Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Dobre praktyki sprzedaży do sektora publicznego

Warsztat, który pomoże przygotować formę do robienia biznesu z sektorem publicznym.

11-12.12.2017
Warszawa

Korzyści:

Szanowni Państwo

Wiele firm, przedsiębiorców i managerów żyje w przekonaniu, że rynek publiczny to strata czasu. Opinie, że sektor publiczny to inny świat daleki od biznesu; że bez układów nie da się tutaj zarobić; że przetargi to „czarna magia”; nie kompetentni ludzie oraz biurokratyzacja, są ogólnie powszechne. Z pewnością w każdym stwierdzeniu jest trochę prawdy, natomiast ogromna liczba przedsiębiorców funkcjonuje na rynku z wielkim sukcesem. Warsztat, który dla Państwa przygotowaliśmy pozwoli Państwu świadomie odpowiedzieć na pytanie: czy  jest to rynek, na którym moja firma powinna robić biznes czy nie?

Jednostki sektora finansów publicznych to znakomici partnerzy biznesowi, ponieważ gwarantem ich wypłacalności jest nasze państwo. Jednostki jak gmina czy powiat były, są i będą. Ciągle  potrzebują partnerów, którzy rozwiążą ich codzienne problemy prawne, techniczne, technologiczne etc. Bardzo wiele firm z sektorów dużego, średniego i małego biznesu z powodzeniem od wielu lat dostarcza swoje produkty i usługi do tego segmentu rynku.
Obserwując rynek publiczny można zauważyć, że regularnie zapożycza on dobre praktyki zarządcze z sektora biznesu. Jednym z bardzo zauważalnych trendów jest outsourcing szeroko rozumianych usług, natomiast ciągle duża część przedsiębiorców omija szerokim łukiem rynek publiczny wystraszona mitami o zawiłości procedur i trudnych przetargach.
Celem warsztatu jest pokazanie przedsiębiorcom, jak efektywnie poruszać się po rynku publicznym, jak optymalizować swoją sprzedaż, gdzie szukać nowych szans biznesowych. Warsztat w bardzo rzetelny sposób pokazuje, jak komunikować się z zamawiającymi, jak konstruować oferty handlowe i jakich argumentów używać w procesie sprzedaży.
Celem warsztatu jest również pokazanie przedsiębiorcom, że bardzo duża część rynku publicznego funkcjonuje poza procedurami przetargowymi. Ponadto warsztat ma przygotować i uświadomić uczestników, na czym polegać będzie w najbliższym czasie elektronizacja zamówień.

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I

9.30 - 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

JAK PORUSZAĆ SIĘ PO SEKTORZE JEDNOSTEK PUBLICZNYCH
Jakie nowe segmenty w ramach jednostek administracji publicznej mogą być atrakcyjne dla Twojej firmy?

  • Jak zbudowana jest administracja rządowa – krótkie wprowadzenie
  • Jak zbudowana jest administracja samorządowa – krótkie wprowadzenie
  • Segmentacja rynków np. edukacja(gimnazja), służba zdrowia (przychodnie), straż miejska, pomoc społeczna etc.
  • Kto jest kim, czyli kto podejmuje decyzje w danej jednostce
  • Jakie segmenty w ramach jsp. mogą być atrakcyjne dla Twojej firmy?

JAK SEKTOR PUBLICZNY NABYWA USŁUGI I PRODUKTY?
Procesy, dobre praktyki, regulaminy, realizacja celów ustawowych i uchwał.

  • Przepisy prawa pod kątem sprzedaży  – czyli krótka pogadanka o małych i dużych zamówieniach.
  • Jaki typ  usług i produktów dostarczanych jest do sektora publicznego poza zamówieniami publicznymi?
  • Podstawowe  progi  przetargowe  determinujące strategię działania
  • Proces zakupu produktów i usług przez jednostki rządowe i samorządowe
  • Małe zamówienia publiczne oraz duże zamówienia
  • Czy warto startować w dużych zamówieniach?
  • Rodzaje trybów zakupowych stosowanych przez sektor publiczny
  • Dlaczego wiele firm skutecznie robi interesy na tym rynku

CO W PRAKTYCE OZNACZA ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KTÓRA WCHODZI W ŻYCIE W 2018R.
Jeśli chcesz być dostawcą  sektora publicznego, dowiedz się jak przygotować się pod katem wprowadzanych zmian.

  • DO jakich zmian będą musiały przygotować się firmy w ramach tzw. elektronizacji zamówień publicznych w 2018r.
  • Co oznacza w praktyce pojęcie elektronizacji zamówień publicznych?
  • W  jaki sposób dostawcy muszą się przygotować do wprowadzanych zmian?
  • Czym jest profil nabywcy oraz profil dostawcy?
  • Czy  nadchodzące zmiany sparaliżują mój biznes czy będą szansą do wykorzystania?

JAK BUDOWAĆ /OPTYMALIZOWAĆ SWÓJ MODEL SPRZEDAŻOWY DLA NA RYNKU SEKTORA PUBLICZNEGO?
Modele sprzedaży, narzędzia wspierające, spotkania, telefon

  • Dobre praktyki rynkowe w obszarze budowania efektywnych modeli biznesowych w obszarze sprzedaży do sektora publicznego
  • Gdzie i jak wprowadzić mikro korekty, aby osiągnąć makro efekty biznesowe lub np. całkowicie zamknąć model/projekt, który nie daje oczekiwanych rezultatów?
  • Przegląd różnych modeli sprzedaży adekwatnych dla sektora publicznego
  • Jak modelować sprzedaż tradycyjną (telefon, spotkania)
  • Jak modelować sprzedaż w e-commerce w sektorze publicznym?
  • Jak korzystać z platform internetowych np. firm OpenNexu, Logintrade etc.?
  • Przegląd narzędzi elektronicznych wspierających sprzedaż do sektora publicznego

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II

8.30 - 9.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

JAK PRZYGOTOWAĆ OFERTĘ DLA SEKTORA PUBLICZNEGO,  Z KIM ROZMAWIAĆ I JAK UMÓWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE?
Jak nie marnować swojego czasu, zasobów organizacyjnych poszukując  drogi sprzedaży?

  • Jak poruszać się po strukturze urzędów, starostw etc. ?
  • Dobre praktyki tworzenia ofert handlowych dla sektora publicznego
  • Jakiego języka używać oraz jakiej argumentacji - sektor publiczny to nie biznes, tu działają inne zasady?
  • Telefon jako najszybsza i najtańsza forma kontaktu – jak korzystać z tego skutecznie
  • Z czego rozliczane są jednostki sektora publicznego i ich pracownicy?
  • Jak pomóc jednostkom sektora produkcyjnego realizować statutowe i uch wałowe cele?  
  • Z kim rozmawiać  w ramach naszej oferty aby nie tracić czasu
  • Wybrane techniki psychologii perswazji, które szczególnie warto stosować w rozmowie telefonicznej z przedstawicielami sektora publicznego

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA SPOTKANIE I DOBRZE JE PRZEPROWADZIĆ.
Rozmowa handlowa z Burmistrzami, Wójtami, Sekretarzami, Skarbnikami, Naczelnikami

  • Sektor publiczny to nie świat biznesu. To rynek, który rządz się swoimi prawami. DO jakich zasad się stosować?
  • Przegląd stanowisk decyzyjnych
  • Sektor publiczny lubi spotkania. Dlaczego  często nic z nich nie wynika dla biznesu?
  • Jak przygotować się do spotkania w zależności z kim rozmawiamy?
  • Rozmowy handlowe z Burmistrzami, Wójtami, Sekretarzami, Skarbnikami czy  Naczelnikami. Czym różnią się od typowych spotkań biznesowych?
  • Jak prowadzić prezentacje, na co stawiać szczególny nacisk?
  • Spotkanie w toku – co powinno się zadziać?
  • Obsługa po sprzedażowa – dobre praktyki

SZANSE, NISZE I LUKI BIZNESOWE DLA TWOJEJ FIRMY
Poszukiwanie nowych szans biznesowych w sektorze publicznym

  • Jak przy wykorzystaniu Modelu BOS i metod heurystycznych dokonać analizy potencjału rynku sektora publicznego w kontekście nowych szans biznesowych?
  • Analiza nisz biznesowych w obszarze jsp.
  • Analiza szans biznesowych w obszarze jsp.
  • Tworzenie action planów w kontekście jsp. – czyli co konkretnie mamy zrobić?

Nowe trendy w sektorze publicznym – czyli zmiany, na których będzie można zarobić

  • Moduł ten pokazuje nowe trendy i wybrane zmiany, do których jesteśmy zobligowani przez dyrektywy unijne w najbliższym czasie.
  • Przegląd wybranych zmian, które nas czekają 2018-20
  • Digitalizacja procesów, modeli w sektorze publicznym
  • Centralni zamawiający oraz centra usług wspólnych
  • Outsourcing w sektorze publiczny.

16.00 Zakończenie drugiego dnia szkolenia

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Zapytaj nas o szkolenie dedykowane Tylko Twoim pracownikom. Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Jakub Piątek



  • Konsultant i doradcza wielu organizacji na rynku biznesu oraz jednostek sektora publicznego, trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedaży do sektora publicznego.
  • Współpracuje z funduszami inwestycyjnymi w ramach rozwoju i oceny opłacalności nowych biznesów. Pomysłodawca i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych pt. ”Nowoczesne zarządzanie w sektorze publicznym” oraz studiów MBA dla sektora publicznego.
  • Jako trener podczas swoich warsztatów łączy wiedzę z zakresu psychologii wywierania wpływy oraz zarządzania z twardymi metodykami i modelami biznesowymi. Specjalizuje się w optymalizacji modeli biznesowych, projektowaniu paradygmatów przy zastosowaniu metod heurystycznych oraz „zwinnych” technik zarządzania.
  • Przez kilka lat pełnił funkcję Dyrektora ds. rozwoju biznesu w jednej z największych firm doradczo-szkoleniowych na rynku publicznym. Posiada szerokie doświadczenie praktyczne we wprowadzaniu na rynek usług i produktów, których odbiorcami są jednostki sektora publicznego. Bardzo często wspiera firmy z sektora nowych technologii przy wdrażaniu ich produktów na rynek publiczny. Entuzjasta tematyki turkusowych organizacji oraz tematyki Smart Cities

 

Cena:

zgłoszenie do 22.11.2017 - 1270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 23.11.2017 - 1570 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w dwudniowym  szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * Cena nie zawiera noclegów
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone