Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Grywalizacja

Uczyń z tradycyjnych zadań Twoich pracowników zawodową przygodę!

25-26.01.2018
Sopot, Hotel Haffner****, ul. Haffnera 59

Korzyści:

ZADBAJ O WYSOKI POZIOM ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW, BY OSIĄGNĄĆ LEPSZE WYNIKI BIZNESOWE I PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ

  • Chcesz zwiększyć motywację oraz zaobserwować wzrost produktywności pracowników w wykonywaniu zadań nawet do 300%?
  • Chcesz zintegrować zespół, dać przyjemność pracownikom i pozwolić im się szybciej rozwinąć?
  • Chcesz poznać receptę na rozwiązywanie wyzwań stojących przed Twoją organizacją, osiągać dalekosiężne i złożone cele oraz wesprzeć strategię poprzez długofalową zmianę zachowań pracowników?

Wg Gallup Institute grywalizacja przynosi średnio:

10% więcej zadowolonych klientów
22% większe zyski
21% większa produktywność
37% mniej nieobecności pracowników
41% mniej wypadków w pracy
41% mniej błędów

Zapraszamy na intensywny, dwudniowy warsztat dedykowany menadżerom i pracownikom działu HR. Szkolenie poprowadzi wyjątkowej klasy znawca tematu, specjalizujący się w grywalizacji.
Podczas szkolenia pokażemy Ci jak wykorzystać mechanizmy ze świata gier,  by  zobaczyć błyskawiczne efekty w rzeczywistości biznesowej.

WŁĄCZ SIĘ DO GRY! NIE GRASZ – NIE WYGRYWASZ!

Zarezerwuj miejsce już dziś,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

TAJEMNICA SKUTECZNOSCI GRYWALIZACJI
Dlaczego grywalizacja działa?

  • Jak będzie wyglądała nasza rzeczywistość zawodowa w przyszłości?
  • Dlaczego w nowej rzeczywistości jeszcze bardziej istotne jest angażowanie ludzi?
  • Mity dotyczące grywalizacji
  • Ile rywalizacji jest w grywalizacji?
  • Czemu ma służyć grywalizacja?
  • Jak grywalizacja przekłada się na zyski firmy?
  • Jak przekonać kadrę zarządzającą do wprowadzenia grywalizacji?
  • Jakie przewagi konkurencyjne buduje nam grywalizacja?

PROJEKTOWANIE ZAANGAŻOWANIA
Grywalizacja a zaangażowanie

  • Z jakimi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem ludźmi mierzą się obecnie managerowie?
  • Problem z pracownikiem – jak grywalizacja może pomóc?
  • Dlaczego menedżer powinien zająć się tematem zaangażowania?
  • Diagnoza poziomu zaangażowania pracowników
  • Ile czasu rocznie poświęca manager na motywowanie pracowników?
  • Czemu są tak duże koszty tradycyjnych metod motywacji?
  • Skąd wynika potrzeba stosowania grywalizacji w obecnych czasach?
  • Co najbardziej wpływa na zaangażowanie pracowników?
  • Frajda w pracy – pomaga czy przeszkadza?
  • Wyzwania związane z pracownikami i klientami

DO BIEGU, GOTOWI, START!
Zaczynamy działać

  • Od czego zacząć budowanie grywalizacji w firmie?
  • Jak przygotować się do projektu grywalizacyjnego?
  • Jaką wiedzę i umiejętności musisz posiadać, by dobrze zaprojektować grywalizację?
  • Jakich kompetencji twardych i miękkich potrzebujesz?
  • Czy warto zabierać się za wprowadzanie grywalizacji samemu?
  • Jak przygotować pracowników w firmie przed wprowadzeniem grywalizacji?
  • Bez celu ani rusz...
  • Pilot prawdę Ci powie...

WYGRAJ UWAGĘ ODBIORCY
Grywalizacja dla różnych odbiorców

  • Dla kogo projektujemy grę? O graczach słów kilka...
  • Co jest ważne dla naszych pracowników?
  • Kto jest najlepszym ambasadorem grywalizacji w firmie?
  • Jak przekonać niezdecydowanych?
  • Jak postępować z przeciwnikami grywalizacji?
  • Jak tworzyć doświadczenia pracowników dzięki grywalizacji?
  • Jak angażować klientów w naszą markę?
  • Jak zmieniać swoje nawyki na pożądane?
  • Jak budować gry, by oddziaływały na różne typy graczy?
  • Jak wzmacniać rozwój pracowników dzięki grywalizacji?

ZASTOSOWANIE MECHANIZMÓW Z GIER W TWOJEJ FIRMIE
Jakich mechanizmów grywalizacyjnych użyć?

  • Jak stworzyć fabułę?
  • Co takiego pociąga nas w wyzwaniach?
  • Jakie wyzwania tworzyć?
  • Natychmiastowa informacja zwrotna
  • Jaka jest istota feedbacku w grywalizacji?
  • Punkty, a może diamenty?
  • Czy stosować tylko „punkty dodatnie” czy też „ujemne”?
  • Czy karanie za nieodpowiednie zachowanie w grywalizacji może motywować?
  • Jakie nagrody wybierać, by naprawdę motywowały?
  • Czy nagrody rzeczowe motywują bardziej od nierzeczowych?
  • Jakie rankingi wybrać?
  • Relacje interpersonalne w grywalizacji
  • Jak zaprojektować współpracę?
  • Komunikacja...i jeszcze raz komunikacja
  • Jakich błędów nie popełniać, by pierwszy projekt grywalizacyjny w firmie, nie był ostatnim?

ROZRYWKA CZY ZYSK?
Efekty grywalizacji

  • Jaki ma być wynik grywalizacji?
  • Ile czasu potrzeba, by grywalizacja zaczęła działać?
  • Po czym poznać, że grywalizacja zadziałała?
  • Jak grywalizacja zmienia postawy pracowników?
  • Jak obserwować zachowania graczy i jak je mierzyć?
  • Co zrobić, gdy pracownicy nie chcą się angażować w grywalizację?
  • Czy grywalizacja zawsze działa?
  • Case study z projektów grywalizacyjnych

BIZNES W GRZE
Projektujemy grywalizację

  • Przedstawienie pomysłów
  • Wybór pomysłów i stworzenie grup
  • Budowa koncepcji grywalizacji na realnym przykładzie
  • Zastosowanie dotychczas nabytej wiedzy o grywalizacji w praktyce
  • Przedstawienie efektów prac
  • Informacja zwrotna i lessons learned z projektu

Dyskusja podsumowująca z uczestnikami

Metody:

SZKOLENIE  WEWNĘTRZNE

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej.  Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Anna Jankowiak



  • Jeden z najlepszych ekspertów na rynku specjalizujący się w długofalowym angażowaniu pracowników i klientów poprzez grywalizację.
  • Senior Manager z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym (GE Money Bank, Bank BPH, Alior Bank, Excelian).
  • Przez 7 lat z sukcesem wdrażała projekty grywalizacyjne dla GE - jednej z najbardziej cenionych firm na świecie. Dzięki grywalizacji była w stanie osiągnąć wzrost produktywności pracowników w wykonywaniu zadań nawet do 300%.
  • Prowadzi wysoko oceniane szkolenia, gwarantując świetną jakość i dużo najlepszych praktyk. Jest częstym prelegentem nie tylko na ogólnopolskich konferencjach, ale także na największych konferencjach branżowych w Europie. Doświadczona w pracy w wielonarodowym i wielokulturowym środowisku.
  • Założyciel i właściciel firmy GrywIT oraz współzałożyciel i wiceprezes Zarządu INNOKREA Sp z o.o. Aktywnie działa na rzecz edukacji dzieci - prowadzi Akademię Liderów Przyszłości, która wspiera kreatywność i przedsiębiorczość wśród dzieci ze szkół podstawowych. Wspiera rozwój kobiet m.in. w ramach organizacji Vital Voices, GE Womens Network. Wokalistka, także udzielająca sie charytatywnie poprzez koncerty dla hospicjów, szpitali.

 

Cena:

zgłoszenie do 20.12.2017 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 21.12.2017 - 2 370 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w dwudniowym  szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu

Noclegi w Hotelu Haffner****, ul. Haffner 59

dopłata za osobę do jednego noclegu ze śniadaniem, w pokoju:
2-osobowym      140  PLN netto +  23% VAT
1-osobowym      230  PLN netto + 23% VAT

(wskaż w formularzu terminy noclegów)

 

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone