Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing/PRMarketing

nowosć

Szkoła Copywritingu z Darkiem Puzyrkiewiczem

Jak w biznesie używać słów, które sprzedają i unikać tych, które niweczą sprzedaż?

11-12.12.2017
Warszawa, Centrum Konf. Golden Floor, Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a

Korzyści:

Twój tekst ma tylko kilka sekund aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy. Copywriting prezentowany 10 lat temu przez amerykańskich ekspertów przeszedł już do lamusa. Toporne  teksty, wygłaskane przez stare techniki copywritingowe  nie działają. Nowożytny  wyczulony, wymagający klient lawiruje  w czasach pełnych sprzeczności  i paradoksów.  Dzisiejszy  wyższy poziom copywritingu leży w innych przestrzeniach, gdyż  konkurujemy  o uwagę odbiorcy.

Zapraszamy na warsztaty copywritingu z Darkiem Puzyrkiewiczem,  zawodowym copywriterem  z 11-letnim stażem. Na tych wyjątkowo praktycznych warsztatach poznasz przykłady testowane przez Darka latami, podczas  pracy dla klientów różnych branż. Techniki są na co dzień stosowane przez niego, łatwe do zrozumienia i zastosowania. Ta inwestycja szybko się zwraca.

Podczas warsztatów poznasz m.in.:

  • 2 rodzaje obietnic sprzedażowych z przykładami, z których  jedna jest idealna dla Twojego produktu,
  • 3 rodzaje klientów i sposób  dopasowania do nich każdego przekazu  marketingowego,
  • 4 pytania zwiększające pragnienia zakupu u klientów,
  • 6 tekstowych elementów zwiększających skuteczność każdego e-maila,
  • 7 najlepszych metod kuszenia klienta, którym jeszcze nikt się nie oparł,
  • 9 Behawioralnych Modeli Zakupowych do wykorzystania w każdej wiadomości e-mail,
  • 10 metod sprzedaży sekwencyjnej, angażujących klientów w działanie, prowadzące do zakupu,
  • 13 typów e-maili dla każdej firmy,
  • 14 rodzajów tematów e-maili, zwiększających Open Rate. I trzy, których trzeba unikać.

Efekt końcowy
Już następnego dnia po warsztacie każdy uczestnik będzie wiedział, jak przygotować się do pisania i przejść przez 3-etapowy proces pisania każdego tekstu marketingowego. To zwiększy ich efektywność i skuteczność. Wszystkie omawiane techniki są łatwe do zrozumienia i zastosowania, więc ta inwestycja szybko się zwraca.

Zapraszamy do rezerwacji miejsc,
Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

DZIEŃ I – 11 GRUDNIA 2017 R.

Jak zostać mistrzem perswazji słowem pisanym?

9.30  - 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Co może dla firmy zrobić dobry tekst e-maila, oferty, posta lub artykułu?
  • Na czym polega sprzedaż słowem pisanym i co ją odróżnia od każdej innej?
  • Które słowa lepiej sprzedają?
  • 3 stany Flow - jak zacząć pisać, by doszło do zamówienia?
  • Czego (nie)chce klient i jak to wykorzystać w tekstach?
  • 4 rodzaje potrzeb klientów, czyli jak wygrać z konkurencją?
  • 3 poziomy satysfakcji, czyli jak przestać pisać o cechach i korzyściach, a zacząć sprzedawać wybranymi słowami?
  • 3 rodzaje klientów i jak dopasować do nich każdy przekaz marketingowy?
  • Jak słowami malować obrazy mentalne w głowie klienta?
  • Matryca WUMO, czyli: czego potrzeba klientom do działania – by kupowali tu i teraz?
  • 2 najważniejsze formuły tekstów, przekonujące do działania.
  • 7 najlepszych metod kuszenia klienta, którym jeszcze nikt się nie oparł
  • Łatwa w zastosowaniu struktura kuszącego tekstu
  • Jak stworzyć praktyczny profil klienta, by łatwiej mu sprzedawać?
  • Most Korzyści i DROZD – skuteczne techniki copywriterskie pisania konkretnych i przekonujących tekstów.
  • 2 rodzaje obietnic sprzedażowych z przykładami – jedna z nich jest idealna dla Twojego produktu
  • 3-elementowa struktura tekstu, wywołująca u czytelników euforię zakupową – czują, że „muszą to mieć”.
  • Mapa Pragnień klientów, dająca P.U.P.E., czyli to, co najważniejsze dla Twojego klienta.
  • DynaQ – prosta metoda rozwijania tekstu. Możesz zacząć od jednego zdania, a skończysz nawet na merytorycznym artykule marketingowym.
  • Jak pisać najskuteczniejsze nagłówki – metoda S.M.A.R.T.
  • Fitness Tekstu – jak redagować i dopieszczać teksty, by łatwo się je czytało i pobudzały do działania!

16.00 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ II – 12 GRUDNIA 2017 R.

Copywriting w E-mail Marketingu - Konwersacje z klientami, które ciągle sprzedają!

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Jak dziś stosować e-mail marketing, by zdobywał nowych klientów?
  • Powszechny błąd przedsiębiorców i firm – po tym, klienci polubią Twoje e-maile.
  • Jaki rodzaj e-maili zwiększył sprzedaż o 30% - konkretny przykład
  • Dlaczego klienci nie kupują i jak to zmieniają e-maile?
  • Zasada 3/67/30 – jak aktywować uśpioną grupę klientów, o której zapomniała konkurencja?
  • 9 Behawioralnych Modeli Zakupowych do wykorzystania w każdej wiadomości e-mail.
  • Czym jest „dziura marketingowa” w sprzedaży i czym ją wypełnić, by klienci sami zaczęli pytać o możliwość zamówienia Twoich produktów?
  • Uniwersalna matryca komunikacji z klientami – zawsze wiesz, co i komu wysłać, by zbliżył się do zamówienia.
  • „Zimny” e-mail pierwszego kontaktu – jak legalnie nawiązywać współpracę, skutecznie omijając filtry antyspamowe.
  • 4 pytania zwiększające pragnienia zakupu u klientów
  • 6 tekstowych elementów zwiększających skuteczność każdego e-maila.
  • Co osłabia przekaz marketingowy i jak tego uniknąć?
  • 10 metod sprzedaży sekwencyjnej, angażujących klientów w działanie, prowadzące do zakupu
  • 13 typów e-maili dla każdej firmy
  • 14 rodzajów tematów e-maili, zwiększających Open Rate. I trzy, których trzeba unikać.

16.00 Zakończenie pierwszego dnia

Metody:

Warsztat skierowany jest do tych wszystkich, którzy komunikują się z potencjalnymi i faktycznymi klientami oraz dla osób, które tę komunikację nadzorują.

Metodologia
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową w cyklu Kolba. Prowadzący omawia praktyczne techniki copywriterskie, po czym cała grupa przystępuje do pisania. Wszystkie teksty są omawiane na bieżąco, a autorzy otrzymują natychmiastową informację zwrotną, co poprawić, by je udoskonalić.
Prowadzący jest aktywnym copywriterem z 11-letnim stażem, więc daje tylko praktyczne metody pisania, przetestowane przez lata pracy dla klientów różnych branż.

 

Eksperci:

Darek Puzyrkiewicz


    • Zawodowy copywriter, sprzedawca, trener biznesowy i informatyk. Zamienia słowa na pieniądze dla swoich klientów od 11 lat, pracował dla ponad 500 klientów, napisał ponad 6500 tekstów. Pracował i pracuje na sukces wielu znanych marek. Autor bestsellera „Biblia Copywritingu”.

 

Cena:

zgłoszenie do 28.11.2017 - 1870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 29.11.2017 - 2370 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiady, poczęstunek podczas przerw
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone