Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing/PRMarketing

nowosć

DESIGN THINKING

z mistrzem kreatywnych rozwiązań - kreatywne rozwiązywanie problemów i budowanie kultury innowacji

28.08.2017
Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina Warsaw*****, ul. Kościelna 12, sala Court Room

Korzyści:

Ponad 60% CEO stawia myślenie w kategoriach innowacji na liście najbardziej pożądanych kompetencji potrzebnych w najbliższej 5-letniej perspektywie biznesowej… badania mówią że 30% najbardziej kreatywnych ludzi generuje dla swoich firm 50% dochodów. Sukcesy wielu firm pokazują, że wdrożenie idei „Design Thinking” nie tylko daje szansę na rozwój w nowym kierunku, generuje wzrost finansowy, ale że zwycięstwo możliwe jest w każdej gałęzi gospodarki.

To właśnie wykorzystanie „Design Thinking” łączy takich potentatów jak: Google, Virgin, Tesla, LinkedIn, Lego. Dzięki kulturze opartej na innowacji:

  • Richard Branson pokazał na przykładzie firmy Virgin, jak ogromna i warta ponad 3 miliardy dolarów firma potrafi odnawiać swój potencjał poprzez wydzielanie spółek zależnych, gdzie każda jest unikalna i szczególna.
  • Firma Lego stworzyła formułę, która zakładała, że użytkownicy mogą tworzyć unikalne projekty z uniwersalnych składników.
  • AMD (Advanced Micro-Devices)  biła rekordy w szybkości produkcji procesorów. Pod względem osiąganych wyników i cen firma stała się jedną z najbardziej szanowanych marek.
  • W Club Med kładziono nacisk, aby mimo procesów standaryzacji i globalizacji goście przeżywali podróże w niepowtarzalnej atmosferze.

To tylko małe elementy sukcesu największych marek świata, ale wykorzystanie „Design Thinking” pozwala im się utrzymać w czołówce najlepszych na świecie.

  • Chcesz stworzyć innowacyjne sposoby docierania do potencjalnych klientów?
  • Chciałbyś by Twoi ludzie brali udział w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.
  • Szukasz narzędzia, które pozwoli pokonywać  wąskie gardła i rozwiązywać konstruktywnie problemy?
  • Chcesz  wzrostu pro-aktywności i wzrostu procentu  trafionych pomysłów w Twoim zespole?
  • A może po prostu zaciekawiła Cię idea „Design Thinking” wykorzystywana przez takie firmy jak: Amazon, Gogle, LinkedIn, Tesla?

Skorzystaj z wiedzy najbardziej kreatywnego eksperta w Polsce  i uwolnij kreatywny potencjał Twojej firmy!

Magdalena Modzelewska-Kaczmarczyk
Kierownik Projektu
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

PROGRAM 28 września 2017 r.

9.00 - 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

„CREATIVE DESIGN THINKING”  – JAKIE SĄ WIZJE PRZYSZŁYCH OCZEKIWAŃ KLIENTÓW?  JAK BĘDZIE ROZWIJAŁ SIĘ RYNEK? (MINI PREZENTACJA)
Dlaczego  najlepsze efekty  zaczynają osiągać  firmy i liderzy wspierający kulturę innowacji?

  • Jak zmieniają się wymagania rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat?
  • Niespodziewane trendy i globalne przyspieszenie?
  • Jak wyłaniają się nowi liderzy?
  • Jak małe innowacje  stają  się przyczyną wielkiego sukcesu całej organizacji?
  • Nowe pokolenia jako wyzwanie dla innowacyjności menedżerów.

TRANSFER PRZEZ ANALOGIĘ JAKO NARZĘDZIE „DESIGN THINKING” (ĆWICZENIA INDYWIDUALNE)
Na czym polega myślenie przez analogie i jakie są jego zasady?

  • Metafora a analogia – podobieństwa i różnice
  • Jak dobierać nośne metafory?
  • Skąd brać trafne analogie?
  • Siła analogii w komunikacji wewnętrznej – przykład TUiR Allianz
  • Zasady (ekologia) stosowania metafor i analogii w praktyce biznesowej.

POBUDZANIE  POTENCJAŁU INNOWACJI W ZESPOLE/ORGANIZACJI (DEBATA)
Jak wyzwolić zdolności twórcze w organizacji i budować wytrwałość w ich osiąganiu i pomnażaniu?

  • Psychologiczny model kształtowania intencji działań innowacyjnych
  • Konieczność odrębnego opracowania oddziaływania na postawy Pracowników, normy i spostrzeganie trudności /wykonalności zadania
  • Wykorzystanie analogii do wdrażania modelu w życie
  • Projektowanie zmian w firmie z wykorzystaniem transferu przez analogię
  • Wykorzystanie analogii w procesie rozwiązywania problemów

KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH POSTAW PRACOWNIKÓW WOBEC INNOWACYJNOŚCI (CASE STUDY)
Jak tworzyć modę na innowacyjność?

  • Jak przełamywać sztywność myślenia i stereotypowe spostrzeganie sytuacji?
  • Jak dostrzec walory pozornie zbędnych i nieadekwatnych elementów, cech, ludzi i zadań?
  • Jak komunikować załodze korzyści?
  • Od myślenia jednowymiarowego do wielowymiarowego
  • Dokładność, perfekcjonizm, a podejmowanie ryzyka   

KSZTAŁTOWANIE  NORMY INNOWACYJNOŚCI/MODY NA INNOWACYJNOŚĆ (METODY PROJEKCYJNE)
Jak tworzyć, utrzymywać i odświeżać klimat kultury kreatywności?

  • Dlaczego i w jaki sposób wspierać proces grupowy w zespole, aby zwiększyć potencjał twórczy?
  • Co to są biznesowe „toksyny” i jak działają na każdym etapie realizacji planu?
  • Skąd Pracownicy czerpią wzorce zachowań?
  • Norma formalna a norma nieformalna – jak działać w różnych wariantach korelacji norm?
  • Jakie czynniki blokują wdrożenie mody na innowacyjność?
  • Jak sobie radzić z mechanizmami obronnymi i strategiami defensywnymi?

UŁATWIANIE GENEROWANIA POMYSŁÓW I WDRAŻANIA INNOWACJI W FIRMIE (CASE STUDY)
Jak ułatwiać Pracownikom realizację postulatów innowacji?

  • Dlaczego Pracownikom trzeba ułatwiać innowacyjność?
  • Co to jest transfer negatywny i jak wpływa na wdrażanie nowych nawyków?
  • Jak eliminować zjawisko „próżniactwa społecznego”?
  • Zarządzanie dynamiką komplementarności -  „Godzenie” różnorodnych postaw
  • Jak wykorzystywać napięcie pomiędzy rolami zespołowymi?
  • Komunikacja konstruktywnego konfliktu – wymiana opinii i ocen w duchu „kultury kreatywnej”

BIZNESOWA WYKONALNOŚĆ -  TRZY ROLE LIDERA INNOWACYJNOŚCI
Jaką elastycznością powinien się wykazać lider, by przewodzić procesowi innowacyjności w firmie?

  • Lider jako mentor – Pobudzanie entuzjazmu, zapalanie do pomysłu
  • Lider jako model do naśladowania – Chcesz wiedzieć jak pracować? Patrz na mnie!
  • Lider jako coach – Wspieranie procesu zamiast zastępowania i wyręczania
  • Wdrażanie nowych projektów: strategie defensywne stosowane na każdym etapie
  • Radzenie sobie z oporem Podwładnych
  • Przechodzenie od entuzjazmu do rozczarowania i od rozczarowania do wytrwałości
  • Psychologiczne znaczenie świętowania sukcesu

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

„…Co łączy fale dźwiękowe, logistykę przesyłek pocztowych, układ okresowy pierwiastków, rzepy, maszynę do szycia i teorię względności? Każde z wymienionych zjawisk zostało odkryte lub opracowane dzięki… designie thinking i wnioskowanie przez analogię. Izaaka Newtona zainspirowały kręgi wodne, Fredericka Smitha (FedEx) sposób traktowania unieważnionych czeków przez banki, Mendelejewa pasjans, itd. Myślenie przez analogie należy do najbardziej skutecznych sposobów aktywizowania myślenia twórczego. Jak wykorzystać ten intelektualny potencjał do kształtowania kultury innowacyjności w firmie i jednocześnie stymulowania Pracowników do innowacyjności? Tym właśnie zajmiemy się w trakcie warsztatu. Zapraszam do wspólnej inspiracji! Dr Paweł Fortuna.

Eksperci:

DR PAWEŁ FORTUNA


    Określany przez klientów „mistrzem kreatywnych rozwiązań”. Psycholog biznesu z eksperymentalnym zacięciem, badacz procesów perswazji i obrony przed manipulacją, autor tekstów, doradca i trener biznesu, nauczyciel akademicki, autor dziesięciu książek, power speaker, muzyk/performer. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“ Prowadzi niestandardowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach m.in: perswazji, design thinking, przywództwa, kreatywności. To prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów (największy hit: Dziewczyna szamana). Jedyny, dwukrotny laureat Nagrody Teofrasta miesięcznika Charaktery za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną („Pozytywna psychologia porażki” i „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować”) i nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu („Perswazja w pracy trenera” i „Metafory i analogie w szkoleniach”). W 2017 roku ukażą się: „Filmowy leksykon psychologii” oraz „Sprzedaż bez sprzedawania”.

Cena:

zgłoszenie do 14.08.2017 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 15.08.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

 

 Cena zawiera:

  • uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
  • materiały szkoleniowe, certyfikat
  • obiad, poczęstunek podczas przerw
    * cena nie zawiera noclegu
Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone