Langas Group inspired to grow

Newsletter

Facebook

 

MenedżerskieMarketing/PRMarketing

nowosć

Budowanie marki wg Pawła Tkaczyka

Warsztaty budowania silnej marki

26.06.2017
Kraków, Hotel Kossak****, Pl. Kossaka 1, sala C

Korzyści:

Co roku powstaje i upada  milion marek na świecie.  Wg Interbrand największej na świecie firmy brandingowej silnych marek na świecie jest jedynie 350.  Silna marka, to proces, który daje  niezależność wobec  wahań rynkowych, przypadkowych trendów, a przede wszystkim  wydłuża cykl życia produktów  i oferuje dodatkowe marże. „Każda marka ma swój ciężar, swoją długość, szerokość i głębokość”.  Budowanie (kreowanie) marki to systematyczna, tytaniczna praca.  Silna marka to taka, której konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki?

Jeżeli od jakiegoś czasu zastanawiasz się co zrobić, żeby Twoja marka była silniejsza, uporządkowana, bardziej rozpoznawalna? Nie wiesz od czego zacząć? Potrzebujesz wsparcia oraz inspiracji? Zapraszamy na nasz intensywny warsztat brandbuldingu z Pawłem Tkaczykiem.

Silna marka to taka, za którą konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki? Wystarczy zrobić pierwszy krok i zapisać się na nasze wakacyjne szkolenie.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Na jakich poziomach funkcjonuje marka w głowie Twojego klienta?
  • Jak mierzyć siłę marki?
  • Jak sprawdzić ile masz Brandów w firmie i które są kluczowe?
  • Jakie są strategie planowania portfela marek?
  • Jak wybrać strategie  portfela marek?
  • Krok po kroku - jak zbudować silną markę?
  • Jakie stosować strategie pozycjonowania marki?
  • Jak wpisywać się w dzienne rytuały konsumentów? Rytualizacja marki
  • Marka w przestrzeni social media. Jak się do tego zabrać?­­­­

Zapraszam do rezerwacji miejsc,

Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

26 CZERWCA 2017 R. (PONIEDZIAŁEK)

8.30  - 9.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

MARKA „DZIEJĘ SIĘ W GŁOWIE, CZYLI JAK TAM DOTRZEĆ?
Budowanie silnej marki, która miażdży konkurencję!

  • Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
  • Użyteczność, głupcze! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
  • Ocena skuteczności Twoich działań, czyli skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

TWORZENIE NOWEJ MARKI
Od „zwykłego” produktu lub usługi do silnej marki.

  • New Thinking design-  nazywanie firm i produktów.
  • Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
  • Na co zwracać uwagę? Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizualna.
  • Struktura marki: ludzie, procedury, opowieść.

ZARZĄDZANIE  PORTFELEM  MAREK
Masz w firmie więcej Brandów, niż Ci się wydaje!

  • Strategie planowania portfela marek
  • Marka parasolowa, marka indywidualna, inne.
  • Praktyczne metody wyboru strategii portfela marek.

NOWOCZESNY BRANDING, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ?
Dzisiejsze rynki to konwersacje. Marki to opowieści. Naucz się je tworzyć.

  • Strategia pozycjonowania marki. Praktyczne kroki do sukcesu.
  • Rytualizacja marki – wpisywanie się w dzienne rytuały konsumentów.
  • Marka w przestrzeni social media. Jak się do tego zabrać?

SESJA ĆWICZENIOWA

ZBUDUJMY RAZEM SILNĄ MARKĘ TWOJEJ FIRMY! 

16.30  Zakończenie szkolenia

Metody:

Dla kogo jest szkolenie?

  • Pracowników marketingu, PR, sprzedaży,
  • Product i brand managerów,
  • Kadry zarządzającej.

Eksperci:

Paweł Tkaczyk


      Ekspert w zakresie  copywritingu  i webwritingu,  w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu,  uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress).  Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.  Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.  Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

 

Cena:

zgłoszenie do 07.06.2017 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2017 - 1270 PLN + 23% VAT

Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

- uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat
- obiady, poczęstunek podczas przerw

Zaufali nam

Kontakt

Langas Group
ul. Piękna 11/6, 00-549 Warszawa
tel: + 48 (22) 696 80 20 | fax: + 48 (22) 826 85 05
e-mail: langas@langas.pl | NIP: 532-159-55-77

Dojazd

Obsługiwane płatności


szkolenia dla firm / szkolenia warszawa / szkolenia dla firm warszawa / szkolenia menedżerskie / szkolenia sprzedażowe / szkolenia finanse / szkolenia logistyka / szkolenia prawo / szkolenia przywództwo / szkolenia biznesowe / szkolenia compliance

Developed by OS3 multimedia

© 1997-2015 Langas Group Wszystkie prawa zastrzeżone