, partnera technologicznego dla branży HR, Emplocity Sp. z o.o..

09.45 – 10.00 Kwadrans towarzyski

10.00 - 10.45 LEARNING & DEVELOPMENT #JUTRO - GDZIE JESTEŚMY I DOKĄD ZMIERZAMY?

Przedstawienie najważniejszych wniosków raportu L&D #Jutro zrealizowanego przez HCM Deck pod patronatem merytorycznym HR Influencers.

  • L&D to jeden z trzech głównych motywatorów pracownika.
  • 1/3 firm zarządza L&D w Excelu :) kolejna 1/3 uważa że ich systemy są przestarzałe.
  • Dla 51% managerów HR L&D będzie celem strategicznym na 2018 rok.
  • Jak z korzyścią wykorzystać nowe technologie aby tworzyć innowacyjne środowisko rozwoju pracownika i wymiany wiedzy?
  • Start-up pitch.

SZYMON JANICKI, Co-founder, HCM DECK

10.45- 11.30 CYFRYZACJA ORGANIZACJI DZIĘKI GRYWALIZACJI

  • Engagement Automation jako ciągły dialog na temat wydajności pracowników i uczenia się  - „zawsze w toku".
  • Jak wykorzystać Grafy bazujące na regułach biznesowych do budowania schematów zaangażowania dla konkretnych grup pracowników?
  • Jak poprzez zastosowanie grafów zaangażowania i elementów edukacyjnych zapewnić kompleksowe podejście do KPI (Key Performance Indicators).
  • Jak działa Edytor do budowania narracji fabularnych opartych o grafy reguł biznesowych? 

ADRIAN WITKOWSKI, Prezes i współzałożyciel Gamfi.

11.30 – 11.45 Kwadrans towarzyski

11.45 - 12.30  JAK NIE DOPUŚCIĆ DO UCIECZKI WIEDZY Z ORGANIZACJI WRAZ Z PRACOWNIKIEM - STWÓRZ WEWNĘTRZNE CENTRUM WIEDZY W SWOJEJ ORGANIZACJI– CASE STUDY

  • Wiedza „Just In time” - jak dostarczać pracownikowi informacje niezbędne do wykonywania określonego  zadania, dokładnie w momencie kiedy ich potrzebuje?
  • Kilkuminutowe filmy edukacyjne  tworzone przez pracowników  dla pracowników.
  • Case study:  proces tworzenia „Wewnętrznego Centrum Wiedzy”dla  pracowników produkcyjnych.
  • Jakie profity przyniosło wdrożenie w firmie usługowej „WCW”?
  • System sugestii pracowników jako element „WCW”.
  • Koordynatorzy i ambasadorzy WCW w organizacji.

MICHAŁ WOLAK, Ekspert i doradca. Specjalizuje się w podnoszeniu jakości i efektywności pracy, wdrażaniu Lean Management w firmach usługowych i biurowych.

12.30 - 13.15 PIĘĆ ZŁOTYCH ZASAD INFLUENCER VIDEO MARKETINGU NA PRZYKŁADACH KREATYWNYCH KAMPANII REKRUTACYJNYCH - CASES STUDIES.

  • Wykorzystanie Influencerów/YouTuberów w kampaniach marketingu rekrutacyjnego - cases studies z Polski i ze świata.
  • W jaki sposób wpisać akcje w ogólnie zakrojoną strategię komunikacji?
  • Jak ustalić KPIsy i jak mierzyć rezultaty m.in. za pomocą narzędzia Google Analytics?
  • W jaki sposób zaplanować kampanię i aktywności mając na uwadze potencjalne ścieżki doświadczenia Kandydata w internecie i punkty styku z marką pracodawcy?
  • Wykorzystanie kampanii retargettingowych w rekrutacji.

MATEUSZ WÓJTOWICZ, Executive Manager, Digital Influencer, Devire
PIOTR TYTYK, COO Talentmedia Sp.z .o.o.

13.15 – 14.00 Lunch

14.00 - 15.00 PANEL DYSKUSYJNY

Tematyka:
Pokolenie „AVATARÓW" na rynku pracy.

  • Rekrutacja online, Social Selling HR - sposoby, trendy, na co należy zwrócić uwagę?
  • Jakie cechy będzie musiał mieć pracodawca przyszłości, aby być znanym i popularnym pracodawcą?

Moderator:
KATARZYNA RĄKOWSKA - KUTYŁO – Wiceprezes, Strill, Dyrektor ds. rozwoju, Linkleaders

Uczestnicy:
MAREK JURKIEWICZ, General Manager, InfoPraca
MATEUSZ WÓJTOWICZ, Executive Manager, Digital Influencer, Devire
MICHAŁ CAL, Senior New Business Executive, Waywer
MACIEJ PAWŁOWSKI, Chief Evangelist, eEngine

15.00  ZAKOŃCZENIE II DNIA KONFERENCJI

Metody:

DO UDZIAŁU W KONFERENCJI ZAPRASZAMY:

  • Dyrektorów ds. HR,
  • Dyrektorów ds. Personalnych,
  • Prezesów,
  • Headhunterów,
  • HR Managerów,
  • HR Business Partnerów,
  • Doradców Personalnych,
  • Specjalistów ds. Rekrutacji i Selekcji,
  • Specjalistów ds. HR,
  • Specjalistów ds. Kadr,
  • Liderów zespołów,
  • Trenerów wewnętrznych.
  • Entuzjastów trendów HR-Tech.

Po zakończeniu pierwszego dnia Konferencji zapraszam Państwa na uroczysty koktajl, który będzie doskonalą okazją do kontynuacji rozmowy i wymiany spostrzeżeń.

Konferencja prowadzona w języku polskim i angielskim, tłumaczona symultanicznie

OPINIE UCZESTNIKÓW KONFERENCJI POŚWIĘCONEJ PROCESOM HR:

„Bardzo kreatywny czas! Bardzo obiecujące kontakty branżowe!" Katarzyna Charkiewicz, KAN SP. Z O.O.
„Profesjonalna organizacja, poznanie nowych ścieżek, które wdrożę w obecnej pracy" Joanna Stawasz, INGRAM MICRO CFS FULFILMENT SP. Z O.O.
„Dużo przykładów i konkretnych cases studies dotyczących działań dużych firm, warto wdrożyć na naszym podwórku". Tomasz Bednarz, KIMBALL ELECTRONICS POLAND SP. Z O.O.
„Fantastyczny hotel, obsługa, jestem pod wrażeniem przygotowania. Prelegenci wyśmienici, bardzo wiele wyniosłam. Z pewnością polecę innym i ponowniewybiorę właśnie Langas Group" Karolina Greczkowic, HR Consultancy

Eksperci:

HR - TECH POLAND 2018

Cena:

zgłoszenie do 28.02.2018 - 1 870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.03.2018 - 2 170 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały, certyfikat.
  • obiady, poczęstunek podczas przerw, koktajl networkingowy.
  • tłumaczenie symultaniczne przez cały czas trwania konferencji.

Konferencja prowadzona w języku polskim i angielskim, tłumaczona symultanicznie.

Dopłata za tłumaczenie symultaniczne:
przez cały czas trwania konferencji: 50 PLN netto + 23% VAT

UWAGA : liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

PROGRAM PROMOCYJNY (nie łączymy promocji)

A. 5 % zniżki dla 2 osób
B. 10% zniżki dla 3 osób
C. 15 % zniżki dla minimum 4 osób
D. 20% zniżki dla minimum 5 osób

DODATKOWE INFORMACJE: tel.: (22) 696 80 20


Aby skorzystać z programu, należy wpisać wybrany  jeden symbol, powyżej ramki, we wskazanym miejscu - w innym wypadku program promocyjny nie będzie uwzględniany
.

Miejsce szkolenia:

Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8


Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone