Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

Menedżerskie

nowosć

Asertywna komunikacja

Jak wzmocnić asertywny przekaz i podnieść efektywność komunikacyjną?

23-24.05.2019
Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Korzyści:

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem…” J.D. Rockefeller    

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań
i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z  różnymi osobami w różnych sytuacjach.  Codzienne zadania wiążą się również często
z godzeniem sprzecznych interesów, działaniem pod presją czasu i emocji. Jak zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie?

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Państwu nabyć umiejętność asertywnego zachowania, znajdowania czasu na wykonanie własnych obowiązków i poprawienie relacji ze współpracownikami.

Podczas szkolenia m. in:

  • poszerzysz umiejętność jasnego komunikowania się – szczególnie w ważnych lub trudnych sprawach oraz nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewaniu się z współpracownikami,
  • dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się z różnymi typami osób - w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań,
  • ugruntujesz wiedzę na temat metod skutecznej komunikacji w różnych sytuacjach zawodowych,
  • zastanowisz się nad znaczeniem rozpoznawania swoich emocji i sposobów radzenia sobie z ich przeżywaniem w relacjach zawodowych.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Zadbaj o efektywną  komunikację i nie narażaj firmy na straty!

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl

Program:

Dzień I

KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
  • W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
  • Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a  nie argumentów?
  • Jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
  • Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
  • Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
  • Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym - w jaki sposób budować komunikat,  aby mieć pewność jasności i przejrzystości sytuacji?
  • Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
  • Dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
  • Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
  • „W co grają ludzie?” - najczęściej spotykane destruktywne gry psychologiczne, analiza transakcyjna gier: identyfikacja i obrona
  • Savoir - vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
  • Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej

15.30 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Asertywność- dlaczego się opłaca?
  • Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
  • Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
  • Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
  • Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
  • Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
  • Czterostopniowa procedura biznesowego stawiania granic
  • Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
  • Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
  • Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
  • Asertywne przyjmowanie ocen
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
  • Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
  • Kontrola monologu wewnętrznego – spraw  by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
  • Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
  • Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
  • Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?

15.30 Zakończenie szkolenia

Metody:


Szkolenie  zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH:

„Pozwoliło mi to na uporządkowanie pewnych spraw co daje mi możliwość prawidłowego działania i uzyskałem narzędzia do pracy” – Paweł Goławski, TEHAND Sp. z o.o.
„Szkolenie zorganizowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie” – Sławomir Pomykała, Astromal Sp. z o.o.
„Pełen profesjonalizm!!! Najlepsze szkolenie, w którym brałem udział” – Roman Stroński, AXA Polska S.A.
„Doskonali eksperci, ciekawe podejście do tematu” –
Michał Matysik, Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia

SZKOLENIE WEWNĘTRZNE 

Zapytaj nas o szkolenie dedykowane tylko Twoim pracownikom. Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej. Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników  z Państwa firmy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@langas.pl

Eksperci:

Arkadiusz Żurek



  • Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
  • Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

 

Cena:

zgłoszenie do 02.04.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.04.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 

 CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw

* cena nie zawiera noclegu

Miejsce szkolenia:

MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 355 24 08
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2018 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone